Permalänk
Medlem

CS:GO Klan? (20+)

Tjena, jag söker som sagt en mer seriös klan eller någon halv hyfsad och aktiv grupp att spela med, som spelar på DAGARNA, på nätterna sover man. Jag är 25 år och söker därför folk runt samma ålder. Jag pluggar och har väldigt lätt schema just nu, 1 lektion på 1½ timme/dag, förutom Onsdagar då jag har dubbel lektion. Vilket gör att jag har ganska mycket fritid över, vilket är drygt då dom flesta polarna som spelar jobbar framåt 5-6 tiden på kvällarna. Dock tränar jag 1-2 timme på kvällarna, men kan ju göras på mornarna också, är flexibel.

Jag har spelade CS från 1.3 till 1.6, hoppade över CZ & Source. Nu har jag nyligen (3-4 veckor sedan) börjat lira CS:GO och jag har cirka 200 timmar spelade as we speak. Jag gillar agressiva positioner/vinklar som CT, nadesplay och är inte mycket för AWP eller andra snipers. Dock krävs det en synkad och duktig medspelare som vet hur man kastar granater som tillåter aggresivt spelande.

Kör helst med Teamspeak då jag tycker dom har vettig voice activation jämfört med andra program, push-to-talk är bara drygt och konstant transmission (Skype) lika så då man måste lyssna på massa brus hela tiden.

Jag nås på Steam om någon skulle vara intresserad: http://steamcommunity.com/id/Tott3/

Visa signatur

Windows användare sedan 1991. Numera MacBook Pro M1 Pro.