Grand theft auto V LAGGAR på PS3 SLIM

Permalänk
Medlem
Skrivet av gruzzniotre:

Ingen aning.. Men måste man öppna det för att rengöra?

Eftersom att du köpte den inom en vecka så nej. Om en konsol fylldes av damm så snabbt så hade aldrig min gamla ps1 klarat ett år.
Gå tillbaka med konsollen och säg att den inte fungerar som den ska. Att det laggar när du spelar och be att få en ny medans de skickar den på analys.

Visa signatur

Futureproofing explained
Temp "sensorers" riktiga utseende!
^Är även anledningen till att inte alla program visar samma temperatur på samma hårdvara.
Ryzen 7800x3D | TUF GAMING B650-PLUS | Asus 4070 || 8700k | Aorus gaming k3 | XFX core 650 Bronze | 1070ti | Fractal Design XL R2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorg:

Om du köpte det precis ska du INTE försöka öppna det, gå tillbaka med skiten och visa dem.

I övrigt verkar folk inte läsa TS's poster alls innan de svarar.

Du, det händer allt för ofta. Ts skriver att hans HDD krånglar, jeppe6213 tror att TS snackar om en moppe och ber honom byta förgasare. Helt plötsligt så har ts en uppbruten hdd och skulder på 48k.
Kanske lite grovt, men du förstår nog poängen =P

___

Försök att läsa innan ni kommenterar, gör allt mycket lättare

Visa signatur

Futureproofing explained
Temp "sensorers" riktiga utseende!
^Är även anledningen till att inte alla program visar samma temperatur på samma hårdvara.
Ryzen 7800x3D | TUF GAMING B650-PLUS | Asus 4070 || 8700k | Aorus gaming k3 | XFX core 650 Bronze | 1070ti | Fractal Design XL R2 |

Permalänk
Avstängd

De som har problem med PSN-versionen kan uppgradera sin PS3 med en SSD om de vill lösa problemen. Jag har PSN-versionen, på en SSD i min PS3, och jag upplever verkligen noll problem. Spelet fungerar alldeles utmärkt, har inte mer "pop-in"-problem än vad spelet "ska" ha, "flyter på" i 25-30 FPS och är svinsnyggt för att vara till en så pass gammal konsol.

Varför TS har problem kan jag dock ej svara på. Defekt hårddisk kanske, vem vet?

Permalänk
Skrivet av Xcym:

Har xbox 360 slim, och det fps-droppar som F-an när man kör bil eller rör sig snabbt, det förstör verkligen spelupplevelsen. Inte värt att betala 600:- för ett spel som inte fungerar som det ska.

Hoppas det släpps på pc..

Du ska bara veta hur mycket jag krockade i början, innan jag började förstå att man kan trycka in joystick med Franklin för att få abilityn han har med bilar.. Riktigt jobbigt, likadant med att man bara behöver snurra på på skärmen så laggar det som bara fan xD

Dold text
Permalänk
Avstängd
Skrivet av gruzzniotre:

Tjena, jag köpte idag ps3 och gta v för att lira loss, dock laggar spelet ganska mycket och är väldigt "pixligt".. Finns det något tips ni har för att fixa detta? Köpte allt på gamestopp

köp ett xbox 360, laggar bara i extrema fall, inte pixel fel