Permalänk
Medlem

GTA V BAWSAQ Problem.

Är det bara jag som har problem med BAWSAQ? Jag investerade 23 miljoner igår och marknaden har inte rört sig.

Permalänk
Medlem

Den är sjukt långsam. Prova den andra marknaden,

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Den är sjukt långsam. Prova den andra marknaden,

Det är inte de. Jag tror det är någonting fel på Rockstar Social Club. För marknaden står helt still.

Permalänk
Medlem

Jag har kommit in i Bawsaq 2 - 3 gånger men för det mesta så är den nere. Hoppas det löser sig snart, tror Rockstar också är medvetna om problemet och håller på att försöka fixa det.

Jag kan inte ens ladda upp bilder jag tar i spelet till Social Club.

Jag spelar på PS3.

Visa signatur

The playa haters ball, gives an opportunity to hate on a diverse array of mark-ass marks, trick-ass marks, punk bitches and skip-skop skanks and scallywags. Hoes, heffers, hee-has and hooley-hoos.

Permalänk
Testpilot

Social Club verkar ha krånglat hela helgen, har inte lyckats ladda upp ett enda mobilfoto eller nått som har med Social Club att göra. Antar att det är överbelastat nu när alla är lediga och spelar hela helgen.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Hedersmedlem

Vänta lite, är den ena aktiemarknaden baserad på alla spelares val och handlingar eller vadå? Den informationen har jag helt och hållet missat

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Skrivet av Überklass:

Vänta lite, är den ena aktiemarknaden baserad på alla spelares val och handlingar eller vadå? Den informationen har jag helt och hållet missat

Typ. När jag rånade ett visst värdetransportföretag i spelet dök dess aktie.

Visa signatur

Fractal Design Define R3, i5 3570k, Be Quiet Dark Rock Pro 2, Gigabyte GTX 670 WFx3, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance 16gb, Fractal Design Tesla R2, Corsair Force GT 120gb, Seagate 1tb HDD, WD 1tb HDD

Permalänk

Som jag har förstått det så är BAWSAQ en del av multiplayern och kommer alltså inte att fungera förräns Grand Theft Auto Online släpps. Jag köpte också aktier i marknaden men det rörde sig inte ett dugg, och läste därefter ovanstående på internet.