Är det verkligen värt att betala för att lira pugs och m.m för att spela på en seriös 128 tick servers?
nån som har premium som kan säga lite kort om det är värt eller inte
Jag kör på esea premium. Jag tycker det är bättre än facei eftersom ibland på faceit kan det ta upp till en timma att hitta game.Man ska helst köa med några vänner. Jag anser också att faceit har krånglitt system. Känna som en lång process innan man äntligen kan starta matchen. Esea joinar folk vädligy snabbt.ända man behöver göra är att skriva .reasy o votemap, inte någon kniv om lag utan det är kör direkt. Esea har ett bättre anticheat program och det är bättre spelare på esea generellt. Jag tycker det är värt det, du kan ju börja med att köpa en månad för att se hur det är.
Jag skulle rekommenderat FaceIT men det blir värre och värre med alla som antingen skiter i att gå in på servern, vägrar byta lag då boten inte automatiskt flyttar om spelare och folk som droppar hela jävla tiden. Har hänt att det tagit mig 6 matcher innan jag fått spela klart en match.
Sedan är det flertal administratörer som inte verkar bry sig för fem öre. Häromdagen så var det två personer som lämnade efter första rundan (en var ledaren) så jag skrev till admin och bad honom stänga matchen men fick endast svaret "Play the match".
Hade vi gått tillbaka 3 veckor så hade jag absolut rekommenderat FaceIT men deras lobby-system fungerar helt enkelt inte, det hade fungerat mycket bättre om alla bara ansluter till servrar och startar matchen direkt. Precis som på AltPUG, Leetway och ESEA.