Vad fick ni för julklappar? (2013)

Permalänk

Vad fick ni för julklappar? (2013)

God Jul och Gott nytt år SweClockers!

Som titel säger, vad fick ni för presenter detta året?
Berätta gärna om ni blev nöjd eller missnöjd med presenten.

Visa signatur

Intel i7 8700k @ 5.0GHz | Asus Rog Strix Z370-H | FD R5 | Strix Gtx 1080 ti | 16Gb Corsair Vengeance LPX 3600Mhz | Samsung 850-Series EVO 500GB | WD Caviar Black 500Gb | WD RE4 1TB x2 i Raid 1 | MK-85 <3 Cpu-Z Gamla

Citera, annars kommer jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

Jag har inte fått några julklappar än men jag vet att jag kommer att få en batteriladdare till motorcykeln, ett par sockor, strumpor och kanske lite till. Jag är väl mest nöjd med batteriladdaren som verkligen kan behövas. Sockorna skulle jag kanske kunnat klara mig utan eftersom jag fått det av min farmor de senaste 20 åren eller så så jag har en hel samling redan.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

trodde inte jag skulle få det eftersom det aldrig varit så förr, men en Lumia 920!! Sjukt tack pappa!

Får den tyvärr först på fredagen, demovara med full garanti, de måste köra Demo programvaran ur den först :S Sjukt billig blev den iaf.

Tror jag får S8länne filmen också, och så vet jag jag får Lego:LoTR åt PS3 an

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av TheFlyingFin:

trodde inte jag skulle få det eftersom det aldrig varit så förr, men en Lumia 920!! Sjukt tack pappa!

Får den tyvärr först på fredagen, demovara med full garanti, de måste köra Demo programvaran ur den först :S Sjukt billig blev den iaf.

Tror jag får S8länne filmen också, och så vet jag jag får Lego:LoTR åt PS3 an

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av fantomsmurfen:

Jag har inte fått några julklappar än men jag vet att jag kommer att få en batteriladdare till motorcykeln, ett par sockor, strumpor och kanske lite till. Jag är väl mest nöjd med batteriladdaren som verkligen kan behövas. Sockorna skulle jag kanske kunnat klara mig utan eftersom jag fått det av min farmor de senaste 20 åren eller så så jag har en hel samling redan.

Låter allt för trevligt, själv fick jag en jäger och ett par kalsonger. Samt lite pengar till bensin. Mest nöjd över Stockholms resan kanske, men sen ska vi till åre över nyår. Så det är väll det jag ser mest framåt. Nya skidor köpte jag mig i present Sjukt taggad...

Visa signatur

Intel i7 8700k @ 5.0GHz | Asus Rog Strix Z370-H | FD R5 | Strix Gtx 1080 ti | 16Gb Corsair Vengeance LPX 3600Mhz | Samsung 850-Series EVO 500GB | WD Caviar Black 500Gb | WD RE4 1TB x2 i Raid 1 | MK-85 <3 Cpu-Z Gamla

Citera, annars kommer jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

Vinterdäck <3

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Julklappar? Nope, jag är över 15.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agile:

Julklappar? Nope, jag är över 15.

Jag är 15.5år och får ännu i 3 år klappar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Agile:

Julklappar? Nope, jag är över 15.

Jag är 37 år och kan knappt bärga mig innan tomten kommer !

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Min farmor fyller 85 om några dagar och får fortfarande julklappar.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Lite kalsonger, strumpor och parfym.
Men eftersom man är vuxen så får man köpa julklappar till sig själv så jag beställde vattenblock, slang och lite fittings så jag kan få tyst på mitt r9 290

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

R5 3600 | 5700 xt | XPG SPECTRIX 3200MHz 16GB | B450i Aorus Pro WIFI | Corsair SF750v2 | Evolv Shift Air |
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-

Permalänk
Medlem

Köpte en kinnarpsstol för några veckor sedan som mamma betalade som för tidig julklapp.
Rikskuponger av pappa vilket är bra till tentaveckorna.

Inte mycket mer än det, som tur var. Vill man ha något så köper man det när man vill ha det, haha.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Hedersmedlem

Fick mig en Raspberry Pi som jag inte orkat köpa själv, så det passade att be om. Sen lite godis och kläder samt en triss såklart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperT:

Jag är 37 år och kan knappt bärga mig innan tomten kommer !

haha, då är du yngre än mig iaf.
Köper mina egna saker, när jag vill på året.

Permalänk
Medlem

Fick en whisky flaska av brorsan och en av farsan. Riktigt nöjd med tanke på att det enda jag önskat mig var strumpor

(Ni får ursäkta de tråkiga produktbilderna, kameran på telefonen funkar inte)

Av farsan: The Balvenie Triple Cask 12 Year

Av brorsan: Caol Ila 12 Year

Permalänk
Medlem

Fick en tröja, 3 kalsonger, 5 par strumpor och två böcker (The Bro Code och George Scott: Obesegrad)

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk

fick vad jag ville. äran att slippa alla samtal om att komma och fira jul med släkten.

firar ju inte jul mer än att jag byter god jul med mina polare f.ö vill jag helst spendera den hemma framför tv'n med lagom juliga filmer å ett par liter starkvinsglögg.

gött å va aspackad vid 12 på dagen för en gång skull däcka vid 14 ungefär å vakna igen å se film på kvällen halvt bakfull

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Tröja, mössa, bok, tangentbord och en halv mixer (delade den med sambon )

Permalänk
Medlem

Lite godis, ficklampa, påslakan, pengar och inte minst en brandsläckare. Farsan är väl rädd att min dator ska ta eld eller nått.

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk
Medlem

fick en tröja, trisslotter o chokladask.. sa att jag inte behövde något^^ redan köpt en massa julklappar till mig själv..ny hemmabio förstärkare, sänkfjädrar till bilen och en ny kaffebryggare "moccamaster"..så jag klarar mig endå

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

LP-skiva med Eric Clapton, backless
LP-singel med Iron Maiden, two minutes to midnight.
James Bond parfym.
Socker.
Grytlappar.
Godis.
Kudde.
Ljusstake.
Pastakokbok.

Permalänk
Inaktiv

Jag fick ett flak powerking utav systern min, hon beklagade över att hon inte kunde hitta jolt cola.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon185723:

Jag fick ett flak powerking utav systern min, hon beklagade över att hon inte kunde hitta jolt cola.

inte konstigt att hon inte hittar jolt cola då dom inte finns längre sen nått år elr mera tillbaka.. men Volt cola finns nu inte riktigt samma smak.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Massor av vinter strumpor lång tröja, godis, pengar, serietidning i bok typ, te

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Ett set med sängkläder, en pip leksak till min hund, en liten kudde med hundmotiv och 11.500kr på kontot. Gav bort en Samsung S3 Mini.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Lite besviken eftersom jag faktiskt inte fick några strumpor. Det skulle behövas. Men jag får väl se om jag hittar några bra själv att köpa.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Pyjamasbyxor, en mixer, pengar, tidningsprenumeration och presentkort på div affärer.
Riktigt nöjd iaf

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Presentkort, pengar och lotter!

Bifogar en lite smårolig bild.

Pluspoäng till den som kan lista ut vad min far jobbar som!

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk

Lg g2 , en hp microserver, glögg, tröja, skjorta, magic mouse, sleeve till macbooken , godis , snus , hushållsassistent , rakhyvel och blad , drinkblandarkit , spillskydd till macbook tangentbord, soda streamsmak och två tröjor till.

Jävligt nöjd, fick allt jag ville ha.

Permalänk
Skrivet av barf:

Fick en whisky flaska av brorsan och en av farsan. Riktigt nöjd med tanke på att det enda jag önskat mig var strumpor

(Ni får ursäkta de tråkiga produktbilderna, kameran på telefonen funkar inte)

Av farsan: The Balvenie Triple Cask 12 Year
http://en.drinkology.de/media/image/thumbnail/balvenie-triple...

Av brorsan: Caol Ila 12 Year
http://koti.kainuu.com/weldor/caol-ila-12yo.jpg

Oj, det var inte illa, själv fick man bara en jäger av sin snälla syster. Passar bra tills imon

Visa signatur

Intel i7 8700k @ 5.0GHz | Asus Rog Strix Z370-H | FD R5 | Strix Gtx 1080 ti | 16Gb Corsair Vengeance LPX 3600Mhz | Samsung 850-Series EVO 500GB | WD Caviar Black 500Gb | WD RE4 1TB x2 i Raid 1 | MK-85 <3 Cpu-Z Gamla

Citera, annars kommer jag inte tillbaka!