PayPal- Var är mina pengar?

Permalänk
Medlem

PayPal- Var är mina pengar?

Hej!

Jag har nyligen skapat ett PayPal-konto. Det absolut första jag gjorde var att föra över pengar från mitt bankkonto till mitt PayPal-konto. Dock har det endast pengar dragits från mitt bankkonto samtidigt som jag har 0 kronor på mitt PayPal-konto.

Är detta endast en fördröjning?

Jag har väntat över 24 timmar. Det ska ta mellan 1-2 arbetsdagar.

Jag är som sagt nybörjare med PayPal så jag vill bara försäkra mig om att jag har följt alla anvisningar rätt. Dock är det jag som kanske är lite för ivrig med väntetiden.

Mvh Tobbe

EDIT: Jag försöker svara på alla kommentarer i ett inlägg men det vill sig inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av to0b:

Hej!

Jag har nyligen skapat ett PayPal-konto. Det absolut första jag gjorde var att föra över pengar från mitt bankkonto till mitt PayPal-konto. Dock har det endast pengar dragits från mitt bankkonto samtidigt som jag har 0 kronor på mitt PayPal-konto.

Är detta endast en fördröjning?

Jag har väntat över 24 timmar. Det ska ta mellan 1-2 arbetsdagar.

Jag är som sagt nybörjare med PayPal så jag vill bara försäkra mig om att jag har följt alla anvisningar rätt. Dock är det jag som kanske är lite för ivrig med väntetiden.

Mvh Tobbe

bara och vänta eller höra av sig till paypal's kundtjänst.

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Det kan ta upp till en vecka om du har otur.

Permalänk
Medlem

Låter segt, men varför föra över pengar till paypal kontot? Kan ju betala med paypal så dras det direkt från kortet.

Permalänk
Skrivet av to0b:

Hej!

Jag har nyligen skapat ett PayPal-konto. Det absolut första jag gjorde var att föra över pengar från mitt bankkonto till mitt PayPal-konto. Dock har det endast pengar dragits från mitt bankkonto samtidigt som jag har 0 kronor på mitt PayPal-konto.

Är detta endast en fördröjning?