Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Laptop hdmi input?

Söker en laptop men funktionen hdmi input så skärmen kan användas separat till ett ps4 skulle behöva några bra billiga alternativ och skriv gärna om du har den här funktionen och om den funkar bra. Mwh Adam (har inte råd med alienware m17)

Permalänk
Medlem

Aldrig hört om en laptop där skärmen kan användas individuellt. Tror inte det finns, men fel kan man ju ha.

Visa signatur

#1: Z370N ITX | i7 8700k | GTX 1080 | 32GiB
#2: P8Z77-M pro | i7 3770k | GTX 1050ti | 16GiB

Server: Z370-G | i5 8600T | 64GiB | UnRAID 6.9.2 | 130TB
Smartphone: Samsung Z Flip 5 | Android 13 | Shure SE535

Permalänk
Medlem

Finns detta ens?

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk

Detta finns som sagt alienware m17 och massa andra men hittar dom bara i USA så tänkte om nån kunde hitta nån bra i sverige

Permalänk
Medlem

Enbart sett detta på dyra stora klumpiga speldatorer. Och om det är värt att köpa en sådan för denna funktion kan ifrågasättas då man får en 24" FULL HD skärm för under 1000:- som borde vara ett mycket bättre val såvida du inte har något speciellt krav på varför bilden just måste visas i laptopen. (förklara detta isf så vi kan hjälpa dig med lösningar)

Permalänk

Fanns en Alienware för nått år sen som hade den funktionen.

Permalänk

Jag är i behov av en laptop som klarar dom enkla spelen för ett kort lan te.x sen äger jag även ett ps4 som jag lanar med ofta och jag har väldiga problem att ta med min datorskärm överallt så jag tänkte ta 2 flugor i en smäll för ett bra pris

Permalänk
Medlem

Bra pris kommer du verkligen inte få. Bättre att köpa en ok spellaptop och en extern skärm.

Visa signatur

#1: Z370N ITX | i7 8700k | GTX 1080 | 32GiB
#2: P8Z77-M pro | i7 3770k | GTX 1050ti | 16GiB

Server: Z370-G | i5 8600T | 64GiB | UnRAID 6.9.2 | 130TB
Smartphone: Samsung Z Flip 5 | Android 13 | Shure SE535