Windows 8.1 Skype problem!

Permalänk
Avstängd

Windows 8.1 Skype problem!

Hej! Jag har nyss fått en dator med Windows 8.1. När jag ska skypa med polaren måste jag ha uppe skypesidan hela tiden. Tabbar jag ner den stängs skypeljudet av och kompisen kan inte höra mig. Jag vill kunna spela spel medans jag snackar...

Permalänk
Medlem

Använder du appen eller programmet för skrivbordet?

Visa signatur

Dator: Mac Mini M4 500gb Display: Dell 34" Alienware AW3423DW
Spelkonsol: Nintendo Switch 2

Permalänk
Hedersmedlem

Avinstallera app-varianten och installera desktop istället.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Medlem

Har ingen vidare koll på skype-appen i windows 8.1 men om du inte får rätt på det så kan det kanske vara en idé att ladda ner och köra med skrivbordsversionen istället.

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Medlem

Här har du desktop varianten som är mycket bättre: http://www.skype.com/sv/download-skype/skype-for-computer/

Se till att klicka "för skrivbordet".

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Cooling23:

Här har du desktop varianten som är mycket bättre: http://www.skype.com/sv/download-skype/skype-for-computer/

Se till att klicka "för skrivbordet".

Skrivet av Zicsoen:

Har ingen vidare koll på skype-appen i windows 8.1 men om du inte får rätt på det så kan det kanske vara en idé att ladda ner och köra med skrivbordsversionen istället.

Skrivet av giplet:

Avinstallera app-varianten och installera desktop istället.

Skrivet av Cooling23:

Använder du appen eller programmet för skrivbordet?

Skrivet av Xerdoin:

Hej! Jag har nyss fått en dator med Windows 8.1. När jag ska skypa med polaren måste jag ha uppe skypesidan hela tiden. Tabbar jag ner den stängs skypeljudet av och kompisen kan inte höra mig. Jag vill kunna spela spel medans jag snackar...

Jag använder appen, ska testa ladda ner till desktop, tackar för snabba svar!

Permalänk
Avstängd

När jag trycker ''download'' tar sidan mig till appjävlarna...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xerdoin:

När jag trycker ''download'' tar sidan mig till appjävlarna...

På den länken jag gav, scrolla neråt till du ser "för skrivbordet". Klicka där istället.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"