Sökes: spelare till GTA 5.

Permalänk
Medlem

heter sirme1991
är 24 år gammal, tyvärr har min mick nyligen gått sönder men eftersom jag kan höra vad ni andra säger så vet jag vad jag ska göra:D

blir lite tröttsamt att lira själv/ med folk som inte spelar som lag:)

Permalänk

Vill gärna spela med andra trevliga snubbar/snubbinnor när det blir dags för Online
Tar mig friheten att lägga till folk från tråden också.

Social Club-ID: x----Kronan----x

Visa signatur

Marknadsreferenser: 1 2
3
4

Permalänk

Väldigt sugen på att komma igång med online, lägg gärna till mig, tyst219 på steam eller aHappyPun på social club!

Permalänk
Medlem

Om jag ska vara riktigt ärlig fattar jag fan ingenting av onlineläget. Det är så sjukt rörigt och omständligt. Känner mig dum x)

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem

Jag har mic, och spelar gärna med några, är 19 år gammal. Social club id: SaadRH

Jag är med i Sweclockers crew också.

Permalänk
Medlem

Gamertag Rasmus117, har mic, 24 år. Level 65.

Permalänk
Medlem

Tja, bara adda spretcher på social club!

Har mic o hela köret!

Visa signatur

Main: 5800X3D | Arctic Freezer III 360 | ROG STRIX B550-I | 32 GB DDR4@3600 MHz | Asus RTX 4080 Super TUF | Corsair RM850e | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem

Lite svårt och dra igång allt via social club.. gärna om man kan fixa något annat sätt att komma i kontakt med varandra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZheatoZ:

Lite svårt och dra igång allt via social club.. gärna om man kan fixa något annat sätt att komma i kontakt med varandra.

Jag håller med dig fullständigt. Det är fan omöjligt att samla ihop ett gäng vänner och bara lira. Jag röstar för att vi lägger till varandra på Skype och kör en gruppkonversation. Det måste ju gå att ordna.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem

Bra initiativ!

har 7timmar kvar innan min nedladdning är klar. men Swedda på socialklubb, är 36.

Visa signatur

ASUS TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 |i7 12700K | Kingston Fury 32GB DDR4 3600MHz
Gigabyte RTX 3080ti gaming oc |EK-AIO 360 | Seasonic Focus plus 750W |
Samsung 970 EVO m.2 1TB | Samsung SSD EVO 860 1TB | Fractal Design R6 | Logitech G15 Keyboard | Sennheiser PC 350|

Permalänk
Medlem

Adda mig gärna också! http://steamcommunity.com/id/Weezc00/

skype weezc00

Permalänk
Medlem
Skrivet av wezc00:

Adda mig gärna också! http://steamcommunity.com/id/Weezc00/

skype weezc00

Jag har inte Steamversionen. Vad heter du på Social Club?

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem

Måste ändå lägga till på social club även om man har steam..

edit: kan ju vara bra om alla lägger ut sina skype konton då så man kan adda folk där också

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZheatoZ:

Måste ändå lägga till på social club även om man har steam..

edit: kan ju vara bra om alla lägger ut sina skype konton då så man kan adda folk där också

mounstahkeel heter jag på Skype.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk

Heter hansvonfersen på skyyyype!

Permalänk

Hejsan!

Jag är gärna på att lira med er, har lagt till några av er men ni får gärna lägga till mig med.
overl00rd heter jag på rockstar social club

Och jag är 30år..

Permalänk
Medlem

Har fixat en grupp konversation på skype nu, så vi enkelt kan ha kontakt med varandra och se ifall någon vill spela..

Permalänk

Det vore kungligt med en Teamspeak-server att knöka in allt folk på. Bara att titta in när man vill lira.

Finns det någon färdig redan? Publicservrar funkar mindre bra.

Visa signatur

Marknadsreferenser: 1 2
3
4

Permalänk
Medlem

Adda gärna på social club. Clappen89 på social club.

skype = clappen

Jag är 25 år gammal förövrigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av JagdKatzen:

Det vore kungligt med en Teamspeak-server att knöka in allt folk på. Bara att titta in när man vill lira.

Finns det någon färdig redan? Publicservrar funkar mindre bra.

Vi har redan testat det, men folk går ju inte in där av någon anledning. Därför använder vi nu istället Skype, som de flesta har.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AeoNES:

Vi har redan testat det, men folk går ju inte in där av någon anledning. Därför använder vi nu istället Skype, som de flesta har.

Går enklare att starta upp TS om man bestämmer via skype också.. så bara för vi kör skype betyder det inte att någon av de bättre alternativen är uteslutande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZheatoZ:

Går enklare att starta upp TS om man bestämmer via skype också.. så bara för vi kör skype betyder det inte att någon av de bättre alternativen är uteslutande.

Jag är absolut inte emot att vi använder TS, men trots att folk har fått uppgifter om en server så lägger de inte till den och går in. Jag hoppas såklart att det löser sig sen.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk

Jag kan gärna ta uppgifterna till TS

Permalänk
Medlem

Vad trevligt. Hade tänkt och skappa en sån här tråd. Ts han före. Heter hajjzan på social club. 24 år.
Kommer nog lägga en hel del tid på spelet i helgen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Skrivet av AeoNES:

Vi har redan testat det, men folk går ju inte in där av någon anledning. Därför använder vi nu istället Skype, som de flesta har.

Skrivet av AeoNES:

Jag är absolut inte emot att vi använder TS, men trots att folk har fått uppgifter om en server så lägger de inte till den och går in. Jag hoppas såklart att det löser sig sen.

Skrivet av HansFersen:

Jag kan gärna ta uppgifterna till TS

OK, men jag är personligen ett troget fan av TS, använder det jämt. Kan titta in ikväll om jag får uppgifterna skickat

Visa signatur

Marknadsreferenser: 1 2
3
4

Permalänk
Medlem

Heter precis som på social club även spretcher på skype

Visa signatur

Main: 5800X3D | Arctic Freezer III 360 | ROG STRIX B550-I | 32 GB DDR4@3600 MHz | Asus RTX 4080 Super TUF | Corsair RM850e | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem

Jag är rätt intresserad jag med, jag ska skaffa spelet aldeles strax, men vore det inte smidigast om vi gör en crew för alla oss glada pajsare på swec?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JagdKatzen:

OK, men jag är personligen ett troget fan av TS, använder det jämt. Kan titta in ikväll om jag får uppgifterna skickat

Jag ska fråga han som är ansvarig hur det ser ut med plats. Om jag inte minns fel är det en lånad 24-slottare och den är redan upptagen till hälften, vilket betyder att vi kan vara max 12 personer där.

Skrivet av Rywern:

Jag är rätt intresserad jag med, jag ska skaffa spelet aldeles strax, men vore det inte smidigast om vi gör en crew för alla oss glada pajsare på swec?

Det finns ju redan en Sweclockers-crew, men jag skulle kunna göra en åt oss. Förslag på namn?

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem

Precis, TS servern hur många skickade han den till? jag fick då inte något lösenord tex.. så om han bara skickade lösenordet till dig kan det ju förklara varför det inte är några inne..

Finns inga fördelar med skaffa en egen crew.. bättre vi tillhör den större.. då är det större chans att någon alltid är inne om man vill lira osv..

Permalänk
Medlem

Jag spelar gärna lite 20år och har mic LurifauX heter jag på social club och skype