Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Borttagna foton återkommer vid omstart på z3

Permalänk
Medlem

Borttagna foton återkommer vid omstart på z3

Hej!

Har ett lite märkligt problem som håller på att göra mig tokig! Jag har en Sony z3 och är helnöjd med telefonen MEN den envisas med att återställa mina bilder som jag raderar. Går jag in i fotomappen, markerar och tar bort (här talar den om för mig att de tas bort överallt), går sedan vidare till papperskorgen, tömmer den, nogfan är alla bilderna där vid en omstart t.ex.
Häromdagen tog jag bort närmare 600 bilder, varav en del var bilder som jag verkligen vill ha bort-bort. Inatt hade jag glömt ladda den så den dog, och nu när jag startade upp den så var VAR-ENDA-EN bild tillbaka. Vad i hela friden är problemet? Jag har det kopplat till mitt google-konto men hittar ingenstans att den ska ersätta mina bilder.
Har googlat och hittat en till som har problemet men ingen lösning.

Tacksam för all hjälp

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Kan vara att bilderna är synkade med Google foton och därför laddas bilderna automatiskt ned igen när du tar bort dom via någon annan app än Google foton själv. Stäng av synkronisering i inställningar>google>ditt konto och stäng av google foton

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min dator: Processor: Intel Core i7-4770 || Grafikkort: EVGA GeForce GTX 970 4GB || RAM: Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB x2 || HDD: Toshiba Desktop 1TB SATA 3.0 || SSD: Kingston SSDNow V300 240GB 2.5" OEM || PSU: Cooler Master B500, 500W PSU || Moderkort: Asus B85 plus