Logitech wireless illuminated k800 - Kan man han bakgrundsbelysningen på jämt?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2015

Logitech wireless illuminated k800 - Kan man han bakgrundsbelysningen på jämt?

Har ett logitech wireless illuminated k800 tangentbord, som jag älskar
Men undrar om nån listat ut hur man kan ha bakgrundsbelysningen på hela tiden?
Tycker det är störande att ljuset avtar och förvinner så fort man tar bort händerna från tangetbordet..
Kan vara jag som missat nåt enkelt, men borde finnas nån lösning på detta!?

Kan tillägga att jag vill ha den funktionen även om man kör på batteri-driften

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Dec 2007

Om du inte behöver handsvävande funktionen så kan du via programmet "Logitech SetPoint" ställa in att tända först när du börjar skriva. Du bestämmer då hur lång tid du vill att ljuset skall vara på efter att du slutat skriva (10sek - 10min).

O.B.S. Att hålla handen över eller lägga tangentbordet i knät får ljuset att fortsätta lysa.

Windows 10 Pro x64 | Zalman HD160XT Plus | Fractal Design 800W | AMD Ryzen 7 1800x | Asus Crosshair VI Hero | Corsair Vengeance LPX 3200MHz 16GB | ASUS Radeon R9 290 4.5GHz | Samsung SSD M.2. 960 Pro. 1TB | Philips Brilliance 40" BDM4065

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2015
Skrivet av Waxinator:

Om du inte behöver handsvävande funktionen så kan du via programmet "Logitech SetPoint" ställa in att tända först när du börjar skriva. Du bestämmer då hur lång tid du vill att ljuset skall vara på efter att du slutat skriva (10sek - 10min).

O.B.S. Att hålla handen över eller lägga tangentbordet i knät får ljuset att fortsätta lysa.

kanon tack - ska testa det