Texten visas inte på TV

Permalänk
Medlem

Texten visas inte på TV

Hejsan ALLA

Problemet som jag har är att jag får inte upp något text, när jag streamar från min Samsung surfplatta till min TV.
Jag använder Chromecast dongle .
Texten visas i paddan. Sidan som jag testade är Dreamfilmer. Jag provade med Netflix och den fungerar hur bra som helst.

Har någon samma problem som jag eller den är något annat som stämmer inte?

mvh
Njanja

Visa signatur

Server
FUJITSU PRIMERGY TX100 S3P XE E3-1220V2 3.5-8MB 24GB

Permalänk
Medlem

Du får höra av dig till Dreamfilmers support.

Permalänk
Medlem

Sidor som tillhandahåller piratkopierat material bör inte diskuteras här på forumet.

Visa signatur

HTPC: Silverstone Sugo SG05W Vit, Asus H110I-Plus, G4560, Corsair Vengeance LPX 2133 MHz 2x4GB, Samsung 870 EVO 500GB, Toshiba N300 2x10TB, MSI GeForce GT 1030 Passive OC 2GB, (& 16 enkortsdatorer med div användningsområden). Har ett "par" andra stationära datorer åxå. LG OLED 65CX. Shield 2019 Pro.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst i enlighet med §7*

Observera att vi ej tillåter piratkopiering, vilket även gäller streaming (även om streaming är en gråzon). Ta gärna en extra titt på piratkopiering-FAQ:en.

Citat:

§7 Piratkopiering
Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...