Köper CPU (Intel 1150), SSD, HDD

Permalänk
Medlem

Köper CPU (Intel 1150), SSD, HDD

Hej!

Iochmed bygge av ny dator behöver jag lite delar. Det jag söker är följande:

Hårddisk/ar med totalt 1TB eller mer. Kan tänka mig ge omkring 250kr.

En SSD. Kan tänka mig ge kring 300-400kr.

CPU från Intel (måste vara socket 1150), t.ex i5-4670k, i5-4690k eller i7-4790k. Hade tänkt mig 2500kr som högst.

Priserna är som sagt ett ca pris, så att ni vet ungefär vad jag hade tänkt lägga. Kvitto är dessutom ett stort plus. Att garanti finns kvar, särskilt på SSD:n är nästan ett krav.

Bara att höra av er om ni har något som kan tänkas vara intressant. Jag föredrar att kunna hämta sakerna, men är det alldeles för stora avstånd så fungerar ju även att sakerna skickas.

Uppdaterar annonsen allteftersom jag köpt en viss komponent.

Gjort några annonser som den här nu eftersom det verkar som att är man inte på första sidan syns man inte .. Så detta tänkte jag som sista chansen för mig (och er?) att köpa något begagnat innan jag istället köper i butik.

Tack!

Vänligen,
Samuel

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Citera för svar!

CPU: i9-9900K + Be Quiet! Dark Rock Pro 3. Moderkort: ASUS ROG Z390-F. Minnen: Corsair Vengeance DDR4 2x8GB 3000MHz. GPU: GigaByte RTX 3080 Gaming OC. SSD: Corsair MP510 500GB. HDD: WD Blue 3TB Nätagg: EVGA SuperNova G2 850W. Chassi: Corsair 4000D Airflow.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samlooh:

Hej!

Iochmed bygge av ny dator behöver jag lite delar. Det jag söker är följande:

Hårddisk/ar med totalt 1TB eller mer. Kan tänka mig ge omkring 250kr.

En SSD. Kan tänka mig ge kring 300-400kr.

CPU från Intel (måste vara socket 1150), t.ex i5-4670k, i5-4690k eller i7-4790k. Hade tänkt mig 2500kr som högst.

Priserna är som sagt ett ca pris, så att ni vet ungefär vad jag hade tänkt lägga. Kvitto är dessutom ett stort plus. Att garanti finns kvar, särskilt på SSD:n är nästan ett krav.

Bara att höra av er om ni har något som kan tänkas vara intressant. Jag föredrar att kunna hämta sakerna, men är det alldeles för stora avstånd så fungerar ju även att sakerna skickas.

Uppdaterar annonsen allteftersom jag köpt en viss komponent.

Gjort några annonser som den här nu eftersom det verkar som att är man inte på första sidan syns man inte .. Så detta tänkte jag som sista chansen för mig (och er?) att köpa något begagnat innan jag istället köper i butik.

Tack!

Vänligen,
Samuel

Läs hela annonsen här

Jag har ett par WD Green-hårddiskar på 1 TB vardera. 400:- för två eller 225:- för en. Finns i centrala Stockholm.

Visa signatur

i7-12700K - Asus Z690-Plus D4 - Asus GeForce TUF OC 3080 - Corsair HX850 // Acer LG OLED42C2 // Intel NUC NUC5i3RYH // Synology DS214play // Synology DS1019+ // Ipad Pro 11" // Macbook Pro late 2016 samt Macbook Pro 14" 2021

Permalänk
Medlem

Jag har i7 4790k säljes 2400 ca med frakten betald

Skickades från m.sweclockers.com