Första intrycken av Fallout 4

Permalänk
Avstängd

Ni som upplever buggar i höga FPS:
Terminalbuggen uppstår inte förrän över 110 FPS såvitt jag hittat.
Själv är högsta låsningen jag kan göra på grafikkortet 95 FPS, så har inte kunnat testa mer noggrannt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ehallq:

Va nej vadå? Jag klagade på dom som hade ändrat och sen klagade. Du har inget att ta åt dig
Men har man en 144hz skärm, är det inte bara att trycka på en knapp och ställa den på 60hz så löser det problemet? (har ingen 144hz, så vet inte själv).

Okej, du menade så. Ja, överväger att ställa skärmen till 60Hz för Fallout men det är lite motbjudande när man är van med högre uppdateringsfrekvens.

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Medlem
Skrivet av Esrakuf:

Hej!

Ni som har problem med latens/muslatens. Har ni testat att gå in i "Falloutprefs.ini (antar jag att den heter)" och ändra "ipresentinterval" till "0"? Detta stänger av Vsync. För att slippa buggar relaterat till hög bildfrekvens så är det möjligt att sätta en "frame cap" i tredjepartsmjukvaror såsom Nvidia Inspector. För er med AMD så är jag osäker på vilken mjukvara som passar bäst.

Den som vill spela MED Vsync och samtidigt minska ingångslatens så långt det går. Den kan med fördel sätta ett frame cap två hz under bildskärmens specificerade uppdateringsfrekvens. Då brukar den mesta fördröjningen försvinna. De tekniska anledningarna bakom detta vågar jag inte skriva.

Angående FOV så finns det tweaks för att åtgärda detta också. Bara att konsultera storebror Google.

Hoppas det kan vara till hjälp för någon.

Vad jag här läst mig till så kan detta skapa en rad andra problem, tex att den interna klockan i spelet blir out of sync. Även fast du låser frameraten på 60 fps med tredjepartsmjukvara.

Har inte testat och kan inte bekräfta det, men jag vågar inte riskera att få mitt save helt buggat.

Visa signatur

[4690k@4,7GHz] [Asus Z97-A] [Asus GTX 970 Strix] [Corsair 16GB DDR3 1600MHz] [Samsung 830 120 GB] [WD Green 3TB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av chipw00t:

Okej, du menade så. Ja, överväger att ställa skärmen till 60Hz för Fallout men det är lite motbjudande när man är van med högre uppdateringsfrekvens.

Fast om du ändå inte gjort några ändringar och inte stängt av fpscap så blir det ju ingen skillnad att ställa ner på 60hz när du spelar.

Visa signatur

VR: Oculus Rift CV1 + Touch
Dator: Ryzen 2600X | 16GB 2933 MHz | RTX 2070 FE | 2 x Samung 850 SSD 250GB | Corsair SF600 | Louqe Ghost S1 | Noctua L12
Server: HP ProLiant MicroServer G7 N54L

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ehallq:

Fast om du ändå inte gjort några ändringar och inte stängt av fpscap så blir det ju ingen skillnad att ställa ner på 60hz när du spelar.

Bara det att jag har en 144Hz skärm tycks få spelet att bugga ur för mig. Det synkar inte till 60.

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Avstängd

som att spela ett spel från 1980.
kass grafikmotor.
tekniska begränsningar etc...

spelvärdet är helt ok och de har bra stämning.
frostbite 3 med dx12 som dragons age inq då skulle det varit nåt.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är helt obegripligt med mouse input lag i ett spel med FPS-komponent.. :-/

Permalänk
Medlem

Spontana tankar ganska kort in i spelet:

- Gillar verkligen inte att ens karaktär har röst. Röstskådespelaren speglar sällan till aldrig den tonen eller känsla som jag som spelare tänker mig när jag gör dialogval vilket bryter immersionen väldigt för mig. Dessutom tycker jag personligen att den manliga skådespelaren gör ett riktigt uselt jobb. En helt onödigt "inovation" till serien enligt mig, antagligen en förnyelse i brist på andra möjligheter i motorn.

- UI:t är verkligen hemskt att navigera och att det inte går att skala ner HUDen(?), den är alldeles för stor för min smak.

- Märks allt för tydligt att spelmotorn är gammal och är ett stort hinder för utvecklarna. Vissa ljuseffekter är ganska nice men texturerna är verkligen helt off på många ställen.

- som vanligt med dessa spel så måste man spendera tid i .ini för att fixa FOV och musaccelerationen. bläh.

EDIT:
Positivt ytterligare en tid in i spelet:

- Vapen och armor moddingen är riktigt nice

- Väder är ball, speciellt att det faktiskt gör skillnad för hur man spelar.

Visa signatur

"Ah vi kör mest omkring i vår bil å så." - Polisen, den så kallade tredje statsmakten. (Varan-TV)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Flopper:

kass grafikmotor.

Skulle nog faktiskt vilja påstå att en förändring av det grafiska inte hade påverkat spelet till det bättre. Tycker det är betydligt mer grundläggande saker som behöver förbättras först och främst.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Spelat 5 minuter så borde egentligen inte uttala mig riktigt än men det första man tänker på är som många sagt innan grafiken, den är verkligen efter sin tid. Nästa bit är att 144Hz inte är rekommenderat. Tredje är prestandan, spelet känns inte optimerat (skiftar mellan 83-144fps i huset under prologen).

Får återkomma när jag kört minst en timme.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Är vidrigt nöjd! Lite upprepning från föregående inlägg men...

Pros :
- Snyggt (Helhetsintrycket är skitbra enligt mig!).
- Flyter på bra! Oftast.. (90%)
- Craftingen är helt galen.
- Gunplay och vapens "umph" är i toppklass enligt mig.
- Radiation poisoning är jobbigt för en gångs skull.
- Fiender har bra AI dvs att dom tar skydd etc.
- Fiender tar mycket och man har verkligen användning för mat.
- Mat är faktiskt bra.
- Älskar estetiken i spelet. Färgglatt för att vara fallout.
- Musiken är cray cray!

Cons:
- Perksystemet har blivit för simpelt för min smak, saknar lite komplexiteten från föregående spel.
- Ibland är prestandan ganska wonky. (Buskar är tydligen antikrist).
- Kontrollerna är helt potatis. I crafting av settlements använder man mus, WASD-området samt piltangenterna - WHU!? Samma knapp för melee som granater = Molotov på mina ben är en ny fluga.
- I klassisk bethesda-fashion så suger tooltipsen/info för olika saker analklåda. Det kan dock vara jag som har klen kognitiv förmåga.
- Voice acting kan brista ibland, lyssnade på en holotape som var lika insugande som en teaterpjäs gjord av zlatan.
- Varför tog dom bort "wait"?... Knixligt att ta och sätta sig i en jävla fåtölj för att vänta.
- Vapen går inte sönder längre! *Sob*

Jag kommer definitivt spela det här länge! 10 toasters av vinkeln på Ron Perlmans panna.

Visa signatur

Ein Haswell mit ein gtx 970, jawohl!

Permalänk
Medlem
Skrivet av droodle:

- Radiation poisoning är jobbigt för en gångs skull.

Fast det är ju snarare negativt, än positivt. Strålningen var aldrig problemet med Fallout världen, hade den varit det hade det inte funnits något spel, eftersom allt hade varit dött. Det är som att bo i området runt Chernobyl. Helt ofarligt om man tänker på vad man äter och dricker. Och inte traskar bort till den trasiga reaktorhärden. Med andra ord, om man inte sätter sig mitt i kratern efter en av bomberna, eller hånglar med tunnorna radioaktivt avfall, så ska inte strålningen vara ett problem. Har de gjort ett avsteg från det har de sabbat "storyn", så då får de komma med en ny förklaring...
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk

Första intrycken;

Kass grafik.
Mitt 390 orkar inte driva spelet.
Vapen tar upp en stor del av vyn.
UI totalt värdelöst.

Efter två timmars spelande;
Känner inget större sug att starta spelet.....

Permalänk
Medlem

Hade problem med terminaler i 144 fps med gsync, input lag och stuttering.
Windowed borderless sänker fps rejält.

Testade att ställa allt på low och allt fungerar utmärkt. Så tror det är någon inställning som gör skit av allt. Antagligen någon Gameworks grej. Så nu ska jag gå igenom inställningarna och hitta vad det är som sabbar allt. Börjar med SSAO...
(Har ett 980 Ti)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Esrakuf:

Den som vill spela MED Vsync och samtidigt minska ingångslatens så långt det går. Den kan med fördel sätta ett frame cap två hz under bildskärmens specificerade uppdateringsfrekvens. Då brukar den mesta fördröjningen försvinna. De tekniska anledningarna bakom detta vågar jag inte skriva.

Men rycker det inte apa om man sätter cap:en lägre än uppdateringfrekvensen tillsammas med vsync?
Jag har hört flera tipsa om motsvarande i en del spel, men rent intuitivt verkar det jättedumt. Borde man inte sätta nån frame över 60 istället?

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Men rycker det inte apa om man sätter cap:en lägre än uppdateringfrekvensen tillsammas med vsync?
Jag har hört flera tipsa om motsvarande i en del spel, men rent intuitivt verkar det jättedumt. Borde man inte sätta nån frame över 60 istället?

Att sätta en limit över 60 spelar väl inte så stor roll om uppdateringsfrekvensen redan är begränsad vid 60 t.ex. Subjektivt upplever jag inga problem med att sätta en limit två hz under. Jag anser mig själv mycket kräsen men kan såklart inte tala för alla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av maverickgoose:

Första intrycken;
...

Efter två timmars spelande;
Känner inget större sug att starta spelet.....

Påminner oroväckande mycket om mina minnen från fallout3.
Lär nog hoppa över detta.

//j

Visa signatur

Senast redigerad av jezper, 3010-01-01 klockan 25:02

Permalänk
Skrivet av jezper:

Påminner oroväckande mycket om mina minnen från fallout3.
Lär nog hoppa över detta.

//j

Jag är extremt besviken, funderar tom på att reklamera DVDn hos webhallen.

Det är så mycket som är simplifierat jämfört med NW att en 7åring utan engelskakunskaper kan spela spelet.
Nu har jag bara spelet i cirka ~2 timmar men jag kom hem lite tidigare idag för att spela.
Startade spelet, gick runt lite, grät över UIt, hittade någon jäkla hund, pillade i .ini filer en bra stund, googlade en bra stund, gick ner i en grotta och dödade några monster, grät över att få 30-60 fps med stora dips med i5/6600k & 390 nitro (utan att ha kommit in i en stad ännu), alt-tabbade ut ur spelet och googlade lite till, alt-tabbade tillbaka och grafiken blev plötsligt helkass med en ändrat FOV.

Stängde av spelet, somnade på soffan och vaknade upp tre timmar senare och känner NOLL spellust.

Läs recensionerna i steam för att få en bättre bild hur spelet är.
Om jag inte reklamerar spelet så kommer jag med största sannolikhet släppa det här några månader och hoppas att moddarna har löst alla problem. Nu är det fysiskt omöjligt då det är så mycket som inte riktigt kan påverkas men att det i alla fall blir spelbart.

EDIT; Spelar i 1680x1050, allt maxat förutom godrays på medium,shadow distance på high och ingen motion blur.

Permalänk
Skrivet av Drasteroid:

Har en super viktig fråga. Både jag och min sambo vill kunna lira spelet, men på olika karaktärer. Är detta möjligt? Isåfall hur?
Spelet är via Steam om det nu finns andra sätt att spela detta.
Enormt tacksam för svar.

Om ni kan tänka er att spela vid olika tillfällen finns även family sharing som man kan utnyttja, då har var och en sina egna filer på sin egen dator men den som inte äger spelet kan bara spela om den som äger spelet inte spelar något Steam-spel... Det används en del här hemma, så kan man testa varandras spel och vissa vi bara vill ha en kopia av lånas när det är ledigt...

Skrivet av Defeat^:

Hur skulle du köpt det annars menar du? Köpte själv en fysisk kopia eftersom jag är begränsad till 100gb mobilt bredband. Förväntade mig att det skulle vara typ 4 dvd skivor i fodralet och sen får man ladda ned resten, men nej, det följer med en 3mb stor installationsfil till steam, sen får man ändå ladda ned skiten. Är det något slags skämt? Varför ens släppa en fysiskt kopia av spelet då!

Tur att jag slapp ladda ner steam iaf, sparade jag någon mb (y)

Våra fysiska kopior hade över 5 GB data på sig, så vi fick ladda ner en del men det var ju ändå nästan 25% av spelet med på skivan...

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk

Försöker inte analysera så mycket, jag spelar spelet och har roligt.

Grafiken är inte den bästa.
Ja det finns buggar.
Ja det kanske hackar till då och då (GTX 770)

Men ändå har jag väldigt roligt och tycker det är ett bra spel!

Permalänk
Avstängd

Har inte hunnit köra mer än ett par timmar och fallout känslan är inte riktigt där men kanske kommer men känns som ett bra spel som är rätt buggfritt sen grafiken trodde jag skulle vara snyggare men kör ultra i 1080p med 8xaa och känns smooth och kanske inte är 60fps men 40+ gissar jag på och hänger med bra och har inte känt några slugg tendenser så slipper köpa nytt grafikkort vilket alltid är ett plus

Edit: Drog i gång fraps och körde datorn helt i orginal fart utan oc i 1080P 8xaa ultra setting och sprang runt lite vid hus och wasteland och ligger aldrig under 45fps men hoppar i regionen 45-60fps och kanske kan gå ner lite på värre ställen jag inte varit på men skulle säga ultra är helt spelbart på ett 280x i 1080p

Visa signatur

i3 6100 - MSI b150m pro-vd - 8gb 2133 ddr4 - GTX 950 GAMING 2G - z400s 120gb ssd - 1tb WD blue - Corsair 500w

Permalänk
Medlem

Tyvärr så brukar Bethesda + AMD kort vara problematiska. Minns när Skyrim kom, var svårt att få till 60FPS med ett 7970 de första månaderna pga dåliga drivrutiner. Men spelet patchades och AMD släppte bättre drivers så löste det sig till det bättre.

Själv är jag väldigt nöjd med spelet, har spelat 8tim hittills och mestadels kört main quest. Brukar ignorera main questen i Bethesdas spel, men hittills är jag positivt överraskad.

Har som tur inte råkat ut för några större buggar eller prestanda problem, löste problemet med långa laddningstider genom att tabba ur spelet så laddades områdena betydligt snabbare än att sitta och vänta.

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

Kommer säkert bli hängd av fanboys nu. Jag gillar RPGs. Har spelat många stora releaser senaste året och försöker man se objektivt på Fallout 4 faller i många fall jämförelesen med andra titar inte till Fallout 4s fördel. Efter 11 timmars spelande kan jag inget annat är konstatera att jag är besviken. Jag tycker man har fått en undermålig produkt med tanke på det fullpris man får betala. För 250-300 kr hade det kanske varit värt.

Saker jag stör mig på:

Jämför man med Dragon Age Inquisition (som förvisso släpptes sent 2014), The Witcher 3 och GTA V ser ju detta inte ut att höra hemma 2015. Varför kunde man inte arbeta mer med texturerna och karaktär modellerna? Det ser ju inte snyggt ut någonstans.

Dessa konstanta laddningstider. Vet inte Bethesda om att morderna datorer har flertrådiga processorer och 8-16 GB RAM? De måste ju ta fram om en helt ny motor. Är detta en bieffekt av att man utvecklar för konsol först? Man undrar.

Dialogen saknar i många fall flyt. Jämför man med ovan nämnda spel men också mass effect serien så låter ju dialogen i Fallout 4, ibland, påtagligt stel och onaturlig.

Jag stör mig på alla höga betyg som Fallout 4 får. Om, återigen, ovan nämnda spel är 8-9/10 så kan ju inte Fallout 4 vara mer än 6-7/10.
Produktionsvärdet ser inte ut att vara i samma liga som andra RPG släppta senaste året. Och vad är det man betalar fullpris för - upplevelsen av att man fått en AAA-produkt. Det är svårt att se att Fallout 4 är ett sådant.

Visa signatur

Platinum PS5 / 100% Steam achievements:
Demon's Souls Remake // Bloodborne // Elden Ring // Elden Ring Nightreign // Dark Souls 3

Permalänk
Medlem

Nu lirar jag på Xbox One men tycker spelet är riktigt roligt! Visst det känns som Fallout 3:NW med lite nya element men det duger för mig och jag är fast

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flopper:

kass grafikmotor.

Ja likheten med ett avancerat "3D" spel från 1980 är slående.

...Nej, nu tog du i lite väl mycket tror jag nog.

För övrigt har jag spelet på bild (alkalabeth: world of doom) och uppskattar det faktiskt, men lovar att det har både sämre spelmotor och är väldigt mycket mer tekniskt begränsat

Citat:

"10 different high-res monsters"

.

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FabriciusRex:

Kommer säkert bli hängd av fanboys nu. Jag gillar RPGs. Har spelat många stora releaser senaste året och försöker man se objektivt på Fallout 4 faller i många fall jämförelesen med andra titar inte till Fallout 4s fördel. Efter 11 timmars spelande kan jag inget annat är konstatera att jag är besviken. Jag tycker man har fått en undermålig produkt med tanke på det fullpris man får betala. För 250-300 kr hade det kanske varit värt.

Saker jag stör mig på:

Jämför man med Dragon Age Inquisition (som förvisso släpptes sent 2014), The Witcher 3 och GTA V ser ju detta inte ut att höra hemma 2015. Varför kunde man inte arbeta mer med texturerna och karaktär modellerna? Det ser ju inte snyggt ut någonstans.

Dessa konstanta laddningstider. Vet inte Bethesda om att morderna datorer har flertrådiga processorer och 8-16 GB RAM? De måste ju ta fram om en helt ny motor. Är detta en bieffekt av att man utvecklar för konsol först? Man undrar.

Dialogen saknar i många fall flyt. Jämför man med ovan nämnda spel men också mass effect serien så låter ju dialogen i Fallout 4, ibland, påtagligt stel och onaturlig.

Jag stör mig på alla höga betyg som Fallout 4 får. Om, återigen, ovan nämnda spel är 8-9/10 så kan ju inte Fallout 4 vara mer än 6-7/10.
Produktionsvärdet ser inte ut att vara i samma liga som andra RPG släppta senaste året. Och vad är det man betalar fullpris för - upplevelsen av att man fått en AAA-produkt. Det är svårt att se att Fallout 4 är ett sådant.

Håller verkligen med. Det är så tydligt att spelet är anpassat för konsoller sedan snabbportat till PC där nVidia fått slänga in några små roliga effekter osv som ser coolt ut på pappret men inte gör värst mycket i verkligheten. På konsoll går det ju precis precis i 30fps så limiten för texturer/models är ju nådd men visst hade man åtminstone kunnat hoppas på ett HD texture pack för PC. Nåja, vi får helt enkelt vänta på att mod communityn löser detta.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Jag har inte upplevt nån input lagg alls, konstigt. Jag har inte fipplat med settings manuellt utan bara tryckt på optimal knappen i geforce experience

Grafiken är inte den bästa i detta spelet, men det har den aldrig varit i fallout spel.

Jag tycker dock att detta spelet är mycket roligare att spela än witcher 3, trotts klart sämre grafik

Visa signatur

i9 12900k, RTX3080, 3600MHz CL15 DDR4 , custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av Imaculent:

Hade problem med terminaler i 144 fps med gsync, input lag och stuttering.
Windowed borderless sänker fps rejält.

Testade att ställa allt på low och allt fungerar utmärkt. Så tror det är någon inställning som gör skit av allt. Antagligen någon Gameworks grej. Så nu ska jag gå igenom inställningarna och hitta vad det är som sabbar allt. Börjar med SSAO...
(Har ett 980 Ti)

Har du kollat igenom lite inställningar? Hade samma strul men har ej hunnit testa

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem

Saker jag stör mig på:
1. UI, helt under kritik, otroligt irriterande, väntar på en bra mod innan jag börjar spela ordentligt
2. Fördummandet av spelet, bort med RPG-element som skills, in med actionversion av VATS, tror att Fallout 5 kommer vara som Fallout: Modern Warfare typ (VATS kommer försvinna och SPECIAL också om det går åt samma håll som de flesta spel) och då kommer jag inte röra spelet...
3. Ingen vänta-funktion eller klocka.
4. Verkar ej kunna kasta granater i VATS (ännu en anledning att tro att VATS kommer att försvinna).
5. Vapen behöver ej repareras, (ännu en fördumning)

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk

Tråkigt att de återanvänt gammal grafikmotor och att det fortfarande är så stelt.