Vilken mobiltelefon 3-4K

Permalänk

Vilken mobiltelefon 3-4K

Tjäna allesammans, är på jakt efter en prisvärd mobiltelefon för ca 3-4K. Har funderat ett tag på Samsung Galaxy S5, är den bra? Kom med förslag så är ni snälla !:)

Visa signatur

Gpu:RX 580 8 GB nitro+|CPU:I7-3770k|16gb ddr3|Seasonic focus 650|

Permalänk
Medlem
Skrivet av thecokeman:

Tjäna allesammans, är på jakt efter en prisvärd mobiltelefon för ca 3-4K. Har funderat ett tag på Samsung Galaxy S5, är den bra? Kom med förslag så är ni snälla !:)

En S5 är fin, den skull du kunna köpa. Nexus 5X kanske vore något, eller varför inte den äldre Nexus 5. Annars har du ju tabletkungen.se att välja på med lite mer budgetinriktade mobiler. One plus Two är ju poppis där. Kolla på HUAWEI och Xiaomi tex. Det finns mycket prisvärt där.

Allt handlar om vad du är ute efter också. Vad du har för krav och om du kan tänka dig ett annat märke än de vanliga.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem

Om du inte har bråttom med att byta utan bara vill ha det mest prisvärda så skulle jag tipsa om Oneplus Two. Har själv en Oneplus One sedan dryga 1 år tillbaka och kunde inte vara nöjdare. Kruxet är att man behöver en invite för att kunna beställa telefonen. Kan låta dumt, men det är deras system för att sälja allteftersom telefonerna tillverkas.

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk
Medlem

Jag hade tittat på Motorola Moto X Play som jag har själv och är nöjd med eller Huawei P8 alternativt Huawei Honor 7. Samsung Galaxy S5 Neo är nog ok som telefon men gillar inte deras bloatade gränssnitt. Oneplus skulle jag för egen del undvika även om väldigt många på detta forum verkar gilla dem. Läs på Swedroids forumdel, många problem med Oneplus. Sedan finns ju "gamla" Nexus 6 också om du klarar av storleken.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av thecokeman:

Tjäna allesammans, är på jakt efter en prisvärd mobiltelefon för ca 3-4K. Har funderat ett tag på Samsung Galaxy S5, är den bra? Kom med förslag så är ni snälla !:)

Nej, Galaxy enheterna är relativt sega. Mest telefon för pengarna får du med Sony Z/ M serien,Huawei Honor 7/P8,LG G3 eller Motorola Droid/Moto G eller Moto X.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|