Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2013

Nexus 6 eller 5X?

Vilken ska man köpa och vilken är bättre än den ena?

Mvh

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2013

Grabbar jag behöver verkligen hjälp, skiter i om jag bumpar för jag måste veta snabbt. TAAACK!!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2009

Är inte så insatt i telefoner nu för tiden men jag skulle valt 5x då jag tycker 6an är alldeles för stor samt så är ju 5x nyare

Intel I7 4770K @ Stock Hyper 212 Evo | 16 Gb ram 2400 Mhz | SSD: Samsung 850 Evo 500 Gb | Asus GTX 980 Strix

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Okt 2010

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2013
Skrivet av juniorjesper:

Är inte så insatt i telefoner nu för tiden men jag skulle valt 5x då jag tycker 6an är alldeles för stor samt så är ju 5x nyare

Jag har monsterhänder så det är lugnt! Älskar dessutom stora telefoner. Tack så mycket!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Älmhult
Registrerad
Dec 2001

6p istället kasnke?

Born too late to explore the earth, born too early to explore the stars, born just in time to see AMD rise back to rule the world.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2013
Skrivet av rickie:

6p istället kasnke?

För dyr :/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
localhost
Registrerad
Jan 2009

Moto X Style har jag och jag anser att det är ett mycket bättre val än 5X. Det är stock Android dessutom, men du kanske bara vill ha Nexus ändå, spara till 6P isåfall.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Forumledare
Kent
Registrerad
Jan 2005

*Tråd låst i enlighet med §4*

Tråd låst då du återigen väljer att ignorera §4 i forumreglerna.

Citat:

§4 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Skrivet av Crewsom:

Grabbar jag behöver verkligen hjälp, skiter i om jag bumpar för jag måste veta snabbt. TAAACK!!

Synpunkter eller frågor gällande modereringen? Då kan du kontakta mig eller moderatorerna.
Ursäkta min stavning, jag är dansk