Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Söderhamn
Registrerad
Maj 2014

Bra mus för Hns Cs go fps spel

Hej söker ny mus som är bra till hns och fps spel har fastnat lite för razer diamondback eller deathadder men just nu har jag en steelseries ikari optical som fuckar om man drar för fort den typ åker tillbaka

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2013

@SweeNop3: jag har en steelseries rival, 10/10 på den!

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Aug 2015

Tänkte själv fråga ungefär samma. Har haft en lite äldre mus och med en ny dator nu ska jag köpa en Mionix Naos 7000. Har haft ögat på den i ett tag nu, den brukar inte gå lägre än 550-600 men kostar nu 299 på Inet!

http://www.inet.se/produkt/6607773/mionix-naos-7000-mrea15-ma...

Den kör jag nog på

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2015

Steelseries Rival!

MSI z170 Pro Gaming . i5 6600k . Hyper Evo 212 . 8GB DDR4 2133ghz . GTX Evga 780 . 2x SSD 240gb . 1TB WD Black . Fractal Design Integra M 650W 80+ Bronze, Modulär . W10 .

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Söderhamn
Registrerad
Maj 2014
Skrivet av PhreekTuc:

Tänkte själv fråga ungefär samma. Har haft en lite äldre mus och med en ny dator nu ska jag köpa en Mionix Naos 7000. Har haft ögat på den i ett tag nu, den brukar inte gå lägre än 550-600 men kostar nu 299 på Inet!

http://www.inet.se/produkt/6607773/mionix-naos-7000-mrea15-ma...

Den kör jag nog på

Den ser exakt ut som qpad 5k åå den har jag inge vidare fps 🐭 tycker jag

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Söderhamn
Registrerad
Maj 2014
Skrivet av doerman:

Steelseries Rival!

Steelseries rival är den riktigt bra?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2015

@SweeNop3: Jag tycker det, otroligt nöjd med den musen. Spelar CSGO, Diablo 3, WoW

MSI z170 Pro Gaming . i5 6600k . Hyper Evo 212 . 8GB DDR4 2133ghz . GTX Evga 780 . 2x SSD 240gb . 1TB WD Black . Fractal Design Integra M 650W 80+ Bronze, Modulär . W10 .

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Norrbotten
Registrerad
Okt 2011

@SweeNop3: vad står hns för?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2013
Skrivet av SweeNop3:

Steelseries rival är den riktigt bra?

Om den är bra. Den är RIKTIGT najs enligt mig. Har haft den i 1 och ett halft år. Inga problem alls

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2012

HnS står för Hide'n'Seek

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2015

Vad har du för budget? Gillar du små eller stora möss? Är belysning/RGB-belysning något att ha?

Själv kör kag på en klassisk rival, den är inte så bra som de flesta säger, men den är bra, bara lite överklassad.

Trädvy Permalänk
Moderator
Geeks Gaming
Plats
Lund
Registrerad
Dec 2008

Om du gillar Steelseries Ikari tycker jag att Qpad 8K kan vara värd att kika på, snarlik form och storlek. Men det bästa av allt är att åka till närmsta butik och klämma, känna och även se om det finns möjlighet att testa i spel på någon demo-dator.

Spela med Geeks Gaming!

"Why is there silverware in the pancake drawer?"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Söderhamn
Registrerad
Maj 2014
Skrivet av vargeEEEEn:

Om du gillar Steelseries Ikari tycker jag att Qpad 8K kan vara värd att kika på, snarlik form och storlek. Men det bästa av allt är att åka till närmsta butik och klämma, känna och även se om det finns möjlighet att testa i spel på någon demo-dator.

Jag har 5k hemma men tyckte ikarin var skönare till hns för den inte är lika hög och tung tror jag. Skulle gärna ha kvar den om det inte fucked när man drar fort musen typ åker tillbaka beror det på lasern eller mus mattan

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Söderhamn
Registrerad
Maj 2014
Skrivet av Shangit3:

HnS står för Hide'n'Seek

Ja jag vet.. spelat hns sen 9 år

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Aug 2013

Att fråga efter en mus är svårt. Händer kan vara väldigt olika, och möss är ingen objektiv fråga. Du behöver pröva olika möss och hitta en som passar dig.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2014

Rivalen är fantastisk!

Razer=usch

Processor Intel(R) Core(TM) i7-7700K CPU @ 4.20GHz
2x Video Card NVIDIA GeForce GTX 970
RAM 8.0 GB
Operating System Microsoft Windows 10 (build 15063), 64-bit
Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4 Black 2666MHz

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2012
Skrivet av SweeNop3:

Ja jag vet.. spelat hns sen 9 år

Menade inte dig... det var en kille som frågade innan.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Söderhamn
Registrerad
Maj 2014
Skrivet av I_KILL_HORSES:

Att fråga efter en mus är svårt. Händer kan vara väldigt olika, och möss är ingen objektiv fråga. Du behöver pröva olika möss och hitta en som passar dig.

Jag vet men tanke på att visa sensorer är kassa

Ovårdat språk /screamin-daemon, moderator
Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012

Jag gillar min Mionix Naos 8200 , men det viktigaste är ändå att den ligger perfekt i handen och det är ju högst individuellt, finns ingen mus som väger upp att den ligger dåligt..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
östersund
Registrerad
Dec 2009

Känns som rival är nya 3.0an på nått sett.. Alla spelar med den och den har en okej sensor..

NZXT H440w / Intel Core i7-5820K / ASUS X99-A / Corsair H110i GTX / Corsair 16GB DDR4 2800MHz VENGEANCE LPX / SLI ASUS GeForce GTX 980 Ti 6GB STRIX DC3 OC / EVGA Supernova G2 1000W / Samsung 950-series PRO 256GB M.2 NVMe /