Parse error från API (JSON) [LÖST]

Permalänk
Medlem

Parse error från API (JSON) [LÖST]

Hallå!
Jag håller på att leka lite med Trafiklab:s API:er, just detta är för att få fram avgångar från en specifik hållplats. Men jag får ett parse error i datan som API:et skickar tillbaka

Jag kallar på API:et såhär:

$(function (){ $.ajax({ type: 'GET', url: 'url-to-server', contentType: "jsonp", //Utan dessa får jag en Access-Control-Allowed-Origin dataType: 'jsonp', // Utan dessa får jag en Access-Control-Allowed-Origin success: function (json) { console.log("success"); } }); });

Och får ut detta:

{ "Departure" :<-- Här får jag error (Unexpected token ':' Parse Error) [ { "Product" : { "name" : "BLT 414", "num" : "414", "catCode" : "7", "catOutS" : "BLT", "catOutL" : "BLT ", "operatorCode" : "275", "operator" : "SL", "operatorUrl" : "http://www.sl.se" }, "name" : "BLT 414", "type" : "S", "stop" : "Nacka Sickla bro", "stopid" : "", "time" : "18:55:00", "date" : "2016-04-21", "rtTime" : "18:55:00", "rtDate" : "2016-04-21", "rtTrack" : "H", "direction" : "Orminge C via Boo gård", "transportNumber" : "414", "transportCategory" : "BLT" } ] }

Vad behövs göras? Behöver kanske inte tillägga att jag är väldigt ny på just API- fronten
/s

EDIT: Saken är löst, om någon annan skulle stöta på problemet så prova med detta:

$(function (){ $.ajax({ url: 'url-to-server', dataType: 'jsonp', jsonp: 'jsonpCallback', success: function(resp) { alert("success"); } }); });

Frågan löst