Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem
Skrivet av El1min4tor:

...
Det låter ju onekligen överkomligt. Tål att tänkas på. Fiskar du primärt (förutom att det är ditt intresse) för mat eller sport?

...

För mig är det i första hand sport/avkoppling/hobby. Den enda fisk jag verkligen gillar att äta är abborre och jag är dålig på att få upp några sådana i bra storlek.

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Medlem

Hade jag haft massor med tid över hade jag nog gett mig på att lära mig att TIG-svetsa. Verkligen en konst, väldigt bra att kunna svetsa (du kan svetsa typ vad som helst med tig) samt möjligheter till väldigt välbetalda jobb.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Litenskit:

Hade jag haft massor med tid över hade jag nog gett mig på att lära mig att TIG-svetsa. Verkligen en konst, väldigt bra att kunna svetsa (du kan svetsa typ vad som helst med tig) samt möjligheter till väldigt välbetalda jobb.

Haha verkligen inte vad jag tänkt mig när jag skapade tråden - men nu blev jag faktiskt ganska nyfiken! Ska spana in detta lite närmare.

Är det svårt att komma igång tror du?

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Medlem

Modellflyg är superkul. Både att bygga sina flygplan och modifiera dem när man växt ur dem.

Permalänk
Medlem

@El1min4tor:
Helt ärligt vet jag inte men tror att det går hyfsat att svetsa hjälpligt men att lägga den perfekta fogen kräver nog många timmars övning.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem

Jag kom på en till grej som kan vara rolig att knåpa med. Jag tillverkade en lampa av kopparrör och rördelar. Så här blev resultatet:

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av foxzox7:

Bilden funkar inte

Nu bör det gå att se bilden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av twk:

Jag kom på en till grej som kan vara rolig att knåpa med. Jag tillverkade en lampa av kopparrör och rördelar. Så här blev resultatet:
http://i.imgur.com/WQNGckw.jpg

Fantastiskt snygg lampa! Blir lite sugen på att testa! Skapade du från eget huvud eller följde du någon mall/instruktion?

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av El1min4tor:

Fantastiskt snygg lampa! Blir lite sugen på att testa! Skapade du från eget huvud eller följde du någon mall/instruktion?

Tittade på bilder, men följde inte någon instruktion. Limmade ihop delarna med epoxy.

De flesta delarna köpte jag på Clas Ohlson
Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@El1min4tor: Hur spenderade du sommaren?

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.