Areca 1220, HD4850, 8p switchar

Permalänk
Medlem

Areca 1220, HD4850, 8p switchar

Själv bor jag utomlands, så varorna hämtas och betalas kontant hos mina föräldrar/bror i nordvästra Stockholm. Alternativt passa på när jag själv råkar vara i stan och kan träffa dig var som helst inom SL (fram till måndag morgon 20 juni, samt 3-4 juli).

### Areca ARC-1220 ###
8-portars SATA RAID-kontroller av kvalitetsmärke med hårdvaru-RAID för bl.a. RAID5 och RAID6.
Använts i min filserver i år och dagar. Säljes eftersom jag nu ersätter RAID med fysisk backup istället, samtidigt som antalet hårddiskar minskat.
Pris: 700kr (eller det som står i annonsen)

### Radeon HD 4850 + Accelero S1###
Grafikkort från min gamla stationära. Referensdesign fast med kylaren utbytt mot en passiv Accelero S1.
Pris: 100kr

### Switchar ###
8-portars Netgear GS108: Använts tills 8 portar blev för få. Fungerar utmärkt, såpass att ersättaren blev samma modell fast med fler portar.
8-portars Zyxel GS-108B: Minns faktiskt inte exakt varifrån denna är, men den är fortfarande oöppnad och t.o.m inplastad.
Pris: 100kr styck

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hallå. Köper gärna GS108 om den finns kvar.

@ajp_anton

Permalänk
Medlem

@Iksu: Yes, den finns kvar. Det finns två alternativ:
a) Du hämtar den i Stockholm där min bror sköter överlämning och betalning (kontant, försöker göra det så lätt för honom som möjligt). Måste först kontakta honom och fråga om han hittar den, tror jag lämnade den på mitt bord men är plötsligt inte säker.
b) Du väntar en vecka till söndagen den 3e juli då jag kommer hem från Namibien där jag är just nu. Kan då åka och lämna den vart som helst inom SL-området. Swish funkar då också.

Permalänk
Medlem

Hej. Det lät bara jobbigt :s Säg till om du/han orkar skicka den.

Mvh

Permalänk
Medlem

@Iksu: För mig är det mer jobbigt att skicka. Om du bor inom SL och jag lämnar över den så har jag svårt att se varför det skulle vara jobbigt för dig.

Permalänk
Medlem

@ajp_anton:

Förstår det. Bor i Eskilstuna

Permalänk
Medlem

@Iksu
Okej, då förstår jag att det inte funkar...