iPhone 7 eller iPhone 7 Plus?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Hur små är ni?
Jag har inga problem med en 6S+ i vanliga jeans, och då har jag ett bookbook-skal på den dessutom.

186cm, det funkar iofs om man har djupa bakfickor har jag märkt.

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av xfade:

186cm, det funkar iofs om man har djupa bakfickor har jag märkt.

Jag är visserligen 188cm, men har gott om plats i sidofickorna på alla byxor jag har.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Json_81:

Hur små är ni?
Jag har inga problem med en 6S+ i vanliga jeans, och då har jag ett bookbook-skal på den dessutom.

Som blyger i snövit och de 7 dvärgarna, vad fasen tror du ?

Bara för att du inte har några problem med att få plats med ett halvt monster till telefon + skal i fickorna betyder inte att alla har lika stora fickor.

Det finns väl en anledning till att iphone 5/5s och SE -storlekarna, när det handlar om just iPhones, säljer bäst.

On topic: Smaken är som baken - delad.
Till TS: ta dig till en butik och kläm och känn på de olika lurarna, det kan nog vara ett första steg.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Tjejer som min flickvän på 165cm förstår jag inte vill ha en 5,5 tummare i näven men jag antar att många här e killar och män....Måste fråga dem som tycker att +modellerna är för stora var ni köper era jeans eller om ni har väldigt små händer? Har haft min 6 plus nu i två år och har en 7 plus på 256gb påväg inom en vecka men jag måste säga att det är den bästa telefonen jag någonsin haft då den utan problem får plats i ALLA mina jeans och för den delen halvtajta chinos också med en viss förmåga att trilla ur om fickan är sydd längs med byxbenet istället för horisontellt upp vid midjan nästan som på dem flesta jeans.

Visa signatur

Dator Chassi: CM Storm TrooperNätagg: XFX 850W Pro SeriesRAM: 16 GB DDR4 Lagring: 12TB Mekaniska diskar
SSD: Crucial BX100 256GB Grafikkort: EVGA GTX 980Ti SLI Processor: Intel Core i7-5820K
Processorkylning: Corsair H80i Moderkort: Gigabyte GA-X99-GAMING 5

Permalänk

Mitt val föll på Iphone 7 Plus faktiskt. Har bett en god vän köpa en åt mig när han åker till U.S.A i slutet på veckan. Tänkte mig en vanlig 7 först men ändrade mig.
Jag är har en Nexus 5 nu och känner ärligt talat att det skulle vara skönt med större skärm. Vet inte hur jag kommer trivas med att ha den i fickan men att den är lite stor är en huvudvärk jag kan tänka mig att leva med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av masterwoob:

Har bett en god vän köpa en åt mig när han åker till U.S.A i slutet på veckan.

Tänk på att den ska vara olåst och rätt modell.
Vet inte hur det är nu, men jag var i USA strax efter 5S släpptes och den gick inte att köpa olåst då, fick vänta tills jag var där igen några månader senare.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zadrok:

Tjejer som min flickvän på 165cm förstår jag inte vill ha en 5,5 tummare i näven men jag antar att många här e killar och män....Måste fråga dem som tycker att +modellerna är för stora var ni köper era jeans eller om ni har väldigt små händer? Har haft min 6 plus nu i två år och har en 7 plus på 256gb påväg inom en vecka men jag måste säga att det är den bästa telefonen jag någonsin haft då den utan problem får plats i ALLA mina jeans och för den delen halvtajta chinos också med en viss förmåga att trilla ur om fickan är sydd längs med byxbenet istället för horisontellt upp vid midjan nästan som på dem flesta jeans.

Min 6+ passar i alla brallor utom som du nämnde chinos med "stora ficköppningar"

Dock kommer jag sluta med iphone nu pga. att hörlurskontakten fattas

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem

Har haft både 6 Plus och 6S Plus.
Storleken är perfekt för mig.

Har beställt en 7 Plus.
Den är stor, men den krymper precis som en ny TV.
Köp en Plus, tror du kommer blir nöjd!

Visa signatur

Fractal Design Define 7 White | ASUS Prime Z790-A | Intel i9 14900K | Artic Liquid Freezer II 360 | Corsair 2x32GB 5600Mhz DDR5 | Samsung 990 PRO M.2 2TB | DeepCool PX1200G 1200W | ASUS GTX 4080 | Samsung Odyssey C49G95 49"