Bilder på ditt senaste inköp (2017)

Permalänk
Medlem

@flashen: Snyggt! Bara att byta ut datorljudet mot något bra nu då.

Permalänk

Klassisk studiolegend.

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av oatp1b1:

@flashen: Snyggt! Bara att byta ut datorljudet mot något bra nu då.

Haha det fungerar faktiskt helt okej för stunden men ja det ligger på listan av saker att byta ut i framtiden!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Livsnjutare 😎

Köpt en jäkla massa lådor för att förvara mina pärlor i... Utökade med Artkal sortimentet så nu sitter jag totalt på över 150 olika nyanser (alla syns dock inte på bild) ... Mumma!

Och inte för att jag använde så många olika färger i denna... men några utav de nya nyanserna är åtminstone med!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

@flashen

inhandlat var, schiit.com? finns det nån svensk återförsäljare?

Visa signatur

🖥 i9-13900K | RTX 4090 | Asus ROG Strix Z790-F GAMING | G.Skill 32GB | Seasonic 850W | Acer Predator X34S

Permalänk
Skrivet av d3rrty:

@flashen

inhandlat var, schiit.com? finns det nån svensk återförsäljare?

https://schiit.eu.com/

Permalänk
Medlem

Nya trampinnarna till skrivbordsracingen.

Visa signatur

Jag förstår, men vad menar du?

Permalänk
Medlem

Lång historia kort.

Bredbandsbolaget stänger ned min 6Mbit 3G (obegränsad DATA) uppkoppling som jag har haft i 9 år...japp, tack för den era fan, så...det skulle flyttas till TELENOR (öhh nej tack) med 4G, 40 GB gräns för 250 (hahaha) kr (hahaha) i månaden...GLÖM DET!

Så det blev Bahnhof i lilla Sälen

Hejdå liv, syns om 100 år...

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Leafo:

https://i.imgur.com/SoHBfb8.jpg
Hejdå liv, syns om 100 år...

Jag har Car Mechanic Simulator 2014 men det är ju "lite" utdaterat både grafiskt och tekniskt.
Ge gärna lite feedback sedan på hur 2018 versionen är!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Leafo:

Lång historia kort.

Bredbandsbolaget stänger ned min 6Mbit 3G (obegränsad DATA) uppkoppling som jag har haft i 9 år...japp, tack för den era fan, så...det skulle flyttas till TELENOR (öhh nej tack) med 4G, 40 GB gräns för 250 (hahaha) kr (hahaha) i månaden...GLÖM DET!

Så det blev Bahnhof i lilla Sälen
https://i.imgur.com/lsFBSSJ.jpg

https://i.imgur.com/SoHBfb8.jpg
Hejdå liv, syns om 100 år...

Fan vad coolt var det denna här du köpte http://store.steampowered.com/app/672270/Car_Mechanic_Simulat... vilken ska man välja?

Hur trovärdig är den skulle man tex kunna köpa en bil i IRL och börja fixa den?

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk

Nya fläktar till kylaren

Visa signatur

Nuvarande rigg: CPU: AMD R7 3700X, RAM: G.Skill Flare X, GPU: EVGA 1080Ti FTW3, Moderkort: Gigabyte GA-AX370-Gaming K7 (F51g), HDD: Samsung 840 SSD Pro Basic, WD Black Caviar 1TB SATA II, CPU-kylare: Corsair H115i (Noctua NF-A14), Chassi: Fractal Design R5, PSU: Seasonic Prime GX 1000

Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Fan vad coolt var det denna här du köpte http://store.steampowered.com/app/672270/Car_Mechanic_Simulat... vilken ska man välja?

Hur trovärdig är den skulle man tex kunna köpa en bil i IRL och börja fixa den?

Inte den, det är DLC du valde. Du skall ta denna istället.

Det är lite saker som inte riktigt stämmer, förstår dock varför de valde samma upphägningssystem på alla bilarna, ja, som 2017 som en gammal jänkare från 55

Många buggar som folk gnäller på är borta och de patchar spelet ganska ofta och lyssnar. Jag skall ta och spela detta när jag faktiskt...kan hahah....ha...ha ( min bärbara är på verkstad )

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Blev en box med samlat DAF på vinyl.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Leafo:

Inte den, det är DLC du valde. Du skall ta denna istället.

Det är lite saker som inte riktigt stämmer, förstår dock varför de valde samma upphägningssystem på alla bilarna, ja, som 2017 som en gammal jänkare från 55

Många buggar som folk gnäller på är borta och de patchar spelet ganska ofta och lyssnar. Jag skall ta och spela detta när jag faktiskt...kan hahah....ha...ha ( min bärbara är på verkstad )

Du får höra av dig när du har testat det.

Hoppas att 2018 är bättre eller är den nästan samma som 2017?

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av d3rrty:

@flashen

inhandlat var, schiit.com? finns det nån svensk återförsäljare?

Finns ingen Svensk vad jag vet

https://schiit.eu.com/

Dom skickar från UK (köpte där)

https://www.schiit-europe.com/

Dom skickar från Nederländerna

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Livsnjutare 😎

Jobbat natt och det kräver lite #avkoppling såhär dagen efter !

Det som puffas är Cohiba Exquisitos

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Har velat fram och tillbaka sen första klockan kom, nu kände jag att jag hade lite pengar över och min vanliga klocka jag hade har gått sönder.. Så jag slog till
Prylar är roligt men detta är egentligen en ganska onödig sådan

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Kände att det blev allt för jobbigt att spela The Legend of Zelda: Breath of the Wild med Wii U:s gamepad så inhandlade en Pro controller istället, ångrar att jag inte har gjort det tidigare!

Var i Alingsås igår och på vägen hem tog jag och stannade till vid Snus2s affär därborta. Snusen smakar riktigt bra för att vara White och riktigt billigt var det, endast 260 kr för stocken.

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av SunQ:

Har velat fram och tillbaka sen första klockan kom, nu kände jag att jag hade lite pengar över och min vanliga klocka jag hade har gått sönder.. Så jag slog till
Prylar är roligt men detta är egentligen en ganska onödig sådan

https://i.imgur.com/Jk0cZsE.jpg
https://i.imgur.com/XDqWWWp.jpg

Vilken boett -storlek tog du ?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Hedersmedlem

En begagnad Netgear Nighthawk X4 R7500, för 400kr tycker jag den var ett kap.

Permalänk
Medlem

@fuglezang

Går det att få tag på såna ledramper för under 800:- styck i såna fall? Hittar inget för rimlig prislapp.
Hur monterar man fast de så fall?
Innanför grillen eller behöva skruva fast i kofångaren?

Mvh

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify C Mini | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Kylare: Be Quiet! Dark Rock Pro 4 | Graffe: ASUS 1070 8GB ROG STRIX DC3 | PSU: Corsair RM750X V2 | RAM: Corsair Vengence 32GB 3200 MHz | MOBO: MSI B450M MORTAR MAX
CS:GO-Maps (App) Sweclockers (App)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Har gått och sucktat efter en skärm med 1440p, G-sync, IPS och 144 Hz rätt länge nu, och hade precis på allvar börjat spana in AOC AG271QG som Inet får i lager om en månad...när jag idag impulsköpte en Acer XB271HU på Elgiganten istället.

Kunde testa skärmen på plats och såg att den inte verkade lida av problemen som man hör så mycket om när det gäller denna typen av paneler (BLB, IPS-glow, döda pixlar), så jag slog till!

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad (produktbilder)*

Skrivet av Bakgrund:

Regler:
Tanken är alltså att posta bilder på ditt senaste inköp. Det kan handla om allt från datordelar till bilar, strumpor, juicepaket eller impregnerat virke.

Bilderna ska vara egentagna (inga produktbilder). Lite kort beskrivning eller information är alltid trevligt.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Vilken boett -storlek tog du ?

42mm
Har alltid gillat stora klockor men denna var mindre än jag trodde.
Sen känns det konstigt att ta mindre, kommer vara svårt att använda den fullt ut då.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Livsnjutare 😎

Nya inköp, nya möjligheter till att filma lite och slipa sina klipp-kunskaper !

Ditt Senaste Inköp, 2017-10-05
Andreas Dock, Sweclockers.com

Denna film är helt skapad och redigerad på en iPhone, fullt ut.
Appen som använts för att klippa ihop sakerna är det helt fria programmet iMovie från Apple.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Tradera Fynd, reserv laptop när jag blev less på att vänta på min huvud-laptop som är på panelbyte i England (har väntat totalt i 1,5 månad)...

Byter ut 1TB mekaniska (tur det, det var en SEAGATE HDD när jag bytte, bläh) mot min Samsung 840 256GB som jag har över för jag hatar mekaniska diskar med passion.

Specs på vad datorn innehåller.

Första jag gjorde var att jag tog bort detta äckliga viruset på datorn efter jag gjorde återställningen. Fattar inte att ni pallar med dessa antivirus program.

Deathmetal.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Skulle ju inte handla nåt på bokmässan...

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Inköp av två Seiko 5 och sen väntade en sen belöning på posten

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem