Geforce GTX 1080 MSI Seahawk med vattenblock Säljes/Bytes

Permalänk
Avstängd

Geforce GTX 1080 MSI Seahawk med vattenblock Säljes/Bytes

Hej,

Som rubriken lyder så vill jag antingen sälja eller byta mitt
Geforce GTX 1080 MSI Seahawk, anledningen är för att jag egentligen bara spelar 2 spel i dagsläget och inte längre behöver kraften från detta kort.

Jag är intresserad av att byta bort mot antingen ATI eller Geforce, båda går bra.
Är en bonus om du har vattenblock tillgängligt på kortet också. Jag är mycket intresserad på modeller såsom Radeon 480 med 8GB minne. MSI Kortet är köpt från Komplett och kostar 9.399:- nytt

Länk till kortet: https://www.komplett.se/product/893051/datorutrustning/grafik...

Är du intresserad av att köpa kortet, skicka gärna prisförslag

Du når mig på
Mail: Christopher.Lindell@outlook.com
Tel: 0706125380

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

har 2st 980ti strix 6gb med bitspower ice blocks RGB om intresset finns?

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Har ett nvidia 980ti med referenskylare samt oanvänt heatkiller iv block och backplate, samt ett evga 1060 6gb sc. Nåt av intresse?

Visa signatur

Mainrigg: InWin S-Frame - MSI Z170a Gaming M7 - i7 6700k@4,6GHz 1,29V - EVGA GTX 1080ti Black Edition - 4x8GB Corsair Vengeance Red LED 3200MHz - Corsair RM1000 - Intel 530 3x240GB 1x480GB - AOC Agon AG352UCG

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Jag har ett RX480 8gb med ref. kylare. Hur mycket skulle du vilja ha emellan? Bor i Göteborg.
Mvh

Visa signatur

Fractal Design R4 | Newton R3 600W | EVGA GTX 670 | MSI Z77A-GD65 | i5 3570k | Corsair Vengeance DDR3 16GB

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Vad kan du tänka för pris?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

@Sporkies: Har svarat dig via pm

Permalänk
Medlem

var finns pm?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

@Sporkies: längst uppe i vänstra hörnet om du använder desktop version (stationär dator), om du använder mobilen är jag tveksam vart du hittar privata meddelanden

Permalänk
Medlem

Jag har ett rx480 8gb ref kylare. Hyr mycket vill du ha imellan? kan göra upp eventuell affär öga mot öga

Visa signatur

Äktenskapet är det enda kriget där man sover med fienden...

Permalänk

bytes

jag har et Gigabyte Geforce GTX 970 4gb windforce G1 Gaming som jag gerna ville byte med dit +pengar i mellan

Visa signatur

Kristian.H.Haraldsen

Permalänk
Medlem

har en XFX R9 390 om du intresserad av att byta