Geforce GTX 1080 MSI Seahawk, Asus X99-A 2011-3 Säljes/Bytes

Permalänk
Avstängd

Geforce GTX 1080 MSI Seahawk, Asus X99-A 2011-3 Säljes/Bytes

Hej,

Som rubriken lyder så har jag både ett moderkort och ett grafikkort jag skulle vilja bli av med
anledningen till varför jag säljer kortet är för att jag bara spelar 2 icke krävande spel i dagsläget och inte längre behöver kraften från detta kort.

Jag är intresserad av att både byta mot antingen ATI eller Geforce.
Är en bonus om du har vattenblock tillgängligt på kortet också. Jag är mycket intresserad på modeller såsom Radeon 480 med 8GB, men andra alternativ går givetvis lika bra. MSI Kortet är köpt från Komplett och kostar 9.399:- nytt.

Som jag tidigare nämnde har jag också ett Asus X99-A 2011-3 moderkort liggandes som jag skulle vilja bli av med

Länk till Grafikkortet: https://www.komplett.se/product/893051/datorutrustning/pc-kom...

Länk till moderkortet: https://www.asus.com/se/Motherboards/X99A/

Är du intresserad av att köpa nått av ovanstående, skicka gärna prisförslag

Du når mig på
Mail: Christopher.Lindell@outlook.com
Tel: 0706125380

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Vill inte smutsa ner annonsen eller ngt, men vill bara påpeka att du kanske kan hänvisa till en sida, som faktiskt har sänkt priserna efter att det stog klart att priset på 180 sänks.

https://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/246454-msi_g...

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Avstängd

@Genx031: Bra att veta men jag visste inte det och det är anledningen till varför jag inte hade med det. Men tack för du noterade det. Anledningen till varför jag använde komplett som källa är på grund av att jag köpte det därifrån och därav trodde jag samma pris fortfarande gällde. Men ska uppdatera tråden nu tack igen!

Permalänk

@qunzil: +rep för ärlig annons!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av qunzil:

@Genx031: Bra att veta men jag visste inte det och det är anledningen till varför jag inte hade med det. Men tack för du noterade det. Anledningen till varför jag använde komplett som källa är på grund av att jag köpte det därifrån och därav trodde jag samma pris fortfarande gällde. Men ska uppdatera tråden nu tack igen!

Absolut ingen fara. Var ej menat att vara hård eller något, men kände att det kunde tillföra en mer ärlig annons, där du faktiskt gjort ditt yttersta för att inte kunna lura någon, så precis som ovanstående, respekt för din ärlighet!

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem

Har du provat att klocka det något?

Visa signatur

Intel Core i7 4770k @ 4.6Ghz | Asus Z87-PRO | MSI GeForce GTX 980 Ti Gaming 6G | 4x8GB Kingston Fury Beast 1600Mhz @ 2000Mhz | Fractal Design Define XL R2 Svart | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 850 Pro 256GB | Western Digital 4TB | Western Digital Red 3TB | 2st AOC 24G2U skärm | EVGA Supernova G2 850W | Windows 10 Pro | Custom EK vattenkylning

Permalänk
Avstängd

@Mac83: Jag har inte klockat kortet någonting