Dreamhack Summer 2017 – Allmänna frågor

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av wraetiatha:

Ännu en som är här för att peka ut the obvious (ingen spydighet menas med detta, just trying to get my opinion across.), jag har klart o tydligt förstått riskerna nu; tackar som frågar.
Ja, jag har tagit in informationen, trots alla odds som var emot mig då jag visst "inte vill att min önskan inte ska gå i uppfyllelse".
Jag förstår att dreamhack inte är den alla-är-glada-och-pigga LANet som så många inom sociala medier får det att framstå som, okej? Det är som att jämföra porr med vanlig sex i vardagen, det är helt olika saker i princip. Median (yt vlogs, osv) får dreamhack att framstå bättre än den kanske egentligen är, och dom skulle ju aldrig visa om dom råkade filma något dåligt, det klipps ut!

Moral of the story; alla kan sluta tjata på om hur 'dåligt' o 'farligt' det är då jag redan förstått.

Skickades från m.sweclockers.com

Om du har förstått riskerna så fattar jag inte ens varför du överväger att gå dit ensam.

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd låst*

Detta då jag tror man fått ut all information som går ur tråden utan att den spårar ur i otrevligheter mer än den redan har

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord