Sony WH-1000XM2 firmware uppdatering

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Ja får helt enkelt hoppas dom är någorlunda tillmötesgående.

Skickades från m.sweclockers.com

Elgiganten erbjuder ju Öppet köp 30 dagar. Så länge du testar produkten försiktigt så är det lugnt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kiirozu:

Förlåt om jag kapar tråden lite, men vad tycker ni om hörlurarna i sig och ljudet de ger ifrån sig? Värt pengarna?

Haft AKG NC60 och Sennheiser Momentum over ear wireless (vilka i sig är bättre än QC35 IMHO) - Sony är helt klart bättre ljudmässigt! Även brusreduceringen är bättre än Sennheiser (lyssnat för lite på QC35 för att bedöma NC där). Dessutom har jag haft problem med Sennheisers att dom störs ut när man går inne i Sthlm City - testat två olika par.

Det som jag kan klaga på vad gäller Sonyn är att man inte kan ha flera enheter kopplade samtidigt samt att micen är tämligen kass för telefonsamtal.

Visa signatur

5900X | CH8 | 64GB/3600MHz | RTX4080 | SN850 | H2O 2*360 Rad | LG CX48 | Ananda Nano, D30Pro & rHead

Permalänk
Medlem
Skrivet av bran:

Haft AKG NC60 och Sennheiser Momentum over ear wireless (vilka i sig är bättre än QC35 IMHO) - Sony är helt klart bättre ljudmässigt! Även brusreduceringen är bättre än Sennheiser (lyssnat för lite på QC35 för att bedöma NC där). Dessutom har jag haft problem med Sennheisers att dom störs ut när man går inne i Sthlm City - testat två olika par.

Det som jag kan klaga på vad gäller Sonyn är att man inte kan ha flera enheter kopplade samtidigt samt att micen är tämligen kass för telefonsamtal.

Jag tycker folk hör mig tillräcklig väl för att inte klaga. Frågar min flickvän konstant om det går bra, så för samtal med vänner och släktingar som ringer - inga problem. Jag använder tom den på jobbet (kontor) och ingen klagar i andra änden som de kan göra när jag har på högtalarfunktionen på telefonen.