Streamlabs - Recent followers problem

Permalänk
Inaktiv

Streamlabs - Recent followers problem

Hej sweclockers!

Eftersom jag har börjat streama så vill jag gärna att de som har börjat följa mig ska kunna se sitt namn åka förbi!

Jag försöker få något som heter "Recent Followers Scrolling Text Effect". Hur får jag att flera olika personer kommer?

Som ni kan se då längst ner på sidan har jag valt "Recent followers" men jag vill ju har fler än ett namn...

https://www.twitch.tv/videos/316653259##

Någon som kan detta?

Hälsningar/Panik

Edit* så som i denna videon i slutet vill jag ha det fast med fler namn...

https://www.youtube.com/watch?v=6-LNNJuPQ1Y

Permalänk
Medlem

@anon186265:

Hej!

Jag använder SLOBS som är en kombo av Streamlabs och OBS.

Där kan ni lägga in en ny source som heter Stream Labels och sedan välja "Most recent follower" som Label Type. Därefter får ni högerklicka på den nya källan, välj filter, så tar ni Scroll i Filter Type och väljer hastighet.

Visa signatur

Nyheter, tävlingar, tips & tricks, guider och diskussioner om GoPro. GoProForum.se

Senaste trailers och gott & blandat extra material från nya biofilmer! fb.com/Moovi.se

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av harry__:

@Peterpanik:

Hej!

Jag använder SLOBS som är en kombo av Streamlabs och OBS.

Där kan ni lägga in en ny source som heter Stream Labels och sedan välja "Most recent follower" som Label Type. Därefter får ni högerklicka på den nya källan, välj filter, så tar ni Scroll i Filter Type och väljer hastighet.

Oj hej där! Trodde inte jag skulle få svar haha. Jag löste det själv faktist. Genom att ta recent session follower i streamlabs. Tänkte göra en guide på youtube hur man gör det!

Tack så mycket ändå alltid bra med fler alternativ!

Permalänk
Medlem

@anon186265: Yes, bra att det löste sig i alla fall!

Visa signatur

Nyheter, tävlingar, tips & tricks, guider och diskussioner om GoPro. GoProForum.se

Senaste trailers och gott & blandat extra material från nya biofilmer! fb.com/Moovi.se