Datorkomponenter - i5-6600K, Noctua NH-U14S, EVGA 650 G2, Asus STX II, MSI Z170M Mortar, Fractal Define Mini

Permalänk

Datorkomponenter - i5-6600K, Noctua NH-U14S, EVGA 650 G2, Asus STX II, MSI Z170M Mortar, Fractal Define Mini

Säljer nu min stationära dator till förmån för laptop.
Datorn byggdes 2016 och har nästan uteslutande använts för surf och musiklyssning (därav inget grafikkort).
Komponenterna har suttit i ett välventilerat chassi och datorn har aldrig varit överklockad.
Lådor och tillbehör finns till alla komponenter.
Delarna kan hämtas i Sala, ska något skickas är det förskottsbetalning som gäller samt att köparen betalar fraktkostnad. Jag skickar enbart med spårbar frakt, Postnord eller Schenker.

Budgivning sker endast i tråden och avslutas kl. 20.00 måndag 10:e december, bud efter 20.00 räknas ej.

Processor: Intel i5-6600K, budstart: 500 kr - aldrig överklockad, komplett med låda

Nätaggregat: EVGA 650 G2, budstart: 400 kr - komplett med låda och alla tillbehör

Processorkylare: Noctua NH-U14S, budstart: 350 kr - komplett med låda och alla tillbehör, kylpasta finns kvar

Moderkort: MSI Z170M Mortar, budstart: 350 kr - komplett med låda och alla tillbehör

Ljudkort: Asus Essence STX II, budstart 500 kr - komplett med låda och alla tillbehör

Chassi: Fractal Define Mini, budstart 350 kr - komplett med låda och alla tillbehör, det följer med 4 fläktar samt Scythe Kaze Master II fläktkontroll och en optisk enhet.

Är det något du undrar över är det bara att skicka ett PM eller ta frågan direkt i tråden.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag börjar buda på MSI Z170M Mortar 350kr + frakt. /Alex

Permalänk

Processorn 500:- + frakt

Permalänk

@jamarilla: 1500 kr för CPU, MB, PSU och kylare. Hämtar.

Permalänk
Medlem

2000kr för CPU, CPU-kylare, Moderkort, PSU och Case.

Permalänk

Det är bara att buda på till imorgon kväll. Jag tar ställning till buden direkt efter avslutad budgivning

Permalänk
Medlem

600 + frakt processor

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

700+frakt i5 6600k, har en i5 6600 till övers i så fall om du behöver.

Visa signatur

PSN: Boosing

Permalänk

500 + frakt budat på Asus Essence STX II

Permalänk
Medlem

800 kr för processorn.

Permalänk
Medlem

600 + frakt budat på Asus Essence STX II.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

850 + frakt processorn

Permalänk

700 + frakt för Asus Essence STX II

Permalänk

Budgivning avslutad, jag tar kontakt med de som har lagt bud som är accepterade.
Tack för buden och visat intresse!

Permalänk

@jamarilla: Skit, glömde kolla av denna ikväll! hade velat buda mera på cpun då jag kunde ha hämtat den lokalt! grattis till budvinnarna!

Visa signatur

PSN: Boosing

Permalänk
Medlem

Blev chassit såld?