Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Ny oöppnad RTX 2070 ROG STRIX Gaming

Permalänk
Medlem

Ny oöppnad RTX 2070 ROG STRIX Gaming

Hej!
Lyckades köpa 2 RTX 2070 ROG STRIX Gaming grafikkort och säljer en av dem. Kartongen är oöppnad och uthämtad idag. Medföljer kvitto och 3 års garanti.

Control & Wolfenstein Youngblood ingår. https://www.elgiganten.se/cms/nvidia-rtx-control-wolfenstein/...

Pris: 4500kr eller Högstbjudande
Billigast på prisjakt är 5590kr
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4965792

Kan hämtas i Sundsvall eller skickas mot kostnad

Läs hela annonsen här

Permalänk

4500 + frakt

Permalänk
Medlem

Det låter ju lite suspekt att du hämtade ut något idag av misstag och har kvitto och inte bara går och lämnar in det mot full ersättning istället.

Vad beror det på?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thorulk:

Det låter ju lite suspekt att du hämtade ut något idag av misstag och har kvitto och inte bara går och lämnar in det mot full ersättning istället.

Vad beror det på?

Skickades från m.sweclockers.com

För att det kanske var felprissatta när personen i fråga köpte dem så han fick dem för ett sjukt bra pris.
Jag köpte ett 2080 igår för 5300:- på elgiganten, fel pris men jag har ändå ett 2080 hemma.

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseTM:

För att det kanske var felprissatta när personen i fråga köpte dem så han fick dem för ett sjukt bra pris.
Jag köpte ett 2080 igår för 5300:- på elgiganten, fel pris men jag har ändå ett 2080 hemma.

Precis som du skriver så var det så bra deal jag kunde förhandla till så jag köpte båda i lager (de flyttar lokal i Sundsvall och behövde bli av med lager). Jag försökte som få tag på 2080 för 5300 men då det inte gick erbjöd han mig dessa kort istället och då kunde jag pruta ned det ännu mera. Jag säljer 1 och 4500 är mer än det jag kunde göra en deal på

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av DiamondDogs:

4500 + frakt

4500+frakt noterat.
Avslutar budgivningen ikväll

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@lindstroem: 4600+frakt
Edit: Hittar inga säljar referenser på dig. Jag köper gärna via nya blocketpaletet om det skulle bli aktuellt. Annars får du stryka mitt bud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stamp1s:

@lindstroem: 4600+frakt
Edit: Hittar inga säljar referenser på dig. Jag köper gärna via nya blocketpaletet om det skulle bli aktuellt. Annars får du stryka mitt bud.

Hej! Jag har blocketannons för att erbjuda den möjligheten, men inledde avslut med DiamondDogs så avvaktar transaktion från honom. Du är andra på tur så jag återkopplar innan imorgon lunch om transaktion ej skulle gå igenom. Tack!

Permalänk
Medlem

Så var produkten är såld, tack för ert intresse!