Vad tycker du om nya "shattered web" updaten?

Permalänk
Medlem

Vad tycker du om nya "shattered web" updaten?

Vad är era tankar kring detta?

Personligen..
Tycker jag att det är kul att vi får em operation igen efter ett par år. Nya skins alltid kul..
MEN
Dem kunde ha lämnat ut player models, känner att de har tagit bort charmen med cs.
Samt trots deras map updates så kamoflerar vissa av karaktärerna i bakgrunden för väl.
Tycker personligen att de bör lägga in cl_minmodels ... Det skulle avhjälpa problemet enormt.
Även upplevt lägre FPS efter detta.

Löser dem inte det här så kommer all tävlingsinriktad/ranking spel att lida. Inkl. Proffsmatcherna.

Så kort
+ Operations
+ vissa nya skins är sjukt snygga

-Player models och deras obalans.

Permalänk

Player models är ett skämt vilket märks på att alla stora turneringar förbjuder dem.

Permalänk

Mest negativt, uppdragen är extremt tråkiga. T.ex veckans tema ”day at the Office” som är till för att tvinga folka att spela Office vilket är en karta majoriteten av spelar helst hoppar... och ja player modellsen är bevis på att valve skiter i cs go numera

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Iaf i början var det dessutom ett smart sätt att få de få som inte fuskade redan att börja göra det, med rewards för HS med vissa vapen osv. Iaf antar jag att det var så då alla började ränna runt med hagelbrakare och pistoler även när dom hade råd med bättre vapen och satte perfekta HS utan att ens behöva sikta (eller stanna).

Permalänk
Medlem
Skrivet av jeppe_991:

Mest negativt, uppdragen är extremt tråkiga. T.ex veckans tema ”day at the Office” som är till för att tvinga folka att spela Office vilket är en karta majoriteten av spelar helst hoppar... och ja player modellsen är bevis på att valve skiter i cs go numera

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, håller tyvärr med om att Valve verkar gett upp ang CS GO och bara försöker mjölka ur så mkt pengar som det går innan det är godnatt. Tyvärr har jag dock inte hittat något annat spel som kan ersätta det, vilket är rätt märkligt då spelet i sig borde vara rätt lätt att "kopiera", men då gärna utan fusket och buggarna. Har testat BF, COD osv men det känns inte som samma sak och iaf fusket verkar vara nästan på samma nivå. Börjar nog bli för gammal helt enkelt