Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

Minecraft Vanillaserver söker spelare (Judge Online Gamers)!!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Apr 2005

Minecraft Vanillaserver söker spelare (Judge Online Gamers)!!

Hej

Judge Online Gamers har startat upp Minecraft-servern igen och nu söker vi lite spelare.

Det är en ren Vanilla-server utan några plugins och det är sunt förnuft på servern som gäller.
Med sunt förnuft så menar vi att man respekterar varandras byggnader och ägodelar.

Just nu så är vi bara 2-3 st spelare och vi befinner oss i åldern 40+

Serveradress är:
minecraft.judge.se:25565

Servern är whitelistad så skriv en lite presentation om er själva så kanske ni blir insläppta

MVH Kribban

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Nov 2015

Tjenare!

Har suttit nu i några månader och varit sjukt sugen på att spela minecraft(köpte det förra året) men pga att dom flesta jag känner har spelat spelet så pass mycket vill dom flesta köra moddat vilket jag inte är så sugen på just nu. Vill mest bara bygga, utforska och lära mig mer hur spelet fungerar.

Är 33 och söker väl en lite mer mogen spelarbas än vad man vanligtvis hittar på minecraft idag.

Minecraftnamn: Luriflaxen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Apr 2005

Nu har vi startat om servern med en ny karta i och med 1.16. Någon som vill vara med? Just nu är det typ bara jag på servern men alla är välkomna

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Apr 2005
Skrivet av luri:

Tjenare!

Har suttit nu i några månader och varit sjukt sugen på att spela minecraft(köpte det förra året) men pga att dom flesta jag känner har spelat spelet så pass mycket vill dom flesta köra moddat vilket jag inte är så sugen på just nu. Vill mest bara bygga, utforska och lära mig mer hur spelet fungerar.

Är 33 och söker väl en lite mer mogen spelarbas än vad man vanligtvis hittar på minecraft idag.

Minecraftnamn: Luriflaxen

Bättre sent än aldrig. Du är nu whitelistad

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2009

Hej! Jag är gärna med och spelar, är väldigt sugen på en ren Vanilla! Är 28 om det är intressant
Heter Maldergho in-game, samma som här

NZXT H2, OCZ ModXStream-PRO 600W, MSI P67A-C45, Intel i5 2500K @ 4.4GHz, Gigabyte GTX 460, 4GB Corsair Vengeance DDR3 1600MHz CL9 (2x2GB), OCZ Agility 60GB, Seagate Barracuda 250GB, 2x Western Digital Caviar 1TB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Apr 2005

@Maldergho: whitelistad

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2017

Tjena!
Varit sugen på att spela minecraft länge, men aldrig riktigt börjat för att vännerna hellre vill köra andra spel. Så jag hänger gärna med på att köra vanilla minecraft
Kan också tillägga att jag är 27 år gammal

In-game namn: Waup

🖥 → Ryzen 5 1600 • Asus GTX 1060 6GB • 16GB 3200Mhz
💻 → Macbook Pro Core i5 8GB 128GB SSD 13.3"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Apr 2005

@Waup: Whitelistad

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2015

PM

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Apr 2005
Skrivet av Waup:

Tjena!
Varit sugen på att spela minecraft länge, men aldrig riktigt börjat för att vännerna hellre vill köra andra spel. Så jag hänger gärna med på att köra vanilla minecraft
Kan också tillägga att jag är 27 år gammal

In-game namn: Waup

Vart tog du vägen ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2017

@kribban72: Jag o tjejen tog en spontan resa till landet o blev borta ett tag, är hemma igen imorgon. Så jag fortsätter gärna vara whitelistad om ni tillåter det

🖥 → Ryzen 5 1600 • Asus GTX 1060 6GB • 16GB 3200Mhz
💻 → Macbook Pro Core i5 8GB 128GB SSD 13.3"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Apr 2005

@Waup: Sjävklart

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2020

Hej! Jag närmar mig 30 med stormsteg och har spelat på twitch-streamers sub servrar men det frodas av enstaka människor som förstör för resten vilket jag tröttnat lite på! Så för mig vore det helt perfekt om jag kunde hitta härliga och ärliga entusiaster att spela med! Mitt användarnamn är Karate_Knut

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Apr 2005

Välkommen in Karate_knut. Du är nu tillagd

/Kribban