Permalänk

Noctua NH-U14S

Tänkte göra en intressekoll då vattenkylning ska monteras snart. Har inte kvar alla fästen utan den sitter på en 1151 socket nu så backplate, skruvar osv till de följer med. Den långa skruvmejseln har jag förlagt nånstans så den är borta.

Priset börjar på 400:-

Ev Frakt så köparen för.
Finns på Gotland.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.

Permalänk
Medlem

Du har alltså kvar alla tillbehör för montering till ett 115X system om jag förstår dig rätt?

Har du kvar clipsen om man vill montera en extra fläkt samt alla gummi-grejer som motverkar vibrationer?

Länk som beskriver vad jag menar
Tillbehör cpu-fläkt

Permalänk

Ska kolla när jag kommer hem men är int säker på att clipsen finns kvar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.

Permalänk
Skrivet av dezur:

Du har alltså kvar alla tillbehör för montering till ett 115X system om jag förstår dig rätt?

Har du kvar clipsen om man vill montera en extra fläkt samt alla gummi-grejer som motverkar vibrationer?

Länk som beskriver vad jag menar
Tillbehör cpu-fläkt

hej! hittade tyvärr inte clipsen eller vibrationsdämparna.

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.