Permalänk
Medlem

AOC Agon AG251FZ 240HZ

Säljer denna skärm.
Inga konstigheter fungerar som den ska, alla kablar etc följer med.

Går att hämta i Landskrona, Eslöv, Lund eller Malmö.

Vill ha minst 2000 eller bud över. Skickas ej

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@masa: 2000:- hämtar

Permalänk
Medlem

@Emgard:

Noterat.
Håller inte detta alldeles för länge. Får jag inget bättre bud till 22:00 21/2 är den din.

Permalänk
Medlem

@masa: hoppar av! Hittat annat.

Permalänk
Medlem

Hej. Går du med på 1700:- så hämtar jag den när som. Mvh

Permalänk
Medlem

Intressant? Annars köper jag en ny.

Permalänk
Medlem

@TrAZZeL:

Hej!

Ursäkta sent svar. Allt under 2000 känns lågt.
Kan du matcha det så är den din om inget annat tack för ditt bud.

Permalänk
Medlem

Om du mot förmodan vill skicka så lägger ja 2000 +frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Gizze24:

Vet du vem som skulle vara en bra leverantör och vad skulle det kosta?
Så kan jag se om jag hittar lämplig paket..

Permalänk
Medlem

PostNord har upp till 10 kg för 200 å då är de även "försäkrat" till 50000 om jag inte minns fel

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Gizze24:
Enbart i postens egna kartonger, dessa är av mjuk kartongtyp och ger inget strukturellt stöd, stötar överförs direkt till innehållet, försäkring täcker ej helt orimligt packeterade prylar, självklart kan man inte skicka en skärm utan att packa den i originalkartongen med custom-frigoliten för skärmen i sig. Den ger specifikt stöd till ramen för skärmen. Att packa i en annan kartong är dumheter och bör aldrig göras vid transport.

Då finns det ett alternativ med posten, REK Extra. Upp till 5KG för 265:-, för allt över 5KG, 395:- för upp till 20KG. Längd + omkrets får max vara 200cm, överskrider man tillkommer skrymmandetillägg. Så räkna på upp till 500:- för att skicka med posten beroende på skärmens vikt (paket inkluderat)

*edit*
ser att de accepterar egna kartonger nu. X Large på 199:- ska räcka.

Men fortfarande, finns inte originalkartongen kvar kommer du få en krossad panel levererad. Som inte kommer täckas av postens försäkringar, det kommer ni själva få stå och klura ut sedan.