Bärbara delar ramminne batteri

Permalänk
Medlem

Bärbara delar ramminne batteri

Godkväll då min bärbara skärm gick sönder så har jag ett fullt fungerande batteri och laddare till den du får kolla själv så det passar men har suttit i denna https://www.inet.se/produkt/1972764/lenovo-y50-70-i7-8gb-1tb-... 250kr med frakt.

DDR3 8gb minne 300kr

Sakerna kan hämtas eller skickas

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Tjena. Hur är formen på moderkort och andra komponenter? Du kan använda den som en mediadator eller liknande om du kopplar den till en tv eller liknande, om nu bara skärmen är skadad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DJache:

Tjena. Hur är formen på moderkort och andra komponenter? Du kan använda den som en mediadator eller liknande om du kopplar den till en tv eller liknande, om nu bara skärmen är skadad?

Hej jag slängde den tänkte först leta reda på en ny skärm men den användes så lite så struntade idet. Så jag plockade enbart dessa saker då jag tänkte det andra var svår sålt 2tb ssd jag ploppade in fick åka in i vanliga burken. Hittade en faktiskt på ebay för 700kr så hade väl lönat sig och köpt men men:)

Just nu behövs ingen media dator hade faktiskt en men den dammade mest kör chromecast och smart.

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Ok, trist, du hade nog fått 1000 av mig för hela datorn och säkert mer av någon annan.