Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

2x8gb DDR3, 1333Mhz, eventuellt deffekta

Permalänk
Medlem

2x8gb DDR3, 1333Mhz, eventuellt deffekta

Köpte ett kit med 2x8gb low profile DDR3 minnen av @tobbzy88 här på forumet. Jag fick dock inte minnena att fungera trots att de hade fungerat fram till det att han lagt undan dom förvarade i en antistatisk påse. Jag får mina pengar tillbaka av @tobbzy88 men eftersom jag misstänker att de kanske inte lirade med mitt moderkort eller att någon som är mer kunnig kan då dom att fungera tänkte jag att jag skänker bort dom här. Skulle dom fungera så är mottagaren välkommen att swisha valfritt belopp till @Tobbzy88 för dom.

Först till kvarn gäller INTE, jag väljer vem jag vill ge dom till och folk jag handlat med tidigare eller användare med goda referenser har företräde

Hämtas hos mig i Tullinge eller skickas mot fraktkostnad.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Tar dem gärna för att uppgradera brorsans dator, om du är i stan nån tid snart! Jag har gott om referenser.

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

I would gladly pick the RAM sticks to use in my i5-2400 build which awaits missing parts.

Visa signatur

Core i9-10850k | RX 7900 XTX | 32 GB DDR4-3200 | Samsung Evo 970 1TB, 860 2 TB | Elgato 4K60 Pro
https://www.youtube.com/c/Miyconst

Permalänk
Medlem

Har precis gjort i ordning en maskin med i5-2500K och 760Ti som hade tröttnat lite. Ny PSU, kylare och en donerad SSD fick liv i den. Den som saknas är minne, sitter 2x2 GB i den nu.
Hon som äger datorn går på gymnasiet och har inte ekonomi att uppgradera så jag tänkte ordna med mer minne och skänka.

Betalar frakten och swishar 500:- till @tobbzy88 om de fungerar i hennes dator. Vilket de rimligen borde göra.

Felstavning
Permalänk
Medlem

@hanek212 borde få ram istället för mig

Permalänk
Medlem

Skickar minnena till @hanek212

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.