Permalänk
Medlem

Om de är någon nyckel kvar så tar jag gärna en random nyckel

Permalänk
Medlem
Skrivet av wiruxz:

Om de är någon nyckel kvar så tar jag gärna en random nyckel

→ The interactive adventures of dog Mendonca
→ Void Destroyer
→ Aviary Attorney
→ Gremlins, inc
→ The warlock of firetop mountain
→ The shrouded isle
→ Hackyzack
→ 11-11 Memories Retold

Någon av dessa? bara att välja

Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wiley:

→ The interactive adventures of dog Mendonca
→ Void Destroyer
→ Aviary Attorney
→ Gremlins, inc
→ The warlock of firetop mountain
→ The shrouded isle
→ Hackyzack
→ 11-11 Memories Retold

Någon av dessa? bara att välja

Gärna "11-11 Memories Retold" tack!

Permalänk
Avstängd

Tar de som finns kvar anythin xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonah312:

Tar de som finns kvar anythin xD

Det finns några kvar, du fick The interactive adventures of dog Mendonca
checka PM

Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk
Medlem

Kör en givaway på fb också så om det inte finns lika stort intresse där så kanske jag släpper lite mer nycklar här^^

Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk
Medlem

Hej. Snällt av dig- Jag tar gärna The warlock of firetop mountain om den finns kvar.

Visa signatur

We got this brother

Permalänk
Medlem

Någon Sonic spel? Finns det kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ortzon:

Någon Sonic spel? Finns det kvar?

Fråga @aMp

Mitt sonic spel är redan taget.

Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk
Medlem

@aMp

Råkar du ha Sonic spel över som min dotter kan ta av? 🙂

Permalänk
Medlem

@ortzon precis som @Wiley sa så har jag några Sonic-keys som jag nu ger bort till bättre behövande!

De spel jag har är dessa fyra:
Sonic the Hedgehog 4 - Episode I
Sonic Adventure DX
Sonic CD
Sonic Adventure 2

Klicka för mer information

För att få en kod gäller detta tillvägagångssätt:

  • Enbart en kod/person

  • Först till kvarn - citera detta inlägg och säg vilket du vill ha (PM gills ej)

  • För att skoja till det lite + undvika horders av keys vill jag att du ritar Sonic och länkar i samma inlägg. Det behöver inte vara något mästerverk, detaljerat eller seriöst gjort. Tänk dig 60 sekunder i MS Paint/streckgubbe-klass ungefär.

Hur "fin" din Sonic-skapelse är påverkar inte vem som får vilken nyckel eller ändrar turordning.

Visa mer
Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Skrivet av aMp:

@ortzon precis som @Wiley sa så har jag några Sonic-keys som jag nu ger bort till bättre behövande!

De spel jag har är dessa fyra:
Sonic the Hedgehog 4 - Episode I
Sonic Adventure DX
Sonic CD
Sonic Adventure 2

Klicka för mer information

För att få en kod gäller detta tillvägagångssätt:

  • Enbart en kod/person

  • Först till kvarn - citera detta inlägg och säg vilket du vill ha (PM gills ej)

  • För att skoja till det lite + undvika horders av keys vill jag att du ritar Sonic och länkar i samma inlägg. Det behöver inte vara något mästerverk, detaljerat eller seriöst gjort. Tänk dig 60 sekunder i MS Paint/streckgubbe-klass ungefär.

Hur "fin" din Sonic-skapelse är påverkar inte vem som får vilken nyckel eller ändrar turordning.

Visa mer

Går det bra att återkomma senare ikväll? 🙂

Permalänk
Medlem

Void destroyer tack. Om den finns kvar vill säga - annars kan du skicka random som överraskning.

Visa signatur

Burk: Processor: i3 8100 stock cooler, Grafikkort: Sapphire RX 470 Nitro+ 8gb, Memory: HyperX Fury 16 GB Dual Channel, SSD: 128 GB + 240 GB, Display: AOC 24".

= > ÷

Permalänk
Medlem
Skrivet av aMp:

@ortzon precis som @Wiley sa så har jag några Sonic-keys som jag nu ger bort till bättre behövande!

De spel jag har är dessa fyra:
Sonic the Hedgehog 4 - Episode I
Sonic Adventure DX
Sonic CD
Sonic Adventure 2

Klicka för mer information

För att få en kod gäller detta tillvägagångssätt:

  • Enbart en kod/person

  • Först till kvarn - citera detta inlägg och säg vilket du vill ha (PM gills ej)

  • För att skoja till det lite + undvika horders av keys vill jag att du ritar Sonic och länkar i samma inlägg. Det behöver inte vara något mästerverk, detaljerat eller seriöst gjort. Tänk dig 60 sekunder i MS Paint/streckgubbe-klass ungefär.

Hur "fin" din Sonic-skapelse är påverkar inte vem som får vilken nyckel eller ändrar turordning.

Visa mer

Sonic Adventure 2

Hoppas någon får sig ett gott skratt men detta lyckades jag åstadkomma med mobilen när jag nattade barnen

http://imgur.com/a/uNG2vDC

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 Ash | Corsair SF750 | Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition
AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix B550-I Gaming | Alpenföhn Blackridge (NF-A12x15 Chromax)
Corsair Vengeance LPX 32gb @ 3600Mhz | MP600 Pro 2TB + 970 Evo Plus 1TB

Samsung Odyssey G7 27" | Razer Deathadder Elite | GMMK Pro Olivia / Ikki68 Dreamscape | Steelseries Arctis 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av aMp:

@ortzon precis som @Wiley sa så har jag några Sonic-keys som jag nu ger bort till bättre behövande!

De spel jag har är dessa fyra:
Sonic the Hedgehog 4 - Episode I
Sonic Adventure DX
Sonic CD
Sonic Adventure 2

Klicka för mer information

För att få en kod gäller detta tillvägagångssätt:

  • Enbart en kod/person

  • Först till kvarn - citera detta inlägg och säg vilket du vill ha (PM gills ej)

  • För att skoja till det lite + undvika horders av keys vill jag att du ritar Sonic och länkar i samma inlägg. Det behöver inte vara något mästerverk, detaljerat eller seriöst gjort. Tänk dig 60 sekunder i MS Paint/streckgubbe-klass ungefär.

Hur "fin" din Sonic-skapelse är påverkar inte vem som får vilken nyckel eller ändrar turordning.

Visa mer

Tar gärna Sonic the Hedgehog 4 - Episode I

Mitt bidrag
https://imgur.com/zj4ebvR

Skrivet av antherz:

Sonic Adventure 2

Hoppas någon får sig ett gott skratt men detta lyckades jag åstadkomma med mobilen när jag nattade barnen

http://imgur.com/a/uNG2vDC

Snyggt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av antherz:

Sonic Adventure 2

Hoppas någon får sig ett gott skratt men detta lyckades jag åstadkomma med mobilen när jag nattade barnen

http://imgur.com/a/uNG2vDC

Skrivet av ortzon:

Tar gärna Sonic the Hedgehog 4 - Episode I

Mitt bidrag
https://imgur.com/zj4ebvR

Snyggt!

Wow, utmärkt skapat mina damer och herrar! Båda är långt över förväntan måste jag säga. Ni har båda PM med Steam-key till valda spel.

Jag har dessa kvar nu:
→ Sonic Adventure DX
→ Sonic CD

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk
Medlem

Vet att jag fick en innan - men gärna Pathfinder: kingmaker - om ingen annan själ vill ha den förstås.

Visa signatur

Burk: Processor: i3 8100 stock cooler, Grafikkort: Sapphire RX 470 Nitro+ 8gb, Memory: HyperX Fury 16 GB Dual Channel, SSD: 128 GB + 240 GB, Display: AOC 24".

= > ÷

Permalänk

tar gärna tunguska

Permalänk

Tar gärna okami hd

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Clocker dude:

Tar gärna okami hd

Den har jag tagit ^^

Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk

Är bulletstorm fullclip edition det hela spelet eller bara ett dlc ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Clocker dude:

Är bulletstorm fullclip edition det hela spelet eller bara ett dlc ?

DLC

Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk

tack för spelen

Permalänk

Tar gärna shenzhen io och aquaria om dem finns kvar om bara vill ge mig ett av dom så får du välja vilket. 😀

Permalänk
Avstängd

Tar gärna THE hex