Gameboy Color - Tillhörande spel

Permalänk

Gameboy Color - Tillhörande spel

Hej!

Var och rotade i mitt förråd och hittade min gamla GameBoy. Blev därefter sugen att få tag i flera och ber därför er andra sweclockers att kika i era förråd och garderober om ni råkar ha en Gameboy Color över till salu!

Det jag letar efter är alltså den "Vanliga" Gameboy Color, inte advance/SP eller pocket.

Färg har inte jättestor betydelse men kommer överväga dem Limegröna, Rosa och turkosa.

Spel jag letar efter är främst Pokemon-spel, helst Pokemon Silver eller Crystal. Även ett simpelt Tetris är av intresse.

Bara skriva om du vet att att du gömmer undan någonting av detta och inte har tänkt och behålla det!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| 7800X3D | RTX 3090 Ti | Custom Loop |

Permalänk
Medlem

frågan är idag är spelen värt köpa istället för en everdrive till gameboy color om du inte så vidare ska samla spelen

Permalänk
Medlem

Kan rekommendera att skaffa en ANBERNIC RG351V eller 3501M istället 😎

Permalänk

Tack för rekommendationerna men jag vill helst köra på det "gamla" viset. Har sett lite olika mods, flash roms etc som också är intressant men det kan jag ta senare

Visa signatur

| 7800X3D | RTX 3090 Ti | Custom Loop |

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnilssonn:

Tack för rekommendationerna men jag vill helst köra på det "gamla" viset. Har sett lite olika mods, flash roms etc som också är intressant men det kan jag ta senare

det är rätta tankar dock kan jag säga att everdrive är ska jag säga close enough då du stoppar i det i konsolen

Permalänk
Medlem
Skrivet av ResarXam:

det är rätta tankar dock kan jag säga att everdrive är ska jag säga close enough då du stoppar i det i konsolen

https://cdn.discordapp.com/attachments/838165622155771926/838486396699410442/IMG_20210425_182805.jpg

Det är otroligt svårt att läsa vad du skriver. Om du skrev meningar, så skulle det nog eliminera en hel del frågetecken.

OnT: Jag kan eventuellt ha en grön Color. Återkommer i så fall.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk

Har inte hört av någon än så om du vet med dig att det ligger en Gameboy och gömmer sig är det bara skriva!

Visa signatur

| 7800X3D | RTX 3090 Ti | Custom Loop |

Permalänk
Medlem

Har några gameboy color liggandes hemma!

Bland annat pikachu edition, en grön samt en genomskinlig lila

Har även några pokemon-spel, tror det är guld, silver samt chrystal.

Ingen aning vad det kan vara värt...

Vad hade du tänkt dig?

Edit: inga kartonger eller liknade, endast konsolerna samt spelen och eventuellt en link-kabel.

Permalänk
Medlem

Jag har en turkos GBC, med Pokemon Silver och Crystal.
Finns även Yellow, men den har en lite ful och sliten ettikett som inte är så fin.

Har också en tjock, blå "Orginal" gameboy.

Kan titta lite på vilka spel som ligger hemma i lådan.

Allt finns i Stockholm, men kan skickas såklart.

Permalänk
Skrivet av §2:

Har några gameboy color liggandes hemma!

Bland annat pikachu edition, en grön samt en genomskinlig lila

Har även några pokemon-spel, tror det är guld, silver samt chrystal.

Ingen aning vad det kan vara värt...

Vad hade du tänkt dig?

Edit: inga kartonger eller liknade, endast konsolerna samt spelen och eventuellt en link-kabel.

Skrivet av Pyxira:

Jag har en turkos GBC, med Pokemon Silver och Crystal.
Finns även Yellow, men den har en lite ful och sliten ettikett som inte är så fin.

Har också en tjock, blå "Orginal" gameboy.

Kan titta lite på vilka spel som ligger hemma i lådan.

Allt finns i Stockholm, men kan skickas såklart.

Skickat PM till er bägge!

Visa signatur

| 7800X3D | RTX 3090 Ti | Custom Loop |