Permalänk
Medlem

Klarna, hur byta mejl

Någon som har koll på hur man byter epostadress hos Klarna?

Finns ingen inställning för det på kontosidan och försöker jag kontakta supporten så får jag bara en chattbott där jag måste ange en order jag vill "prata om".

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk

antar att mailkontot som de skickar fakturan till är den som angetts när man beställde?

så anger du en annan maiadress när du beställer går den till den mailen istället.

vet inte säkert aldrig loggat in hos klarna men efter du fyllt i personnummret brukar ju allt fyllas i automagiskt men brukar gå att ändra faktureringsmail manuellt.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Klarna kundtjänst 24/7 (kanske bara gäller chat)
Tel: 08 – 120 120 10

https://www.klarna.com/se/kundservice/

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem

I klarnas app så har jag bytt mejladress på "kontaktinformation"

Permalänk
Medlem

Jag har haft kontakt med deras chattsupport för ärenden som inte är köprelaterade. Jag skrev bara några random siffror och förklarade för supporten. Fungerade galant.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

När du loggat in på Klarna via BankID kan du gå till My Klarna -> Inställningsikonen och sen på Verified email addresses. Där inne kan du lägga till fler epostadresser och välja bort någon du inte vill använda längre.

https://app.klarna.com/settings/verified-emails