Permalänk
Medlem

Problem med 2-skärm setup

Har precis fått en till skärm, allt fungerar bra förutom när jag använder den andra skärmen om jag t.ex dör i cs och vill kolla på discord etc. så stängs spelet på huvudskärmen ned, det minimeras liksom inte stängs av helt. har någon några förslag?
tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av jansson9:

Har precis fått en till skärm, allt fungerar bra förutom när jag använder den andra skärmen om jag t.ex dör i cs och vill kolla på discord etc. så stängs spelet på huvudskärmen ned, det minimeras liksom inte stängs av helt. har någon några förslag?
tack

Bara i CS eller i flera spel?

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Medlem

Testat "borderless window" istället för fullscreen? Du tappar i regel lite prestanda men det brukar hjälpa med sånt här. Konstigt att spelet stängs av helt dock... Kör du med något extra anticheat kan det vara orsaken. Som föregående skrev - hur är det i andra spel?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanandersson:

Bara i CS eller i flera spel?

Skrivet av aMp:

Testat "borderless window" istället för fullscreen? Du tappar i regel lite prestanda men det brukar hjälpa med sånt här. Konstigt att spelet stängs av helt dock... Kör du med något extra anticheat kan det vara orsaken. Som föregående skrev - hur är det i andra spel?

Löste så att det inte stängs av helt men minimeras fortfarande, hänt i apex, rocket leauge och cs