ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF OC begagnad grafikkort – EJ LHR

Permalänk
Avstängd

ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF OC begagnad grafikkort – EJ LHR

Detta är ett icke LHR kort, den första modellen, dvs. passar för mining.
Produktnummer: TUF-RTX3080-O10G-GAMING

ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF OC begagnad grafikkort till salu, med väldigt tyst och effektiv kylning.
Grafikkortet fungerar felfritt och är fortfarande i nyskick.
Den har inte använts för mining utan endast för vardagliga aktiviteter och spel.

Fick grafikkortet 2021-07-09 efter en låååång väntan, det är köpt från Webhallen, originalkvitto medföljer. ASUS grafikkort har 3 års garanti.
Har nu uppgraderat till en 3080 ROG Strix LHR då jag inte minar.

Grafikkortet fungerar felfritt, kortet säljs utan originalkartong och tillbehör.
Den finns i Haparanda, kan skickas, med då står köparen för frakten (150kr).

Skickas spårbart med DHL, Schenker eller PostNord.

Ingen startsumma på buden, låter annonsen vara kvar tills jag får ett rimligt bud, annars lägger jag ut det på tradera nästa vecka.

Pris: Högsta bud.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Asus RTX3070 dual + 2000kr

Permalänk
Medlem

12000+frakt

Visa signatur

| Case: Fractal Design R2 | Nätagg: Be Quiet | Moderkort: Asus crosshair formula IV | CPU: Amd phenom 1055t | Ram: 8GB | Hdd: Samsung f3 500GB | Grafikkort: xfx 460 ti |

Permalänk
Medlem

13000 + frakt eller ett KFA2 3080 LHR + 1000:- + frakt. Kortet är endast använt två minuter och testat att det fungerar.

Permalänk
Avstängd

Noterat, har inte behov av inbyteskort då jag redan har ett RTX 3080 ROG Strix LHR.

Permalänk
Medlem

13500:- + frakt

Permalänk
Avstängd

14.000kr plus frakt

Permalänk
Medlem

14500:- + frakt

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Avstängd

Tack för alla bud så här långt, högsta budet är för närvarande 15000 kr.
Jag är inte villigt att släppa kortet för det med tanke på att det är en icke LHR som är i nyskick, kvitto och garanti medföljer.

Den typen av kort går för betydligt högre belopp på tex. Tradera, men jag vill gärna sälja kortet här till en Sweclockers medlem, än på Tradera.
Om det går till en "riktigt" gamer eller till en som minar spelar ingen roll i sig, men om den säljs här så har köparen iaf ena benet i gaming världen.
Jag är beredd på att släppa kortet till ett lägre belopp än vad den skulle gå för på tex. Trader, men inte för 15 000kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Greymatter76:

Tack för alla bud så här långt, högsta budet är för närvarande 15000 kr.
Jag är inte villigt att släppa kortet för det med tanke på att det är en icke LHR som är i nyskick, kvitto och garanti medföljer.

Den typen av kort går för betydligt högre belopp på tex. Tradera, men jag vill gärna sälja kortet här till en Sweclockers medlem, än på Tradera.
Om det går till en "riktigt" gamer eller till en som minar spelar ingen roll i sig, men om den säljs här så har köparen iaf ena benet i gaming världen.
Jag är beredd på att släppa kortet till ett lägre belopp än vad den skulle gå för på tex. Trader, men inte för 15 000kr.

Lägsta pris på prisjakt är just nu 17231:-, dessutom finns dom i lager nu. Så jag skulle inte förvänta mig att få mycket mera än det här på Sweclockers.

Permalänk
Avstängd

Hej, det priset är för ett V2 dvs. LHR grafikkort.
Alla nya kort sedan i somras är LHR.
Mitt kort är en icke LHR, för dom som minar är det en avgörande skillnad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Greymatter76:

Hej, det priset är för ett V2 dvs. LHR grafikkort.
Alla nya kort sedan i somras är LHR.
Mitt kort är en icke LHR, för dom som minar är det en avgörande skillnad.

Budgivningen visar ju verkligen hur populärt mining är här på Sweclockers… 😉

Permalänk
Avstängd

Då det inte har kommit in bud på den nivån jag hade tänkt mig, tar jag bort kortet försäljning.

Permalänk
Avstängd

Annonsören har avslutat denna annons.