Priskoll beats by dre pro black edition

Permalänk
Avstängd

Priskoll beats by dre pro black edition

tjenare jag har ett parbeats by dre Pro black edition som köptes för 4000 tusen för några år sen och ljudet är mäktigt även för i dag standard vad kan dem vara värda i dag om jag skulle vilja sälja dem?

Rubrik förtydligad enl §3.1 // MOD
Visa signatur

dyslexi men försöker blir lite bättre hela tiden förlåt. Men gör det inte med vilje försöker verkligen men har sjukt svårt för just sånas saker sen annat e jag jätte duktig på har otur men skäms ofta när skriver försöker använda rättstavningsprogram så blir så bra som möjligt. och lära mig lite för skäms själv

Permalänk
Medlem

Med tanke på att du kan handla nya på Elgiganten för litet mer än hälften så skulle jag säga att om du har tur så kanske 400 till 1000 kr. Ett av problemen med prylar som dessa rent generellt är att plasten åldras ofta ganska fort så att öronmuffar börjar flaga o.s.v. Är det laddbara batterier i dem så är det inte värt något alls längre.

Om du inte hittar någon som absolut måste ha den modellen.

För egen del så har jag inte sett något speciellt med dessa, det enda som gör att de går för dessa priser är att det står dr.dre på dem.

Permalänk
Avstängd

kollade på dem på elgiganten du berättade om går ju inte gemföra deras budget model och dem jag har är deras värstings model går inte gemföra så ljudet i dem är inte mycket som slår det i dagens läge under 2000kr .

Visa signatur

dyslexi men försöker blir lite bättre hela tiden förlåt. Men gör det inte med vilje försöker verkligen men har sjukt svårt för just sånas saker sen annat e jag jätte duktig på har otur men skäms ofta när skriver försöker använda rättstavningsprogram så blir så bra som möjligt. och lära mig lite för skäms själv

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakimen:

tjenare jag har ett parbeats by dre Pro black edition som köptes för 4000 tusen för några år sen och ljudet är mäktigt även för i dag standard vad kan dem vara värda i dag om jag skulle vilja sälja dem?

Köpte ett par begagnade för 600kr , så har du tur kan du få 1000kr om du hittar rätt person.

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Avstängd

ok jävlar du fick ett bra pris:)

Visa signatur

dyslexi men försöker blir lite bättre hela tiden förlåt. Men gör det inte med vilje försöker verkligen men har sjukt svårt för just sånas saker sen annat e jag jätte duktig på har otur men skäms ofta när skriver försöker använda rättstavningsprogram så blir så bra som möjligt. och lära mig lite för skäms själv

Permalänk
Avstängd

Du kunde bett om tips om hur man skriver en annonstext också

72 ord i en mening är något slags rekord

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Avstängd

haha fan när ändra priset så skrev om text så använde rätt stavningsprogram för har dyselexidm så glömde den sätta punter som den annars brukar haha

Visa signatur

dyslexi men försöker blir lite bättre hela tiden förlåt. Men gör det inte med vilje försöker verkligen men har sjukt svårt för just sånas saker sen annat e jag jätte duktig på har otur men skäms ofta när skriver försöker använda rättstavningsprogram så blir så bra som möjligt. och lära mig lite för skäms själv

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lagerlöf:

Du kunde bett om tips om hur man skriver en annonstext också

72 ord i en mening är något slags rekord

fixade nu så gott jag kunde tack fär att du sa något

Visa signatur

dyslexi men försöker blir lite bättre hela tiden förlåt. Men gör det inte med vilje försöker verkligen men har sjukt svårt för just sånas saker sen annat e jag jätte duktig på har otur men skäms ofta när skriver försöker använda rättstavningsprogram så blir så bra som möjligt. och lära mig lite för skäms själv

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Joakimen:

fixade nu så gott jag kunde tack fär att du sa något

Såg bättre ut

Nästa tips är att alltid skriva "dom" om man inte vet när det ska vara "dem" eller "de". Att alltid skriva "dem" är också fel

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lagerlöf:

Såg bättre ut

Nästa tips är att alltid skriva "dom" om man inte vet när det ska vara "dem" eller "de". Att alltid skriva "dem" är också fel

okej tack så mycket:) ha en trevlig helg

Visa signatur

dyslexi men försöker blir lite bättre hela tiden förlåt. Men gör det inte med vilje försöker verkligen men har sjukt svårt för just sånas saker sen annat e jag jätte duktig på har otur men skäms ofta när skriver försöker använda rättstavningsprogram så blir så bra som möjligt. och lära mig lite för skäms själv