Permalänk
Medlem

PC/komponenter från 2016

Hej!

Då jag införskaffat mig en helt ny dator i samband med att grafikkortet (GTX 970) la av utan förvarning så har det blivit dags att pensionera den gamla burken. Jag säljer den gärna komplett och kan tänka mig ett reducerat pris i det fallet, men kan även tänka mig sälja allt styckvis också.

Jag föredrar hämtning i Norrköping, för båda parters skull då jag saknar förpackningar för samtliga komponenter och detta är min första annons på Sweclockers marknadsdel. Insisterar du på frakt så skickar jag komponenten i godtycklig förpackning, packat efter omdöme och du står för frakten samt betalar i förskott.

Samtliga komponenter är inköpta från Komplett och Inet våren 2016.

Moderkort: MSI Z170A KRAIT GAMING 3X, Socket-1151
Processor: Intel Core i5-6600K Skylake
Chassi: Fractal Design Define S Black Window
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 2133MHz 16GB
Nätaggregat: CORSAIR RM550x 550W PSU
Processorkylare: Corsair H60 Hydro Series
Grafikkort: ASUS GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC (som inte bootar, följer med om du önskar)

Observera att det inte finns en hårddisk installerad eller till salu.

Budgivning gäller, jag startar budgivning med vad jag anser är ett rimligt startpris för hela paketet, 850kr - vill du buda för särskilda komponenter är du välkommen att buda valfri summa.

Jag förbehåller mig rätten att avsluta budgivningen när jag vill och/eller om jag inte är nöjd med utfallet.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Var i Östergötland?
Fungerar perfekt på den interna grafiken?

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 850 kr För allt förutom chassi
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Avstängd

900 allt

Permalänk
Avstängd
Nytt bud: 950 kr
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 100 kr kan hämta/mötas brahehus
Permalänk
Medlem
Skrivet av PatrikNystrom:

Var i Östergötland?
Fungerar perfekt på den interna grafiken?

Hej, har ändrat i ursprungsannonsen - Norrköping!

Ja, den intregrerade grafiken fungerar! Jag har såklart inte försökt spela tyngre spel på det, men det fungerade felfritt vid några dagars vanligt surfande + enklare spel som Inscryption.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wilsontaylor:

Hej, har ändrat i ursprungsannonsen - Norrköping!

Ja, den intregrerade grafiken fungerar! Jag har såklart inte försökt spela tyngre spel på det, men det fungerade felfritt vid några dagars vanligt surfande + enklare spel som Inscryption.

Tack,
Tänkte mer så man vet att rubbet funkar Följer annonsen, finns också i Norrköping

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

1200:- hämtar i Norrköping imorgon när jag kör mot Stockholm eller på Torsdag när jag kör hem från Stockholm

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem
Skrivet av PatrikNystrom:

Tack,
Tänkte mer så man vet att rubbet funkar Följer annonsen, finns också i Norrköping

Kanon.

Skrivet av Tazadar:

1200:- hämtar i Norrköping imorgon när jag kör mot Stockholm eller på Torsdag när jag kör hem från Stockholm

Noterat!

Jag har inte bestämt mig för ett slutdatum för annonsen, men värdesätter att köparen varit medlem här ett tag.

Permalänk
Avstängd

Här är man och tror det är en rättvis budgivning...
Ha det klart och tydligt att du inte vill eller tänker sälja till mig, slösa inte min tid på det viset.
Jag ska inte behöva läsa ett svar till någon annan för att förstå att du inte säljer till nya Sweclockare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HTMLS:

Här är man och tror det är en rättvis budgivning...
Ha det klart och tydligt att du inte vill eller tänker sälja till mig, slösa inte min tid på det viset.
Jag ska inte behöva läsa ett svar till någon annan för att förstå att du inte säljer till nya Sweclockare.

Då besvarar jag dig nu: Tack för ditt bud, jag kommer inte att sälja min dator idag som var ditt villkor i ditt PM.

Permalänk
Avstängd

Hur ligger det till nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twilighter:

Hur ligger det till nu?

Förlåt, jag har glömt att uppdatera tråden.

Jag har en överenskommelse med Tazadar som hämtar på torsdag för 1200kr.

Uppdaterar/stänger tråden torsdagkväll.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad