AM4 ITX moderkort + cpu, RTX 3070-3080/RX 6800x med vattenblock sökes

Permalänk

AM4 ITX moderkort + cpu, RTX 3070-3080/RX 6800x med vattenblock sökes

Hej! Letar efter lite delar till ett nytt bygge.

1: AM4 ITX Moderkort, kan vara vilket som helst men BIOS behöver vara uppdaterat så det går att använda med Ryzen 5xxx processorer.

2: Ryzen 5xxx processor, 5700x eller högre.

3: Grafikkort från RTX 3070 och uppåt prestandamässigt. Antingen Nvidia eller AMD. Helst med vattenblock.

Letar även efter en 30mm tjock 480mm radiator, helst hardwarelabs nemesis men andra kan eventuellt fungera.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

kan släppa mitt msi rtx 3080 suprim x för 7k, extremt bra kort, svalt och tyst som bara den.

kanske eventuellt kan släppa kortet från min andra dator istället men vet inte vad jag vill ha för det riktigt Asus rog strix rtx 3080 oc white edition.

mvh

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Skrivet av Göteborgaren:

kan släppa mitt msi rtx 3080 suprim x för 7k, extremt bra kort, svalt och tyst som bara den.

kanske eventuellt kan släppa kortet från min andra dator istället men vet inte vad jag vill ha för det riktigt Asus rog strix rtx 3080 oc white edition.

mvh

De två var nog lite för stora för mitt ITX bygge tyvärr, men tack ändå.

/Fredrik

Permalänk
Skrivet av Göteborgaren:

kan släppa mitt msi rtx 3080 suprim x för 7k, extremt bra kort, svalt och tyst som bara den.

kanske eventuellt kan släppa kortet från min andra dator istället men vet inte vad jag vill ha för det riktigt Asus rog strix rtx 3080 oc white edition.

mvh

De två var nog lite för stora för mitt ITX bygge tyvärr, men tack ändå.

/Fredrik

Permalänk
Proffsmoddare

Hey dude.

How much would you pay for a Radeon 6800XT with EKWB waterblock?

Permalänk
Skrivet av MetallicAcid:

Hey dude.

How much would you pay for a Radeon 6800XT with EKWB waterblock?

Hi! That would depend, what model is it? I need to fit it in my ITX build with means no wider-than-reference models will work. Preferably short as well but I might be able to make that work.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av _5H4D0WR34P3R_:

Hi! That would depend, what model is it? I need to fit it in my ITX build with means no wider-than-reference models will work. Preferably short as well but I might be able to make that work.

Ahh crap, my bad. It was a 6900XT from Gigabyte

I hope that you find something that fits, and works for your ITX build.