Permalänk
Medlem

Dagens fynd :)

Dagens fynd

13 st 80 mm fläktar
4 st 92 mm fläktar
3 st fläktgaller
5 st stora kylflänsar
1 st P2 266 mhz m kylfläns
1 st 1.44 Diskettstation

Fanns beeeetydligt mer där jag hittade detta Men jag orkade inte plocka på mig nåt mer... vet som inte ens vad jag ska ha allt det här till...

Permalänk
Medlem

oj... det var ju en hel del!

Permalänk
Medlem

V A R T ?

Visa signatur

System1 Intel i5 3.3 ghz, Corsair Vengeance 4gb 1600mhz, 74 gb Raptor 10k rpm & 3tb USB 2.0, ATI Radeon 6870 1gb, BenQ 24" LCD G2420HD
System2 Intel C2D 2.8 ghz @ 3.2 ghz, 2x2gb DDR2, ATI Radeon HD 4850, 250 gb SATA

Permalänk
Medlem

Får ont i öronen bara jag ser 'Nidec Beta SL'. Gör dig inte besväret att använda dom till något, om du inte ska sälja dom då. Låter något fruktansvärt. JMC(DA-tech)-fläktarna låter rätt våldat dom med.

Men alltid ett trevligt fynd ja

Visa signatur

Nej är också service.

Permalänk
Medlem

känns ju allvarligt talat som om man bryr sig...

Visa signatur

Antec P180 | Intel i7 2600K | Asus P8P67 DELUXE | 2x4096 Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL8 | ATI 4850 | 2x Intel® X25-M SSD 80GB |

Permalänk
Medlem

vart på skroten eller ?

Permalänk
Medlem

De stora flänsarna kunde man ju tat. o nårra fläktar..
men gratis smakar väl bäst! är det inte så!! :D:D:D

Visa signatur

Det man inte har i huvudet får man ha under huven!

Permalänk
Medlem

alfons: varför en skriva då?

xCr: something like that...

har inte testat grejerna än, som sagt, har inget behov. men lite fläktar högljudda eller inte är aldrig till hands när nöden kräver

Rushdie: Jag är tvivlande till ljudnivån på de flesta faktiskt, kan var bra å ha var min tanke men panlfo är nog mitt eget tips på tystast om inte Compac SilentCool fläkten har något att säga till om

Diskettstationen är förmodligen använd max 10 ggr eller nåt i den stilen, den satt monterad _inuti_ chassiet i en företagsdator för att de "vanliga" användarna inte skulle komma åt den...
Förhoppningsvis fungerar den

Kanske man tar fingrarna ur imorgon och testar grejerna...

Permalänk
Medlem

haha... stay cool mate

Visa signatur

Kandidatexamen i Data- och Systemvetenskap vid Stockholms Universitet.

Permalänk

mycket trevigt fynd.. Jag har själv fyndat lite bla en p3a

Permalänk
Medlem

panflo fläktarna e mycket bra behåll dom.

Visa signatur

|| Förstärkare Amplifix || Högtalare Canton RC-L || Cambridge Audio Dacmagic || asrock 330||

http://www.minhembio.com/forum/index.php?s=dd15fd8c8426beaecf...

Permalänk

Jag skulle döda för det där! :>

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

Jag har också hört att panaflo är mycket bra!

Visa signatur

5d mkII 35 1,4 L 24-70 2.8 L 135 2 L 70-200 2.8 L IS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mattepat
men gratis smakar väl bäst! är det inte så!! :D:D:D

Precis kunde inte låta bli när jag såg det... flänsarna och fläktarna går alltid att använda till nåt.
det var en liten kant på undersidan av flänsarna men jag funderade på att slipa bort den och med hjälp av lite pasta montera ett par på hårddisken...
kan ju inte bli sämre