Cooler Master Synk X – datorstol med bra vibrationer

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

Jag och stolsrygg lever, men det blir nog löneökning med minst 1 miljon i månaden nu tror jag.

<Uppladdad bildlänk>

1 miljon extra i månaden tycker jag du är värd efter ett så storartat test!

Är det förresten Ikea-bord ni har på kontoret? Jag är nämligen nyfiken på hur stabila de borden är, om man lastar dem tungt. Har ett gammalt Ikea-bord som behöver bytas ut. Det bordet vinglar rätt bra om man stöter till det lite hårt. Har ett par tunga högtalare på bordet och framöver har jag tänkt uppgradera till en större skärm.

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av DasIch:

1 miljon extra i månaden tycker jag du är värd efter ett så storartat test!

Är det förresten Ikea-bord ni har på kontoret? Jag är nämligen nyfiken på hur stabila de borden är, om man lastar dem tungt. Har ett gammalt Ikea-bord som behöver bytas ut. Det bordet vinglar rätt bra om man stöter till det lite hårt. Har ett par tunga högtalare på bordet och framöver har jag tänkt uppgradera till en större skärm.

Jag har ingen aning faktiskt! Men vad gör man inte för forumet. Jag har krupit in under i jakt på svar och kan meddela att det står "Intertek" där. Vad det betyder är jag inte lika säker på.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av landmarks:

Jag och stolsrygg lever, men det blir nog löneökning med minst 1 miljon i månaden nu tror jag.

<Uppladdad bildlänk>

Journalism på hög nivå

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Känns som ett bra sätt att få tjejen intresserad av gaming

Visa signatur

Chassi> FD Define S CPU> i7 10700 GPU>RTX 3070 MB> GB B460 Aorus Pro AC Ram> 32GB PSU> Corsair AX1200

"Server"> Enthoo Pro CPU> i7 5960x @ 4,2 Ghz GPU>GTX 760 MB> Asus x99 Deluxe Ram> 32GB 2666mhz PSU> Corsair CX650

Kringutrustning> Philips 70PUS7304, AOC AGON AG271QG, Roccat ISKU Fx, Logitech G502 Spectrum, MX 5500, MX Revolution, Arctis Nova Pro Wireless, Behringer Ms40, HP Reverb G2, MSI GF65 Thin 10SER, USB 990 Pro 2tb,

Permalänk
Redaktion
Redaktör
Skrivet av Überklass:

Journalism på hög nivå

Stora journalistpriset är på väg.