Detta söktes det mest på 2023

Permalänk
Medlem
Skrivet av izzie:

Vem googlar porr?

Ja verkligen, alla vet man Bingar snusk!

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Mest förvånande är David Beckham. Det är väl en 14-15 år sen han senast gjorde nåt som märktes offentligt?

Han fick sin fru att erkänna att bli körd till skolan i pappas Rolls Royce betyder hon inte är arbetarklass, som Beckham är, i deras dokusåpa(?) på ????-streamingtjänst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Radovic:

Yes. Jag såg på Jepardy (Magnus Härenstam) och DET är allmänbildning - tuffa frågor jag kunde väldigt få av.

Jag läser Ukrainska 🇺🇦 språket
Jag läser Ryska 🇷🇺 språket

Läser som i kurser? Annars låter det lite roligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JasBC:

Han fick sin fru att erkänna att bli körd till skolan i pappas Rolls Royce betyder hon inte är arbetarklass, som Beckham är, i deras dokusåpa(?) på ????-streamingtjänst.

Beckham har alltså en dokusåpa? Jaha, jag trodde han var totalt borta ur rampljuset och irrelevant. Han var rätt ointressant redan när han var intressant. Närapå stum. Mest känd för att han var hyfsad på fotboll under 90-talet och gifte sig med en Spice Girl.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem
Skrivet av JasBC:

Läser som i kurser? Annars låter det lite roligt.

Jag läser på egen hand.

Visa signatur

Att jaga Krokodil 🐊 med en känd profil gör att internetfakturan blir betald med Stil. 🏖

En dammsugare som Suger och inte är Sugen betyder bara att det är ett dåligt märke utan drag i - Ett felaktigt köp...😃

Permalänk
Medlem
Skrivet av izzie:

Vem googlar porr?

Min vän brukar googla ”big hairy man”

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Beckham har alltså en dokusåpa? Jaha, jag trodde han var totalt borta ur rampljuset och irrelevant. Han var rätt ointressant redan när han var intressant. Närapå stum. Mest känd för att han var hyfsad på fotboll under 90-talet och gifte sig med en Spice Girl.

Mannen, detta är inte flashback.

Permalänk
Skrivet av Radovic:

Yes. Jag såg på Jepardy (Magnus Härenstam) och DET är allmänbildning - tuffa frågor jag kunde väldigt få av.

Jag läser Ukrainska 🇺🇦 språket
Jag läser Ryska 🇷🇺 språket
Jag funderar på att läsa Serbiska 🇷🇸 språket
Jag funderar på att läsa 📚 finska 🇫🇮 språket
Jag funderar på att läsa franska 🇲🇫

Jag kan tala och skriva obehindrat på:
Svenska
Engelska
Spanska
Tyska.

Ja vad jag söker på torde framväxa ur otydligheternas dimmor. I hope.

Jag kollar på dokumentärer på YouTube om det räknas.

Kändisar lämnar mig kall. Kan inget om dem. En politiker med b@ll@r av rostfritt stål hade jag brytt mig om som Kändis, men har inte sett något dylika än. Nån med visioner och som är mer entreprenör än "politiker". En sån kändis hade varit kul och tufft att läsa lite om.

När nån "kändis" dör i COVID19 blir det ett @#&(@#+f& liv överallt. Men när nån ödmjuk person som har jobbat och slitit hela sitt liv (en gammal pensionerad sjuksköterska med mycket visdom) DET bryr sig ingen om. :'(

Men men... Sånt är tydligen livet...är man inte en deputy person så räknas man inte...

Du är språk begåvad . Min sambo kan skriva och prata flytande svenska tyska albanska spanska bosniska och serbiska och teckenspråk .
Sen kan hon prata engelska men inte flytande . Sen förstår hon rumänska och arabiska men kan ej prata det själv utan några få ord bara

Visa signatur

Laptop Asus G18 (G814JZ-N6034W)
Intel Core i913980HX 24 st kärnor ((8P 5.6GHz + 16E 2.2GHz) Antal trådar 32 st
Nvidia GeForce RTX 4080 2330 MHz12 GB, TDP 175w
Ram 32 GB, ((2 x 16GB))DDR5 SO-DIMM (4800 MHz)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Radovic:

Jag läser på egen hand.

Då förstår jag. Trodde du mena du bokstavligt läser i både de språken, vilket fick mig att tänka på att hur roligt det hade varit att uppmärksamma att man läser svenska, danska och norska hehe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hatesunday:

Sen förstår hon rumänska och arabiska men kan ej prata det själv utan några få ord bara

Rumänska: italienska filtrerat genom syd- och östslaviska, marinerat med ungerska och tyska, kryddat med turkiska och ryska, och förtärt med lite franskt ekologiskt vin.

Verkligen ett språk för sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JasBC:

Då förstår jag. Trodde du mena du bokstavligt läser i både de språken, vilket fick mig att tänka på att hur roligt det hade varit att uppmärksamma att man läser svenska, danska och norska hehe.

Text kan missuppfattas ibland. 😂 Jo jag läser alla språken och visst Serbiska m.f. Språk kan te sig som att man läser Svenska, danska och norska, men de skiljer sig i allt väsentligt från varandra fast de är slaviska språk.

Visa signatur

Att jaga Krokodil 🐊 med en känd profil gör att internetfakturan blir betald med Stil. 🏖

En dammsugare som Suger och inte är Sugen betyder bara att det är ett dåligt märke utan drag i - Ett felaktigt köp...😃

Permalänk
Medlem

Men hur ofta tänker ni romarriket?

Visa signatur

RIP 780

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Folk som googlar "vad är slay?" har en Boomer skylt i pannan alltså 😁

Skrivet av Heliopause:

Det har inget med "häftigt" att göra, bara ett stort ointresse av saker som inte tillför mig ett endaste dugg, och att det är behagligt att kunna skuffa bort det där onödiga som "alla" andra fallit blint för.

Och siten jag vanligen landar på är tydligen veckonr.se, men jag brukar få upp det i sökresultatet istället för att behöva gå in på siten och leta.

Har aldrig heller brytt mig om veckonr. Förstår såklart ungefär vilket datum det är men då är det bättre att bara skriva datumet direkt....

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]