Permalänk
Medlem

Har suttit och läst igenom tråden lite halvdant. Eller ja... jag har läst alla Pale's inlägg noggrant iaf :)...Verkligen starkt jobbat och din otroligt starka motivation att bli fullt återställd glädjer mig att läsa :D. Som LunaSpice säger, om alla inom skjukvården var lika motiverade så hade sjukvården antagligen varit bättre och kortare tider då man är inlagd

Visa signatur

WS: AMD 7800X3D | ASUS Rog Strix B650E-I | 32GB G.Skill Flare X5 6000 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Vila i frid

Känns både skönt att höra att folk har sagt att jag har vart stark,
Samtidigt känns det som att jag har målat upp fel bild.
För jag har mått väldigt dåligt.
Jag har haft hoppet uppe, men jag har mått skit och haft det snurrande i huvet att "Jag pallar inte mer"... "Jag skiter i medicinen"...
Och diverse negativa tankar. Men dels att jag har kunnat skriva här och fått stöd, vänner och flickvän har stöttat mig väldigt mycket.

Men jag vill iaf inte att ni ska få fel bild av mig. För så jäkla stark har jag inte vart. Jag säger som cs lirarna "lotto"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
Men jag vill iaf inte att ni ska få fel bild av mig. För så jäkla stark har jag inte vart. Jag säger som cs lirarna "lotto"

Du verkar ha kammat hem miljonvinst på miljonvinst dag efter dag om jag får lova att säga det.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem
Citat:

Känns både skönt att höra att folk har sagt att jag har vart stark,
Samtidigt känns det som att jag har målat upp fel bild.
För jag har mått väldigt dåligt.
Jag har haft hoppet uppe, men jag har mått skit och haft det snurrande i huvet att "Jag pallar inte mer"... "Jag skiter i medicinen"...
Och diverse negativa tankar. Men dels att jag har kunnat skriva här och fått stöd, vänner och flickvän har stöttat mig väldigt mycket.

Jag orkar faktiskt inte läsa igenom hela tråden men skulle du kunna på 2 rader skriva vad som har hänt med dig?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av norado
Jag orkar faktiskt inte läsa igenom hela tråden men skulle du kunna på 2 rader skriva vad som har hänt med dig?

Allt du behöver veta finns i FÖRSTA meningen i trådens FÖRSTA inlägg.

Visa signatur

(\_/)
(")-(")

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sphr
Allt du behöver veta finns i FÖRSTA meningen i trådens FÖRSTA inlägg.

Jag vill bara veta vad som hände senare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag vill bara veta vad som hände senare.

Pale har kämpat i ett år för att bli frisk och du orkar inte offra 10 minuter för att iaf läsa hans inlägg?

Läste också denna tråden precis när den var färsk, bra att det slutade lyckligt, känner folk som inte har haft samma tur.
Lycka till i fortsättning, och kom ihåg man får cancer av chips och av kött och av...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3riko
Pale har kämpat i ett år för att bli frisk och du orkar inte offra 10 minuter för att iaf läsa hans inlägg?

Du kanske inte tänkte på att jag inte hade nån aning om vad det handlade om

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Du kanske inte tänkte på att jag inte hade nån aning om vad det handlade om

Kolla första inlägget.
Om du fortfarande inte förstår efter det...

Permalänk
Medlem
Citat:

Kolla första inlägget.
Om du fortfarande inte förstår efter det...

Har redan läst igenom alla dina inlägg!
God speed!

Permalänk
Vila i frid

Om ni hoppade hit till slutet på en gång så kan jag sammanfatta det lite.

Fårra året: Fyller 19år, får smärtor i bröst och rygg.
Åker till sjukan efter diverse uppmaningar här ifrån och från flickan.

Igår firade jag min 20'e födelsedag, den va sig lik den förra. Tårta och presenter och allt va fint.

Idag sitter jag på jobbet och snackar skit med arbetskamraterna då det ringer i mobilen.
Det är min läkare. För ca: 2 veckor sen va jag på min första återkoll, idag ringer han, det va inge bra han hade att komma med.
Under den tumör jag hade i bröstet har det nu börjat växa en ny.
Ska till sjukan imorn och prata med min läkere ifrån uppsala.

Fan vad allt ska vara skit. Har ju mått skitbra och vart glad, slutat med alla piller. Så händer det igen!

Allt bara rasade.
Men iaf så åkte jag till min gamla avdelning där jag låg. Bad en snäll syster om att få lungnande, det fick jag. Stötte på en läkare som jobbar där och fick lite godis att sova på.
Så nu känner jag mig ganska lungn.
Men hur ska jag framföra detta till min flickvän, hon är på Semester nu, kommer hem imorn, tanken va att vi skulle fira min födelsedag...

Permalänk
Medlem

fy fan hoppas allt kommer gå bra nu och den försvinner förgott

Visa signatur

| shuttle | AMD 1.6 ghz @ 2.08 ghz| 1048 ddr | radion9600 pro | 120gb | 3dmark 01 10265p |

Permalänk
Medlem

Men.. det där är inte rättvist :/

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Fy fan, hur pass illa verkar den nya tumören vara?
Om du inte berättar för henne kommer hon antingen se det eller bli väldigt besviken på dig, hon ser snart att något är fel och kommer fråga dig, berätta vad du fått höra av din läkare. Gällande firandet av din födelsedag så kan du inte mer än att försöka göra det bra, undvik att berätta de dåliga nyheterna under nån form av festlighet eller middag bara.

Visa signatur

(\_/)
(")-(")

Permalänk
Medlem

Vi får hoppas att det går bra nu när dom har hittat den och att den inte hittas när den är större.
Dåligt formulerat
"Du får se det från den ljusa sidan, att den är hittad så att den inte växt sig stor" är nog en bättre formulering.

2tumörer måste fan ändåså vara skit!

Stackarn!

Visa signatur

Into the Web Browser for iPhone, http://www.intothewebbrowser.com/

Permalänk

Ja, va ska man säga. De finns inte mkt mer än Otur.
Måste passa på och fråga; Är det någon sorts faliga tumörer? Asså nu behöver ingen komma o säga "haha alla cancer är falig" för det vet jag men jag menar och de är extra falig?

Hoppas de blir bra Magnus!

Visa signatur

Nu vill jag understryka att alla homosexuella är inte pedofiler, och alla homosexuella är inte perversa - Pastor Åke Gren

Permalänk
Medlem

Jävlar, vissa har det sannerligen mer skit än andra.

Men det brukar väl vara det första som är värst? Förhoppningsvis är detta mindre och lättare. Har du klarat dig hit så klarar du nog vad som helst.

Tur att du har flickvän och familj som stöttar dig. Hoppas det ordnar sig till det bättre nu.

Visa signatur

"The gate opens, the gate closes. It does not help."

Permalänk
Medlem

Satan också!
Men du fick stöd av din flickvän innan och det kommer du få igen.

Ni fixar det.

Visa signatur

Jag drar.

Permalänk
Medlem

Fyfan vad orättvist livet kan vara. Kämpa på och lycka till!

/Gårdis

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk

Hoppas detta fixar sig Pale...du klarade det förra gången och det kommer du göra den här gången också!!! *kram*

Permalänk
Medlem

Klart du fixar det, du är en stark person. Det har du visat tidigare.

Permalänk
Medlem

Aj, fan vad tufft, precis när du hunnit återhämta dig och allt.

Det här blir ju som att köra bil runt en bana för andra gången, den första gången är det mycket lättare att trilla dit, nu vet du ju hur allt fungerar och så.

Kämpa på, lyssna på lite musik, det här klarar du!

Permalänk

Pale: jag hoppas att du klarar dig.

Visa signatur

Who are you, and why should I care?

Permalänk
Medlem

Surt, verkligen surt.

Hoppas det går bra :).

Visa signatur

tomt

Permalänk
Medlem

Fyfan... BLÄÄÄ... Va ska man säga?
Jaja, gör roliga saker och försök se positivt på livet.

Permalänk
Medlem

Kämpa på!
Hoppas det går bra för dig, det är du värd

Visa signatur

+++++++[>++++++++++>+++++++++++++++<<-]>-.---------[>>++<<-]>>----.<-.---.>++++.

Permalänk

Beklagar..

Du är stark, du klarar det.

Permalänk

Lider med dig [-Pale-].

Hoppas allt går bra och att du snart mår bättre!

Kämpa på!

Permalänk
Medlem

Re: LunaSpice. Hjälp!

Citat:

Nu va det dags igen!!! HELVETE !!!!!

Nu ändrar jag på hela första inlägget.
Orkar inte starta en ny tråd.

Men som folk vet så handlade / handlar denna tråd om när jag fick cancer och hur allt har gått och så.

Detta va för ett år sedan, strax efter min födelsedag.

Igår firade jag min 20års dag.
Den va sig lik alla andra, förutom att denna gång gick jag på systemet och va skit glad.

Men, idag fick jag samma present som förra året.
Cancer igen.

Fortsätter på sista sidan... ---->

Länka ditt "andra" inlägg i förtsta hittar det inte

Visa signatur

Svarar du på ett inlägg, Citera mig!, tack!

Permalänk
Vila i frid

Tack för stödet alla.
Ska till sjukan imorn klockan 11. Så får jag veta lite mer.
Men det lilla jag snappade upp på telefon va iaf att den inte va så stor. Och att det va tur att dom såg den innan den hant bli större.
Om jag har en jäkla tur kan det "bara" vara en metastas... så strålar väll dom ihjäl den, men antagligen blir det ungefär samma kur av cellgifter som förra gången.

Men fick det inte död på mig tidigare ska skiten fan inte vinna denna gång heller!

Någon frågade om det va "Farliga tumörer"
Just nu är jag inte 100 på vad det är denna gång.
Förra gången va det elakartat och växte som ogräs.