Permalänk
Medlem

Lycka till. När man hör om andras liite värre problem får man lite distans till ens egna.

Hoppas du känner att du har mycket att kämpa för, så du klarar det här så bra det går! Verkar så jäävla taskigt att du ska åka på en till äckeltumör, just när du genomlidit utrotningsprocessen för en tidigare.
'Dö dö dö tumör,
du bara retar mitt elaka humör,
Så nu du inget annat gör,
än bara faller ner och stendör!'

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Har läst hela tråden nu.. så orättvisa saker och ting kan vara. Men du kommer att bli frisk! Lycka till och kämpa vidare.

Permalänk
Medlem

Pale, när du har gått igenom allt det här, kommer du vara starkare än någonsin. Livet är fullt av utmaningar, just dina är lite svårare, men det kommer göra dig till en jävligt mycket starkare person än idag. Lycka till och kämpa på.

Förresten, Kaveh, har du möjligtvis bott i Falun innan? Isåfall; tja!

Permalänk
Gäst
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hamorai
Pale, när du har gått igenom allt det här, kommer du vara starkare än någonsin. Livet är fullt av utmaningar, just dina är lite svårare, men det kommer göra dig till en jävligt mycket starkare person än idag. Lycka till och kämpa på.

Det där ju så mycket skitsnack. Jag fattar inte varför man skulle bli starkare av att gå igenom cancer?

Permalänk
Medlem

Har följt denna tråd tidigare.. Fy fan vad lessen man blir att se att det kommer tillbaks.. Men livet är en enda stor orättvisa.. och så kommer det alltid vara.. Livet är orättvist.. Men du verkar vara en riktig kämpe.. Kämpa på! .. tro på dig själv! .. Vi på Sweclockers tror på dig!

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bijan
Det där ju så mycket skitsnack. Jag fattar inte varför man skulle bli starkare av att gå igenom cancer?

Man stärks psykiskt kanske? Man kan hantera smärre tragedier, nederlag och man lär sig se minsta strimma hopp och hänga kvar vid den? Man lär sig ta vara på de fina saker man har på ett mer förståndigt sätt?

Eller är allt detta bara myter?

Visa signatur

MacBook

Permalänk
Medlem

Taskigt läge... Jag var med och läste när förra tråden var uppe och var
verkligen glad för din skulle när allt var "slut".

Det är hemskt att du ska behöva genomlida saker och ting igen! :/
Men vissa har mindre tur än andra. Hoppas att allt går som det skall!
Hade jag bott däruppe så hade jag kommit med en bra film till dig!
Men lycka till om man kan säga så!(?)

Var start!

Visa signatur

(19:11:16) Håkan: Vill du ut och festa med Jessica?! :D
(19:12:08) Holgersson: Ehm, vae?!
(19:12:31) Håkan: Jag har inget hår =)

Permalänk
Gäst
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eromerolod
Man stärks psykiskt kanske? Man kan hantera smärre tragedier, nederlag och man lär sig se minsta strimma hopp och hänga kvar vid den? Man lär sig ta vara på de fina saker man har på ett mer förståndigt sätt?

Bara skitsnack, och myter.
Hela grejen är bara massa ångest, man önskar att man hade tagit planet till västindien istället.
"Ta vara på de fina sakerna" Det där glömde du innan du stängde munnen. Det enda man vill är att slippa pissa rosa och rakblad. Sen när du har slutat pissa rosa och rakblad så har du glömt hur det var när det var jobbigt.

Permalänk
Medlem

fyfan allstå, jag känner för dig grappen...

vet inte riktigt vad jag ska säga, kan inte komma med några bra råd eftersom jag aldrig varit med om något liknande själv...
Det enda jag skulle tänka på om jag var i din situation var hur skönt det kommer bli när allt är klart... kanske börja planera en resa till utlandet, kanske thailand eller nått annat exotiskt
det förtjänar du!

Visa signatur

// sliskig som få

Permalänk

Men ... Känner verkligen med dig Pale och jag hoppas att du snart "är på benen" igen. Ditt "fall" berör mig verkligen och som någon annan skrev. Du är cool och har skön inställning, även om vi inte ser dina inre känslor. Som sagt, många här som verkligen håller tummarna och tänker på dig. Lycka till!!!

Permalänk
Medlem

Har nu läst stora delar av tråden (orkade inte alla inlägg på 22 sidor =/)
och jag måste säga som alla andra, så jävla ruttet att du får återfall när allt var bra..(om jag fattat det rätt så va allt bra?)

Tyvär har jag missat denna tråd, iofs va jag inte reggad förra året. *ångrar*

Livet är fan inte rättvist, har aldrig vart heller

fast som alla säger, med din super coola och lugna attityd så kommer du nog klara det här.

Citat:

Det där tror jag mkt på faktiskt..jag tror man kan hantera sånna tragedier lättare, man blir mkt starkare psykiskt o.s.v.

Inget ont som inte för nåt gott med sig, kom ihåg det!

allt från mej, I´ll get back to you.

/Danne

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk
Medlem

ve och fasa vad otur med återfall. lider med dig

Permalänk
Citat:

Hela grejen är bara massa ångest, man önskar att man hade tagit planet till västindien istället.
"Ta vara på de fina sakerna" Det där glömde du innan du stängde munnen. Det enda man vill är att slippa pissa rosa och rakblad. Sen när du har slutat pissa rosa och rakblad så har du glömt hur det var när det var jobbigt.

Förlåt, men jag undrade bara. Jag frågade frågor, jag påstod inget

Visa signatur

MacBook

Permalänk
Medlem

nej sluta, jag tror mkt väl att eromerolod kan ha en poäng där, jag tror fan det är så..

det är ingen jävla myt tror jag iaf..

aja, im off to some counter-strike, tro va ni vill, jag tror det är sant iaf

Later dudes

/Danne

Visa signatur

Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag tror nog det är ganska individuellt.

Visst under tiden man pågår behandlingen lär man bara tänka på att bli av med skiten, men när behandlingen är slut och man har lyckats bearbeta allt skulle jag tro att man blir mycket starkare som person.

När personer tar sig igenom svåra tragedier brukar ens livssyn ändras.

Permalänk

Anledningen till att jag skrev som jag gjorde var att min pappa i ett par år för länge sen led av urserös kolit (stavning?) och vid några tillfällen låg på intensiven och faktiskt var nära att dö. 13 timmars operationer mm. Ingen rolig upplevelse...

Men efter det så förändrades han, han började jobba mkt närmare vårt hem, spenderade mer tid med familjen osv.

Så att Bijan säger att det prompt INTE är så tycker jag är fel. FÖr DIG kanske det inte var så...

Visa signatur

MacBook

Permalänk
Vila i frid

Att man förändras det är iaf helt klart.
Jag själv har iaf gjort det, jag är mycket gladare åt de mindre sakerna nu, än vad jag har vart förr.
Och de jag lärt känna genom min sjukdom, på sjukan och så. Alla dom säger själva att dom har förändrats, på gott och ont då.
Vad det låter på dig Bijan så värkar även du ha förändrats?
Du kanske inte är en gladare person?
Ser livet ljusare?

Det har iaf jag gjort. Men nu ser det bara jävligt mörkt ut, men det löser sig sa kärringen som sket i vasken.

Permalänk
Avstängd

krya på dig för fan..

har suttit o läst hela tråden nu

Visa signatur

FMBAÖÄ= föreningen mot bortagandet av Öä !
vilka idoter men men nu kommer man itne sittar 24/7 på swec längre !
Btw: sug mig jävla fittor !

Permalänk
Vila i frid

Idag har jag vart i Uppsala.
Va tvungen att gå upp klockan 05:30 för att åka dit och dricka kontrastvätska och sedan rulla iväg till datortomografin.
Efter att ha väntat där i 45 minuter för länge kommer det en liten tant och frågar efter mig.
Snabba?

Sen tillbaka till Onkologen och lämna en jäkla massa blodprover, dom testade mig nog mot det mästa, till och med HIV.

Dom undrade om jag ville vara med i någon undersökning, då det finns två olika behandlingar att välja på.
Så försöker dom komma på vilken som är bäst.
Så kommer jag att få fara några extra gånger per halvår, men det kan det nog vara värt för framtiden.

Nu skall jag tillbaka på Onsdag och göra vävnadsprov. Ush. Det gör så satans ont, kanske blir benmergsprov oxå...
Sen får jag väll vara ledig några dagar hoppas jag.

Fick inge vettigt svar från någon om dom hade internet på isoleringen. Men det ska jag ta reda på.
Där fanns det oxå två olika möjligheter.
Antingen så får jag en liten lägenhet på sjukan, så kommer dom och tittar till mig då och då.
Eller ett rum uppe på Onkologen, men då hoppas jag att jag får en lägenhet
Det tycker jag va ganska nice att dom hade. Men satan så äcklig mat det är där. Men det kanske är lika bra, då jag inte vill sabba det jag tycker är gott

Nu ligger det en Stilnoct här och väntar på mig (sov piller)
Natti natt.

Permalänk
Avstängd

okaj krya på dig

Visa signatur

FMBAÖÄ= föreningen mot bortagandet av Öä !
vilka idoter men men nu kommer man itne sittar 24/7 på swec längre !
Btw: sug mig jävla fittor !

Permalänk
Medlem

Kyra på dig Pale!

Permalänk
Medlem

Det är inte lite tråkigt :/ men bra att de hittade den i tid iaf. När man läser sånt här så känns det nästan som om man är taskig som inte skänker pengar till cancerfonden & liknande. Får börja folda eller nått iaf. Bidra med nånting, "alla vägar små..".

Aja, hoppas det löser sig så smärtfritt som bara möjligt.

Visa signatur

xlycpq

Permalänk
Medlem

Krya på dig!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aprox
Det är inte lite tråkigt :/ men bra att de hittade den i tid iaf. När man läser sånt här så känns det nästan som om man är taskig som inte skänker pengar till cancerfonden & liknande. Får börja folda eller nått iaf. Bidra med nånting, "alla vägar små..".

Aja, hoppas det löser sig så smärtfritt som bara möjligt.

iofs så heter det "många bäckar små", om jag nu ska vara på anmärkningshumör

Satan vad jobbigt det måste vara med så mkt prover å grejer nästan 24/7..men du är jävligt stark psykiskt som klarar det relativt bra och har såpass gott humör trots allt Pale!

Skriv ALLT som händer här i tråden..vi bevkarar den fast den kan verka lite innaktiv och "övergiven" ibland... Jag bevakar vartenda ord som sägs i denna tråd iaf.

aja

Keep up the good spirit, your the Man, and you are gonna WIN!

kom ihåg det!

Keep on fighting,

Mvh
Daniel

Visa signatur

Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk
Medlem

tråkigt att höra, men detta fixar du nog galant!

krya på dig

Visa signatur

/Martin

Permalänk
Medlem

Krya på dig!

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

Hoppas det fixar sig !

Visa signatur

Veteran

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danne2k
iofs så heter det "många bäckar små", om jag nu ska vara på anmärkningshumör

offtopic: Jo det stämmer jag tänkte fel, men man ska aldrig ge sig så det jag menade var att "alla vägar små bildar en stor o fin autobahn" ;D

Visa signatur

xlycpq

Permalänk

Keep it up!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aprox
offtopic: Jo det stämmer jag tänkte fel, men man ska aldrig ge sig så det jag menade var att "alla vägar små bildar en stor o fin autobahn" ;D

haha, den va ju ny

my misstake then

Visa signatur

Styrketräningstråden
Träningsjournal