Permalänk
Vila i frid

Sådär, nu är jag hemma från Uppsala igen.
Idag va det vävnadsprov som skulle göras.
Det gick åt helvete, va för mycket brosk ivägen så hon kom inte åt med nålen. =/
Tur nog fick jag ett par rejäla omgångar morfin och annat lungnande.
Fick värsta skratt nojjan påväg ner till Radiologen
Vet inte varför, men det kändes välldigt skumt när hissen började röra sig nereåt... hehe en ganska härlig känsla

Nåja, efter det va det benmärgsprov, då fick jag mig en jävel till, så jag har knappt landat ännu, är fortfarande lite vimsig.
Men det gick bra iaf, gjorde mindre ont än vad det har gjort innan. Men nu börjar bedövningen släppa så nu känns det.

Fick även snacka lite med den doktorn som främst har mitt fall. Som är expert på just lymfcancer.
Och på senaste datortomografin som jag gjorde i måndags har det visat sig vara flera små tumörer. Bland annat mitt i det område där jag hade den stora förra gången, sen under som jag nämnt tidigare. Men även på hjärtat
Fast det va tydligen inte så illa som det lät, utan det satt nå små små knutor på "hjärt säcken" tror jag det hette. Men det gjorde iaf inte att jag låg sämmre till än vad jag redan gjorde med bara den lilla rackaren i bröstet.

aprox: Hehe, gillar din version av "alla bäckar små", jag menar hur skoj är det med små bäckar om man jämför med motorvägen?

Tack åter igen för allt stöd

Permalänk
Avstängd

trevligt att höra från dig ha de bra osv

Visa signatur

FMBAÖÄ= föreningen mot bortagandet av Öä !
vilka idoter men men nu kommer man itne sittar 24/7 på swec längre !
Btw: sug mig jävla fittor !

Permalänk

Pale, vad har de sagt att de gör åt knutorna på hjärtsäcken? Ska de operera?

Permalänk
Medlem

Ajdå jobbigt

Jag är säker på att allt blir bra.

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem

fasen också! jag som va så glad åt att det hade gått så bra!
Jag hoppas att allt försvinner denna gången o håller sig borta.
Tänker på dig!

Permalänk
Medlem

Krya på dig!
Det här fixar du

Visa signatur

Amd 64 3700+ (SD), 2Gb PC3200, Epox EP-9NPA+ Ultra, Gainward 7800GT, Seasonic S12-500W, Samsung 940Fn + HP 8510p

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lunaspice
Pale, vad har de sagt att de gör åt knutorna på hjärtsäcken? Ska de operera?

Blir ingen operation.
Forfarande samma behandling som dom har tängt sig.
Cellgifter i 3dagar, * 3. Med 3 veckors vila.
Sen högdosbehandling i 3 veckor.

Men jag har kollat lite nu på hur det va där på isoleringen. Och det finns bredband

Permalänk
Medlem

Med andra ord blir du inte helt isolerad!

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Avstängd

tråkigt att höra, faktiskt väldigt tråkigt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fan vad sugigt :/

Hoppas du blir av med skiten för gått den här gången.

Visa signatur

All glory to the Hypno-toad.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]

Men jag har kollat lite nu på hur det va där på isoleringen. Och det finns bredband [/B]

då e de ju lungt krya på dig

Visa signatur

FMBAÖÄ= föreningen mot bortagandet av Öä !
vilka idoter men men nu kommer man itne sittar 24/7 på swec längre !
Btw: sug mig jävla fittor !

Permalänk
Medlem
Citat:

Men jag har kollat lite nu på hur det va där på isoleringen. Och det finns bredband

Det är inte fråga OM det finns bredband, det är HUR brett band.

Om det är just isolering, så borde det ju vara isolerade väggar, så du kan dunka musk 24/7 (är man säkert pigg på i ett sånt läge).

Nu ska jag också jobba i 3 dagar efter 3 veckors vila, bygga fest, festa, riva fest, bygga fest igen, festa igen, riva igen.
PARTY!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lleberg
Om det är just isolering, så borde det ju vara isolerade väggar, så du kan dunka musk 24/7 (är man säkert pigg på i ett sånt läge).

Hm, behövs en sån sorts isolering?

Permalänk
Vila i frid

hehe, nja jag tvivlar på att det är ljudisolerat.
Och om bredbandet så spelar det inte så stor roll. Bara jag kan surfa/msn/icq/irc

Permalänk
Medlem

Ögnat igenom tråden nu..

Cancer suger verkligen. Min syrra fick leukemi och sen återfall i en värre sort men blev frisk. Det kommer du också bli ska du se

Permalänk
Avstängd

Beklagar hoppas det blir bättre.

Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver och stavar som en idiot kommer du troligtvis bli betraktad som en sådan.

Permalänk
Medlem

Har läst lite i tråden men jag fattar inte så mycket, på första sidan står det att du skriver mer på sista sidan och bla blaa bla, fattar inget.

Kan någon förklara lite fort?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GiiX
Har läst lite i tråden men jag fattar inte så mycket, på första sidan står det att du skriver mer på sista sidan och bla blaa bla, fattar inget.

Kan någon förklara lite fort?

Killen, Pale, upptäckte för ungefär ett år sedan en knöl på sitt bröst som ömmade och höll på. Han kunde inte fylla lungorna m.m. Han blev övertalad av diverse sweclockare, framför allt Lunaspice, att gå till doktorn. Han gick dit och med tiden visade det sig att det handlade om cancer. Med hjälp av cellgifter och ett grymt starkt jobb från Pale's sida blev han frisk. Nu, ett år efteråt får han reda på att han fått cancer en gång till. Och där är vi nu.

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Killen, Pale, upptäckte för ungefär ett år sedan en knöl på sitt bröst som ömmade och höll på. Han kunde inte fylla lungorna m.m. Han blev övertalad av diverse sweclockare, framför allt Lunaspice, att gå till doktorn. Han gick dit och med tiden visade det sig att det handlade om cancer. Med hjälp av cellgifter och ett grymt starkt jobb från Pale's sida blev han frisk. Nu, ett år efteråt får han reda på att han fått cancer en gång till. Och där är vi nu.

Mycket bra kortfattat av vad det handlar om

Permalänk
Medlem
Citat:

Fin review

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem

En annan kanske borde bli recensent.

Permalänk
Medlem
Citat:

En annan kanske borde bli recensent.

Du får säkert jobb på aftonbladet.

Permalänk
Vila i frid

Nu på måndag blir jag inlaggd på sjukan i Uppsala, blir antagligen cellgifter antingen på måndag eftermiddag eller på tisdag och tre dagar frammåt.
Sedan får jag åka hem.
Dom ska även klämma in en Biopsi medans jag är där. Då den förra gick åt helvete.
Biopsi (Vävnadsprov). Ända fördelen med att det gick illa är väll att fick en stund ledigt från sjukan och får morfin igen inför nästa

Och nu har jag ätit min sista kebabtallrik på mycket lång tid.
Om det inte blir en imorgon. Vill ju inte sabba så jag tycker illa om det när jag är frisk sen

Funderar lite på vad jag ska ha med mig. För jag kommer antagligen inte få komma hem tidigast torsdag, kanske fredag.
Ska iaf ha med mig Xbox så att jag kan kolla på dvd och spela lite spel.
Får plinga i klockan och be sjuksystrarna byta skiva när filmen är slut

Men annars vet jag inte. Har ingen bärbar, men ska antagligen få låna en.
Annars ska jag ringa CTRF som jag fått pengar att resa för och se om dom kan ändra den summan till så att jag kan köpa mig en bärbar. Kan ju inte vara utan swec en hel vecka

Några mer tips på saker att ha med?
Musik har jag redan laddat med det med. Sen får jag väll ha med hörlur då jag säkert kommer att få en sur kärring eller någe som rumskompis.
Men dom brukar försöka få unga att bo med unga och så...

Permalänk
Medlem

Ett tips är att du får sladdarna dragna så du kan byta skiva själv, det är nog ganska lätt fixat.

Finns väl inte mycket mer att göra än att säga lycka till och hoppas det går bra.

Permalänk
Medlem

Hehe lleberg, din signatur passar bra i denhär tråden.

[-Pale-], jag säger som alla andra: håll ut!

Permalänk
Medlem
Citat:

Okej, då förstår jag bättre.

Hoppas du blir bra snart palle.

Permalänk

Hoppas de går bra!

Visa signatur

Så du söker den perfekta sidan om webbradio? Surfa då vidare till
http://www.radioworld.se
där finns allt du behöver veta om hur du drar upp en ström!

Permalänk
Medlem

Oj fan, nu blev man lite överraskad. Du klarar dig fint grabben!

Visa signatur

http://www.flickr.com/photos/peterbrunni/ - Flickr

iMac, iBook, iPhone, iPod

Permalänk
Medlem

Nu var det en månad sen (nästan) någon skrev i tråden..

så Pale, hur går det för dej nu ?

är allt bra? eller är det fortfarande "Problem" så att säga..?

kom med en liten update plz!

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk
Citat:

Får plinga i klockan och be sjuksystrarna byta skiva när filmen är slut

Weee, gör det! Och kommer de inte så hör du av dig till mig så ska jag ta i med hårdhandskarna. Lycka till! Det kommer gå jättefint.