Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Petterk
Sälj vattenkylning och datorn.
Sedan köp dig en DELL.

Om man inte kan tänka själv så är det nog bäst och göra så.

Det var ju faktiskt så här det började.
Ett fruktansvärt onödigt inlägg som inte gjorde någon nytta alls.
Vi är här för att hjälpa och få hjälp, inte förolämpa eller hacka ner på folk som vet mindre.
Saker som är självklara för vissa är inte i det för andra, förstå det. Folk borde sluta käfta och hjälpa honom istället.

Och att du börjar, Petterk förvånar mej verkligen!

Ontopic:
Kör med rumstemeperat vatten till du fått ordentligt med information om kondens.. så fort vattnet kyls för mycket under rumstemp så får du kondens. Men du kan inte få det med baar fläktar. Bara koppla in en radiator med fläkt och ett block och kör som en galning. Då har du inget att oroa dej för.

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem

För att fortsätta,

Citat:

men när ja fick blocken så fick ja små tuber 1 i varje kartong och kan det vara kylpasta ?

Tror ni att vattenkylning är hans grej? Skulle ni rekommendera en kompis att börja med vattenkylning när han inte vet kylpasta är typ?

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Hedersmedlem

Jag tar itu med er senare ikväll om ingen annan moderator hinner före.. Självklart har jag sparat sidan så försök er inte på att ta bort inlägg så länge.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Runken
Det var ju faktiskt så här det började.
Ett fruktansvärt onödigt inlägg som inte gjorde någon nytta alls.
Vi är här för att hjälpa och få hjälp, inte förolämpa eller hacka ner på folk som vet mindre.
Saker som är självklara för vissa är inte i det för andra, förstå det. Folk borde sluta käfta och hjälpa honom istället.

Och att du börjar, Petterk förvånar mej verkligen!

Alltså jag har redan förklarat mig och det är ingen ursäkt för han att bete sig så han gjorde varken mot mig eller någon annan. Det är svårt att hjälpa han då om ens möjligt. Han förstår alldeles för lite så han borde inte ha något att göra med vattenkylning eller ens tänka på det och det var det poängen var med inlägget. Det med DELL kanske var överdrivet men han har inget att göra med vattenkylning, som x1zt säger han förstod ju inte ens att det var kylpasta som följde med blocken. Han kan ju inte fråga eller hålla diskutionen på ett lämpligt vis, så det är som sagt väldigt svårt att hjälpa honom och vad ett forum är till för har jag själv skrivigt tidigare om du nu inte läst, forum är inte till för att man ska kunna vara ovetande eller för lat för att kolla upp saker man ska kunna tänka själv också eller ska man behöva hjälp med det? Jag kallade han aldrig dum i huvet eller något annat förolämpande som andra som du inte ens bryr dig om, käfta har då inte heller gjort.
Ditt inlägg var dessutom minst lika onödigt.
Men nu tar velo tag i saken och resultatet återstår att se.

Permalänk
Medlem

OK grabben kanske skulle kunat ha gissat sig till det. Men om man köper ett vattenkylingssystem för 2000 kr så kanske man inte vill chansa.

Visa signatur

Osvald: AMD 64 3200+ | 1024 GiB RAM | Sapphire X700 Pro

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Petterk
Alltså jag har redan förklarat mig och det är ingen ursäkt för han att bete sig så han gjorde varken mot mig eller någon annan. Det är svårt att hjälpa han då om ens möjligt. Han förstår alldeles för lite så han borde inte ha något att göra med vattenkylning eller ens tänka på det och det var det poängen var med inlägget. Det med DELL kanske var överdrivet men han har inget att göra med vattenkylning, som x1zt säger han förstod ju inte ens att det var kylpasta som följde med blocken. Han kan ju inte fråga eller hålla diskutionen på ett lämpligt vis, så det är som sagt väldigt svårt att hjälpa honom och vad ett forum är till för har jag själv skrivigt tidigare om du nu inte läst, forum är inte till för att man ska kunna vara ovetande eller för lat för att kolla upp saker man ska kunna tänka själv också eller ska man behöva hjälp med det? Jag kallade han aldrig dum i huvet eller något annat förolämpande som andra som du inte ens bryr dig om, käfta har då inte heller gjort.
Ditt inlägg var dessutom minst lika onödigt.
Men nu tar velo tag i saken och resultatet återstår att se.

Mitt inlägg var väl inte onödigt då jag även höll mig under topic. Jag var bara tvungen att kommentera det hela då det faktiskt var du som började vara snäsig eller vafan man ska kalla det. Det finns ju uppenbarligen en underton i ditt inlägg, eller hur? Och så länge ditt förnamn inte är Folk så har jag inte sagt att du käftade heller. Inte heller påstod jag att du sagt att han var dum i huvudet. Jag sa att ditt inlägg var onödigt. Vilket detta också kommer bli så du slipper kommentera det senare.

Visst förstår jag lika väl som andra att killen komemr få problem om han inte ens vet vad kylpasta är. Och ja, även i mina ögon/öron är det en dum fråga. Men varför kan vi inte försöka hjälpa honom ändå? Jag hade också blivit sur om nån sagt som du gjorde till mig.
Jag fattar att han kan söka.
Men man ska väl ändå få fråga utan att folk säger att han borde lägga ner hela projektet och köpa en ny dator?
Och nej han är inte helt oskyldig själv heller. Men personligen tycker jag att det var du som kastade första stenen. Vilket dock inte spelar nån roll längre. Vilket i sin tur gör detta så onödigt :).

så ja vi lägger ner disskusionen och frågar lille Hensan om han ens försökt leta reda på lite info om ämnet eller om han behöver mer hjälp?

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem

Nu börjar jag på nu kula:

När du fyller systemet spelar de ingen roll vilken temperatur vattnet har, de kommer ändå att värmas av cpun och kylas av radiatorn. När sedan systemet är igång vill man ha så kallt vatten som möjligt eftersom de kyler bättre då. Kallare vatten får man då genom att antingen ha fler radiatorer eller om man har en stor tank så kan man ha i lite is eller nått annat kallt. Under noll grader kommer du inte på vatten tempen utan lite värre prylar som t ex en waterchiller. Men om du nu ändå skulle komma under 0 grader så ska du ju ändå helst ha 20% glykol i vattnet och då tål vattnet -20 grader innan de fryser. Glykol har man även i vattnet för att döda alger i fall du inte visste de redan.

Hoppas att du fått ett bra svar på din fråga nu hensan, och lycka till med H2O kylningen.

Permalänk
Medlem

kemiskt rent vatten fryser under 0 grader men inte så mycket under sen ifall man har rörelse på det hela tiden så tar det ganska långt tid innan det hinner frysa tror det inte kan frysa då.. inte om det ligger på -10..
har funderat på att ha en radiator utanför fönstret på vintern...

fast man ska alltid ha glykol i vattnet ifall man ska ha under 0 grader i vattnet.

Visa signatur

AMD XP2600+@2541MHz || 1024DDR PC3200 || 120GB 8Mb || 160GB || 200GB || 250GB || Creative GeForce 4Ti4200 64Mb||

Permalänk
Avstängd

Men jag skulle inte rekommendera dig att ha vatten uder 0 grader eller under rumstemp eftersom du kommer få så mycket problem med kondens på block och slangar. men så länge du kör med vanliga grejer som radiatorkylning och fläktar så är det lungt ju.

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hensan
ja men kan kanske kan ha -10 utan att det blir condens på Prollen eller nått om det var så att någon hade testat det och man kanske kunde köra med -10 i system vattnet

och sedan för att ja skriver : Sejjer jhu och alla ord ja skriver som inte står i den svenska ordboken men ja är inte dumm i hela huvve bara för det kallas för slang eller hur ja ska sejja för ja hoppas du kan läsa orden ? annars borde du ha extra svenska.

Hur kan du säga till nån annan att han borde ha extra svenska när man själv inte kan skriva ordentligt. Är du 8 år eller? Min 10årig kusin skriver bättre än du.

Sedan håller jag med de andra. Om du inte förstår sig på hur vattenkylning fungerar så är det för ditt bästa att du läser på lite innan du ger dig det. Vattenkylning kan läcka om man inte vet vad man sysslar med och många dyra saker kan gå sönder när sånt händer.

Så väx upp. Läs på lite och sedan återkom med dina frågor. För övrigt så börjar man meningen med STOR bokstav. Bara så du vet.

Permalänk
Medlem

ArtMan, ta sånt där i PM å sluta förpesta tråden! ONTOPIC PLEASE!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vichle
Hensan lär dig stava/skriva på tangentbord. det är inte slang om du skriver "jhu" och "sejja", det är bara bokstäver i fel ordning och dåligt stavat. Jag håller med om att du inte borde ge dig in på vattenkylning, du verkar inte ha tillräckligt med kunskap inom området. Jag gör en vild gissning och tror att du är en 14-årig pojke med pappas kreditkort i handen, och du vill bara skryta för kompisarna, right?

ja vad är det för ett påhopp och om du inte vet vem ja här så yttra dig inte ja kan skriva rätt om jag vill, men ja vet inte om du bara hänger här på Sweclockers.com
och om att ja inte har kundskap, vet du hur man stavar till det ordet?

ja kan sätta 1000:- på att du är Mobbad i skolan och för att få ut dina agretioner så yttrar du dig här på sweclockers

offtast så är det så med personer som är dryga störda.. eller kanske du har det svårt hemma och så. vad vet ja men så brukar det vara !

men ja har det inte svårt hemma, ja klarar skolan och ja är inte lika störig som dig så yttra dig inte så himla mycket!

vichle: nej ja har inte faderns creditKort ja jobbar om du vet hur man gör då ? du värkar inte veta det iaf ! testa öppna ytterdörren och se dig omkring. se om du ser nått mer en din gamla skärm. testa det så kan du ju tala om för mig vad du ser.

ArtMan: det heter inte: skriver bättre än du. det heter han skriver bättre än DIG din jävla nolla! du har samma iq som en invandrare dom stavar som DIG..

och sedan så är du inge ball bara för att du håller med dom anndra fjantarna!

men det är ju någon här på sweclockers som har kommit med nått svar. några som har nått innan för pannbenet. tack till dem.

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hensan
ja vad är det för ett påhopp och om du inte vet vem ja här så yttra dig inte ja kan skriva rätt om jag vill, men ja vet inte om du bara hänger här på Sweclockers.com
och om att ja inte har kundskap, vet du hur man stavar till det ordet?

ja kan sätta 1000:- på att du är Mobbad i skolan och för att få ut dina agretioner så yttrar du dig här på sweclockers

offtast så är det så med personer som är dryga störda.. eller kanske du har det svårt hemma och så. vad vet ja men så brukar det vara !

men ja har det inte svårt hemma, ja klarar skolan och ja är inte lika störig som dig så yttra dig inte så himla mycket!

vichle: nej ja har inte faderns creditKort ja jobbar om du vet hur man gör då ? du värkar inte veta det iaf ! testa öppna ytterdörren och se dig omkring. se om du ser nått mer en din gamla skärm. testa det så kan du ju tala om för mig vad du ser.

ArtMan: det heter inte: skriver bättre än du. det heter han skriver bättre än DIG din jävla nolla! du har samma iq som en invandrare dom stavar som DIG..

och sedan så är du inge ball bara för att du håller med dom anndra fjantarna!

men det är ju någon här på sweclockers som har kommit med nått svar. några som har nått innan för pannbenet. tack till dem.

Hah, tror inte att du är befogad till att kritisera andras stavning.

Man får ju läsa din text tre gånger för att överhuvudtaget förstå den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a3t
Hah, tror inte att du är befogad till att kritisera andras stavning.

Man får ju läsa din text tre gånger för att överhuvudtaget förstå den.

ja men om du kollar med ögonen och sedan gör det du lärde dig på svenskan om du har gått i skolan ? ja har inga stavfel iaf som dom anndra.

och vart vill du komma med det inlägget ? var det nödvändigt ? om du ska skriva håll dig till topic.

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hensan
ja men om du kollar med ögonen och sedan gör det du lärde dig på svenskan om du har gått i skolan ? ja har inga stavfel iaf som dom anndra.

och vart vill du komma med det inlägget ? var det nödvändigt ? om du ska skriva håll dig till topic.

Ska JAG hålla mig till topic?, tillåt mig smålé, det är ju du som börjar yra om missanpassad barndom, mobbning och grejjer.
Lägg ner nu och var tacksam för den hjälp du fått i denna tråden istället!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a3t
Ska JAG hålla mig till topic?, tillåt mig smålé, det är ju du som börjar yra om missanpassad barndom, mobbning och grejjer.
Lägg ner nu och var tacksam för den hjälp du fått i denna tråden istället!!

men ja vet ej vem det var som börja gå åt fel håll i denna tråd det kanske var du vad vet ja så det var inte ja som spåraur. så du ska inte säga till mig vad ja ska skriva så sluta yttra dig så håll dig till topic från början ! om du vill ha nått sagt

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hensan
men ja vet ej vem det var som börja gå åt fel håll i denna tråd det kanske var du vad vet ja så det var inte ja som spåraur. så du ska inte säga till mig vad ja ska skriva så sluta yttra dig så håll dig till topic från början ! om du vill ha nått sagt

Det går ju inte att diskutera med dig .. det är flera stycken här i denna tråd som försökt hjälpa dig, men det verkar du ju skita i?!

Tänker inte yttra mig mer i denna tråd då det verkligen inte leder någon annan stans än att jag får ett gott skratt då och då.

Btw, så borde den låsas.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hensan

ArtMan: det heter inte: skriver bättre än du. det heter han skriver bättre än DIG din jävla nolla! du har samma iq som en invandrare dom stavar som DIG..

och sedan så är du inge ball bara för att du håller med dom anndra fjantarna!

men det är ju någon här på sweclockers som har kommit med nått svar. några som har nått innan för pannbenet. tack till dem.

Vad?

Problemet är att nollan är du själv och det har du bevisat iom dina inlägg. Ingen ide att diskutera med dig...

Permalänk
Medlem

Nominerad te humortråden 2K4!

Visa signatur

Intel Core i5 3570k @ 4.2 / ASRock Z77E-ITX / Sapphire 7950 OC @ 1150/6200 / A-Data 8GB 1600MHz / Kingston V300 120GB + WD 3 TB / Noctua NH-L12 / Bitfenix Prodigy / bq! E9-CM 480W / LG IPS236V / Ett fan av tysta datorer.

Permalänk
Medlem

aja gör hur fan ni vill sitt här och sarja byter till Nordichardware.se tycker sweclockers har varit ganska bra har sagt åt många att bli medlem mm för att sweclockers är ju en bra sida, eller den kanske inte är så bra. så det sämsta med swe är när dom håller på som ARTMAN och A3T.
men så kan det vara så nu slipper ni mig här iaf det är några till som försvinner från swe. ja frågade en kille vad han tyckte om sweclockers och sedan frågade ja om han var medlem och så här, mitt svar var :You have received a message!
jaja, lätt bättre än sweclockers... man slipper typ alla barn <--- skrev han. sedan frågade ja vad han hade att rekomendera istället för sweclockers en sida som är ungifär lika. då svarade han : You have received a message!
nordichardware.se hänger ja i mer seriösare folk där.

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hensan
aja gör hur fan ni vill sitt här och sarja byter till Nordichardware.se tycker sweclockers har varit ganska bra har sagt åt många att bli medlem mm för att sweclockers är ju en bra sida, eller den kanske inte är så bra. så det sämsta med swe är när dom håller på som ARTMAN och A3T.
men så kan det vara så nu slipper ni mig här iaf det är några till som försvinner från swe. ja frågade en kille vad han tyckte om sweclockers och sedan frågade ja om han var medlem och så här, mitt svar var :You have received a message!
jaja, lätt bättre än sweclockers... man slipper typ alla barn <--- skrev han. sedan frågade ja vad han hade att rekomendera istället för sweclockers en sida som är ungifär lika. då svarade han : You have received a message!
nordichardware.se hänger ja i mer seriösare folk där.

Gött, tror det är många här som vill slippa dig, inkluderat mig. Hursomhelst, förstår du nu varför det inte spelar nån roll om du fyller systemet med t.ex. 0-gradigt vatten? Vore trevligt om du iallafall har lärt dig nått av denna tråd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hensan
ja har inga stavfel iaf som dom anndra.

ja = Jag ? (stor bokstav i början på mening kanske?)
anndra = andra ?

Man ska inte kasta pil i gummibåt

(Vill påpeka att jag inte är någon stjärna på stavning heller, men försöker iaf.)

Med din attityd kommer du inte få mycket hjälp någonstans.
Kan hålla med om att Petterk´s första inlägg var lite drygt, men tyvärr var de 2 första raderna ganska sanna.

ONTOPIC

Tempen på det vatten du häller i din vatten kylning spelar ingen större roll.
Den kommer att stiga/sjunka till omgivande temperatur när datorn är avstängd.
När du startar datorn kommer tempen att stiga.
Beroende på hur du kyler vattnet kommer den att stiga olika mycket.

Du kan ju testa att sälla in en pet flaska med vatten i frysen ågra timmar, ta sedan ut den.
Det kommer då att bildas kondens på flaskan, samt den är kall.
Låter du den stå till dagen efter är kondensen borta och vattnet rumstemperat.
Alltså vattentempen spelar inte någon större roll när du fyller upp.
Det som spelar roll är hur du kyler vattnet.

Hoppas att det hjälper.

Permalänk
Medlem

Dags för en anmärkning? Det är det värt...

This is gonna be fun...

Hensan>

Och det klargjort så kan jag passa på och påpeka att jag inte skriver nu för att argumentera skit med dig utan för att informera dig om hur, hur ska vi säga - i brist på bättre ord, blåst i huvudet du är.

1. Du kan lixom cutta diit jevla shitsnacak åk lixom förrrsöka skriva svänska. Som dee serr ut nu lixom sååå kan man bara tro @ du är värsta dyslektikern, en bloest invandrare som payat attention i ½ timme åt schvänska eller att du är lagom DUM I HUVUDET.
Jag kan efter ett samtal med Gallup informera dig om att rent statistiskt så tror 99,99% av svenska folket på allt det ovannämnda och de 0,01% som svarade annat orkade antingen inte bry sig eller var dina "homies" som Dealon.

2. Lägg för fan ner idén om vattenkylning. I alla fall de nästkommande 5 år eller tills dess du skaffat en hjärnkapacitet större än en schimpans. Hela forumet är en gigantisk kunskapsdatabas och du har inte ens lyckats hitta svaret på din fråga, hur tror du egentligen det ska gå när du försöker installera din vattenkylning då? Du kommer med största sannolikhet sätta skruvmejseln mellan en transistor på moderkortet och bända till medan spänning fortfarande ligger på. Be till Muhammed, gud eller vilken övre patetisk makt du än kan tänkas tro på att skruvmejseln har ett skaft som inte är ledande. Det innan du slår på pumpen och finner att hela kylningen läcker som ett såll och datorn blir till ett akvarium, fortfarande medan spänning ligger på.

Apropå, här kommer en gåta:
Hur många datorkunniga krävs det för att få en Hensan att fatta?
Svar: 5^x där x->oändligt.
(oroa dig inte hensan, du kommer förstå svaret om några år när du börjat 9:an)

3. Snälla flytta till NH.
NH har haft lite dåliga tider, det har helt enkelt inte funnits idioter nog att tro på deras skit och intresse för deras kunskapsbristande forum. Men du Hensa, kan jag glatt förmedla vidare till Sveriges svar på Jabba the Hutt, Nostra.
Ni blir ett vackert par och vem vet, med din kapacitet kanske du kan avancera snabbt i graderna och bli marknadschef.
Så vad väntar du på? Go for it! run, RUN FOREST RUN!

Visa signatur

[ Tt XaserII I Asus A7N8X @ 200FSB I AMD 2400+ @ 200*10,5x [2,1Ghz] I TwinMOS 2*256MB PC3200 @ 200MHz [2t,2-2-5] ]
[ HiS IceQ 9800pro @ 450/375 I 2*120GB cudaV SATA raid0 + 80GB cudaV] -Luftkyld och tyst-
Betänk: Alla har inte samma smak. Inte alla har tid/ork att modda. Alla har varit nybörjare. Det du äger är inte automatiskt bäst.

Permalänk
Medlem

Re: Dags för en anmärkning? Det är det värt...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ^ZerOne^
This is gonna be fun...

Hensan>
http://www.geocities.com/natepelley/tard.jpg

Och det klargjort så kan jag passa på och påpeka att jag inte skriver nu för att argumentera skit med dig utan för att informera dig om hur, hur ska vi säga - i brist på bättre ord, blåst i huvudet du är.

1. Du kan lixom cutta diit jevla shitsnacak åk lixom förrrsöka skriva svänska. Som dee serr ut nu lixom sååå kan man bara tro @ du är värsta dyslektikern, en bloest invandrare som payat attention i ½ timme åt schvänska eller att du är lagom DUM I HUVUDET.
Jag kan efter ett samtal med Gallup informera dig om att rent statistiskt så tror 99,99% av svenska folket på allt det ovannämnda och de 0,01% som svarade annat orkade antingen inte bry sig eller var dina "homies" som Dealon.

2. Lägg för fan ner idén om vattenkylning. I alla fall de nästkommande 5 år eller tills dess du skaffat en hjärnkapacitet större än en schimpans. Hela forumet är en gigantisk kunskapsdatabas och du har inte ens lyckats hitta svaret på din fråga, hur tror du egentligen det ska gå när du försöker installera din vattenkylning då? Du kommer med största sannolikhet sätta skruvmejseln mellan en transistor på moderkortet och bända till medan spänning fortfarande ligger på. Be till Muhammed, gud eller vilken övre patetisk makt du än kan tänkas tro på att skruvmejseln har ett skaft som inte är ledande. Det innan du slår på pumpen och finner att hela kylningen läcker som ett såll och datorn blir till ett akvarium, fortfarande medan spänning ligger på.

Apropå, här kommer en gåta:
Hur många datorkunniga krävs det för att få en Hensan att fatta?
Svar: 5^x där x->oändligt.
(oroa dig inte hensan, du kommer förstå svaret om några år när du börjat 9:an)

3. Snälla flytta till NH.
NH har haft lite dåliga tider, det har helt enkelt inte funnits idioter nog att tro på deras skit och intresse för deras kunskapsbristande forum. Men du Hensa, kan jag glatt förmedla vidare till Sveriges svar på Jabba the Hutt, Nostra.
Ni blir ett vackert par och vem vet, med din kapacitet kanske du kan avancera snabbt i graderna och bli marknadschef.
Så vad väntar du på? Go for it! run, RUN FOREST RUN!

vet du en sak du är en jävla skitfjant måste jag bara säga det är sånna som dig man vill slå in pannbenet på ! men ska du på Dhs2k4 ? kanske ses där haha

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*
slutfjantat

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor